Зі збільшенням інтенсивності online-реклами, прямо пропорційно возрасоа значимість PR в Інтернет.

Зі збільшенням інтенсивності online-реклами, прямо пропорційно возрасоа значимість PR в Інтернет. Інтернет живе за рахунок реклами, але сенс його існування – це задоволення постійного інформаційного голоду користувачів: новини, огляди, відео, спілкування, пошук … В цей сенс неможливо вписатися з класичним рекламним інструментарієм, так як між цінним контентом і рекламою – прірва: користувача з кожної щілини Інтернету заливає рекламою, реклама закриває текст новин, перед 20-ти секундним роликом користувач змушений витратити 10-ть секунд на неактуальне для себе рекламне відео. Звичайно, класична реклама в Інтернет тримає планку ефективності, але найчастіше викликає роздратування у користувачів посилюючи їх підсвідому рекламну блокування.

Коли в класичній рекламі нові теми під кінець, то є сенс задуматися про рішення рекламних цілей за допомогою PR-інструментів: події, новини, цікавий контент за участю Вашої торгової марки.

В “Інтернет піарі” (PR) універсальних рішень не буває. Кожен проект – результат інтелектуальної праці та холодних розрахунків, але популярний алгоритм все ж існує:

Перш за все потрібна ідея для PR події, яка побічно перетинається (можна ув’язати) з Вашою торговою маркою або видом діяльності. Можливо, така подія вже існує і його необхідно виявити або подібна подія назріває у Вашому колективі, необхідно продумати, як його ефективно піднести клієнтам і пресі.
Продумати механіку втілення або участі в події таким чином, щоб про це можна було написати і відзняти фото- / відео-контент. Мають бути умови для появи новин, які не залишать Ваших клієнтів байдужими.
Виконати роботи по формуванню медіаплану анонсування та висвітлення події у ЗМІ. Відібрати Інтернет-ЗМІ і обговорити з ними алгоритми взаємодії.
Провести анонсування, втілити подія, підготувати унікальний контент, проконтролювати пост освітлення.

Подібні завдання виходять за боковий вівтар Інтернет, але все ж, мережа залишається максимально ефективним рупором. Інтернет PR агентство  надасть креативну і адміністративну підтримку, якщо створення і публікація інформаційних приводів є для Вас актуальним інструментом просування бізнесу.

Залишити коментар