Стимулирование покупателя

Consumer promotion (стимулювання покупця).

Стимулювання покупця.  Стимулювання покупців сприймається ними як «безкоштовний подарунок» чи розвага. Покупець (споживач) має можливість вибору серед запропонованих йому варіантів стимулювання і байдужний до того, від кого йде стимулювання – від виробника чи торгової мережі.  Про це свідчать численні опитування, проведені агентствами по стимулюванню продажів.

Опитування також показали, що споживач віддає перевагу таким види стимулювання, як: безкоштовні зразки, що супроводжують покупку, додаткову кількість товару, що надається безкоштовно, продаж за зниженими цінами, за якими з деяким відривом слідує знижка при повторній покупці. Операції по стимулюванню тоді завойовують покупця (споживача), коли вони дають негайний (чи з деякою відстрочкою) виграш чи економію.
Стимулювання покупців за допомогою зниження цін на товари. Споживач дуже сприйнятливий до продажу зі знижкою. Його приваблюють товари, ціна на які тимчасово знижена, а з двох аналогічних товарів різних марок він купить більш дешевий.  Однак він з підозрою відноситься до товарів, які занадто часто пропонуються з етикеткою «спеціальна ціна”.  Проте йому б хотілося, щоб період продажу за зниженими цінами продовжувався як можна довше.  Тимчасове зниження цін на товари має свої переваги і недоліки.  Деякі виробники і торгові посередники вважають, що набагато вигідніше піти назустріч побажанням споживачів щодо ціни, чим задовольняти всі нові запити споживачів щодо якості та асортименту продукції. Недоліком цього виду стимулювання покупців є та обставина, що не створюється коло надійних постійних кліентов.  Покупателі кидаються купувати різні марки товарів відповідно до пропонованого зниження цін. Ініціатори стимулювання покупців, як правило, підкреслюють тимчасовий характер зниження ціни.

Критики цього методу стимулювання відзначають, що зниження цін дорого обходиться підприємству, руйнує імідж товару, не забезпечує належного впливу на споживача. Слід зазначити, що ефективність зниження цін падає лише тоді, коли цей спосіб стимулювання часто застосовується протягом життєвого циклу товару.Перевага даного методу стимулювання покупців полягає в тому, що він дозволяє заздалегідь точно оцінити вартість операції, швидко організувати її в найпростіших формах, максимально скоротити терміни її проведення без якої-небудь попередньої підготовки, у тих випадках, коли потрібно негайно відреагувати на дії конкурентів.  Продаж за зниженими цінами особливо ефективний у тих випадках, коли ціна відіграє вирішальну роль при виборі товару (наприклад зошитів для школярів). При цьому споживачу адресуються рекламно-інформаційні повідомлення, щоб спонукати його до покупки в конкретному магазині чи іншій торговій точці. Розміри зниження цін повинні бути досить відчутними, щоб на них можна було будувати рекламне звертання; достатньо стимулюючими попит, щоб компенсувати падіння прибутку, зв’язане зі зниженням цін і достатньо привабливими, щоб змусити прийти покупця (споживача) за покупкою.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

 

Залишити коментар