Trade Promo

мотиваційні програми
для продавців торгових точок

для товарознавців торгових точок

для торгових представників і менеджерів з продажів

виробників і дистриб’юторів

Реалізація цілей і завдань отримання Клієнтом оперативної і достовірної інформації про ситуацію на ринку привернення уваги закупників і продавців до торгової марки

формування лояльності закупників і продавців до торгової марки

стимулювання закупівель та подальшого самостійного просування продукції

якісне подання товарів

Клієнта в торговому залі ознайомлення з новими пропозиціями виробників і постачальників навчання продавців споживчими якостями продукції виконання робіт
розробка етапів програми    виготовлення презентаційного матеріалу (брошур, листівок, паспортів конкурсу, сувенірів)складання адресних баз торгових точок  розрахунок і закупівля призів, нанесення символікинадання кваліфікованого персоналу з досвідом особистих продаж для проведення програм надання звітів встановленої форми

Залишити коментар