Семплинг (англ. Sample – зразок) – це різновид маркетингового промоушена, суть якого полягає в поширенні товарів для споживачів безкоштовно.

У рекламному агентстві Promoters.lviv.ua Ви можете замовити організацію і проведення акції семплинг на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Семплинг (англ. Sample – зразок) – це різновид маркетингового промоушена, суть якого полягає в поширенні товарів для споживачів безкоштовно. Зразки можуть лунати на вулиці, в магазині, надсилатися поштою або розноситися по квартирам. В основі цього методу стимулювання збуту лежить банальний закон психології: людина вірить власним почуттям більше, ніж чужим словам. Однак семплинг має негативні сторони. В першу чергу – семплинг набагато дорожче ніж інші. Роздача зразків товару вимагає набагато більших витрат, ніж друк листівок. Витрати на семплинг в магазинах можуть бути в межах 100-200 доларів. Однак прорахунок точної суми залежить від багатьох факторів: складність проведення, вартість робочої сили, витрати на тренінг працівників, на доставку товарів, матеріалів і устаткування. І помножте цю суму на кількість днів, протягом яких проходить семплинг і на кількість магазинів. Після цього стане ясно, що організувати семплинг може скласти значну частку бюджету.

В основному семплінги продукцію, яка відповідає таким вимогам:

низька собівартість
Можливість багаторазових продажів одному й тому особі
Великий потенціал ринку
Націленість на широкого споживача
Під ці вимоги ідеально підходять товари, які можна з’їсти, випити або недовгострокового використання, які можна купити знову.

Після припинення проведення семплинга весь ефект від кампанії може і зовсім пропасти.

Кращий період для організації семплинг-кампанії – це поява на ринку нової продукції. Також семплинг можна проводити і при виводі старого товару на новий ринок. У дні таких акцій реалізації продукту може в середньому збільшуватися в 4-6 разів. І це далеко не повний приріст при семплінги. Адже деякі люди після проби товару воліють купити його, наприклад, на оптовому ринку. Так що реальна ефективність семплинга вище, ніж збільшення обсягу продажів в місці акцій. Для збільшення продажів в місці акцій слід скористатися проведенням дегустації товару.

Дуже важливо враховувати наступний момент: в магазині повинен знаходитися достатній запас продукції для семплинга і подальшого продажу. Немає нічого гірше, ніж втратити майбутніх продажів через те, що запас зразків закінчився незабаром після проведення семплинг-акції.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити організацію і проведення семплинга, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Залишити коментар