РЕКЛАМА В елітних будинках

При виборі того чи іншого способу реклами більшість рекламодавців орієнтуються на платоспроможну аудиторію з високим рівнем доходів. До даної аудиторії ставляться жителі квартир в престижних районах м. Казані . Тому реклама в під’їздах елітних будинків є досить привабливим способом звернути увагу заможних громадян на свої товари або послуги. Реклама в під’їздах елітних будинків дозволяє охопити широкий сегмент аудиторії з високою купівельною спроможністю , що дуже швидко позначиться позитивно на обсягах продажів.
Основні переваги даного рекламного напрямку :
Висока ефективність у залученні платоспроможною ЦА
Можливість охопити ту частину ЦА , яка не їздить на метро і не читає пресу
Розташування конструкцій в зоні гарної оглядовості
Можливість проведення локальних рекламних кампаній
Довгостроковість впливу ( за рахунок щоденного контакту під час всього періоду рекламної кампанії)

Реклама в під’їздах житлових будинків ідеально підійде для кампаній , спрямованих на залучення уваги жителів конкретного району чи мікрорайону. Нікого не здивує той факт , що більшість людей шукає репетитора для дитини , перукарню або ж ательє з ремонту взуття , поблизу від свого будинку.

Реклама в під’їздах грає тут важливу роль. Ваш потенційний клієнт повинен дізнатися про існування Вашої фірми і наданих Вами послугах. Уявіть ситуацію , наскільки зручно Вашому потенційному покупцеві , підійшовши до дверей під’їзду побачити Вашу рекламу. Повертаючись додому , людина розслаблена , він нікуди не поспішає. У нього є достатньо часу , щоб вивчити потрібну інформацію , і тут же сфотографувати Ваші контактні дані в свій телефон. Або ж записати в записну книжку.

У наш час реклама в під’їзді відкриває перед рекламодавцем нові перспективи. Це раніше стіни під’їздів і ліфтів були заклеєні цілими шарами оголошень , тепер же все змінилося. Зараз цей вид реклами повністю приведений в порядок. А рекламні плакати надійно захищені від вандалів захисними боксами .

Такий вид реклами як реклама в під’їзді , реклама на стендах , реклама в елітних будинках відмінно підійде як для малих , так і для великих компаній. Мала компанія дасть про себе знати , « примелькається » оці покупця , стане відомою серед великої аудиторії людей. А велика фірма , після проведення локальної рекламної кампанії , збільшить кількість своїх постійних клієнтів.

При цьому варто враховувати , що контакт людини з рекламою на стенді – 10 секунд , чого цілком достатньо для запам’ятовування інформації. У ліфті середньостатистичний житель великого міста проводить близько 20 секунд в день. При чому , людина не може викинути або перегорнути Вашу рекламу. Це означає , що реклама в під’їздах , як і реклама в будинках досить вигідний вид реклами .

Залишити коментар