Реклама і криза. Чи поєднуються?

нашу країну, слідом за Сполученими Штатами і Європою, прийшла криза. Зараз вже багато компаній відчули на собі його вплив, продажі знизилися і довелося «підтягнути пояси».

Перед керівниками комерційних фірм тепер стоять непрості питання, головне завдання зараз – залишитися на ринку, виплисти і не збанкрутувати.

В цей період вкрай важливим стає вміння правильно розпланувати бюджет. Окрім необхідності виділити фінанси на забезпечення працездатності підприємства та оплати роботи співробітників, керівникові треба вирішити, як проводити рекламну кампанію.

Тут одразу виникає питання: а чи треба її проводити?

Досвід показує, що не просто треба, а необхідно. Щоб компанія вижила, їй потрібні клієнти, а звідки ж їм взятися, якщо про вас ніхто не буде знати?

Другий виникає питання: а як проводити рекламну кампанію, щоб не розоритися?

Тут важливо все правильно розрахувати. Навіть з невеликим бюджетом можливо провести виграшну рекламну кампанію і залучити до себе зацікавлених покупців.

Розпорошуватися на рекламу по телебаченню, радіо, зовнішню рекламу може бути недоцільно – така реклама коштує дорого, а бачить її НЕ цільова аудиторія, а випадкові люди.

Ми радимо звернути увагу на інтернет-рекламу і стимулюючу рекламу на місцях продажу. Головні переваги цих видів реклами в тому, що, при порівняльній дешевизні, вони впливають конкретно на цільову аудиторію, на людей, які готові витратити свої гроші, щось придбати. За допомогою реклами тут ви маєте можливість схилити покупця, що вибирає товар, звернути увагу саме на вашу продукцію.

Визначившись з бюджетом і методами проведення рекламної компанії, ви повинні вибрати рекламне агентство, яке для вас втілить ці ідеї. При виборі такого агентства ви повинні пам’ятати, що не варто гнатися за зайвою дешевизною, надійні і досвідчені агентства з хорошим портфоліо будуть, безсумнівно, найкращим вибором.

Реклама і криза більш ніж поєднуються, тільки в умовах економічної нестабільності необхідно більш ретельно прораховувати рекламну компанію. Добре продумана рекламна компанія призведе до вас нових клієнтів, які допоможуть пережити вашої компанії складні часи.

Залишити коментар