Мітинги, масовки

Масовка – це проведення масових заходів, вимагає дуже великого скупчення людей, схожих за певними ознаками (вік, ідея).

Рекламне агентство “Promoters Львів” проведе для вас масові заходи до 1 000 осіб.

масовка Львів

Ми організуємо:

* Масовка під мітинги – масову присутність громадян в певному місці для публічного висловлення громадської думки з приводу актуальних проблем переважно суспільно-політичного характеру.
* Масовка для зйомок – масову присутність людей на зйомках телепередач, концертів і т.д..
* Ігрова масовка – просування продукції ігровими методами (лотереї, конкурси, розіграші призів). Проводиться як в місцях продажу, так і на вулицях, концертах, святах і т.д.
* Хода – масове проходження громадян за заздалегідь визначеним маршрутом з метою привернення уваги до будь-яких проблем.
* Демонстрація – організоване публічне вираження суспільних настроїв групою громадян з використанням під час пересування плакатів, транспарантів та інших засобів наочної агітації.
* Пікетування – форма публічного вираження думок, здійснюваного без пересування та використання звукопідсилюючої технічних засобів шляхом розміщення у пікетіруемого об’єкта одного чи більше громадян, які використовують плакати, транспаранти та інші засоби наглядної агітації.

Для досягнення найкращого ефекту необхідно використовувати ЗМІ, тим самим, повідомляючи і направляючи цільову аудиторію до місця проведення заходу.

Флешмоби

Флешмоб з’явився досить недавно. На сайтах флешмоберов можна прочитати про те, що житель Нью-Йорка Білл, використовуючи sms і e-mail, зібрав близько півтори сотні незнайомих один з одним людей, які 17 червня 2003 одночасно увійшли в меблевий відділ магазину “Macy’s” і попросили “любовний килим “для” приміської комуни “ціною в $ 10 000. Телебачення в свій час досить докладно освітило цю акцію і саме її прийнято вважати першим флешмобом.

Дослівно з англійської (flashmob), флешмоб перекладається як «спалах натовпу» або «миттєвий натовп».

Сьогодні формат флешмоба використовують фахівці в області маркетингу, реклами, всіляких піар-і політ-технологій, і цілком імовірно, спецслужб. Рекламні акції з використанням елементів флешмоба стали сьогодні звичайним явищем. Правда, учасниками таких акцій, часто є не добровольці, а промо-персонал і не часто подібні дійства стають дійсно масовими.
Після таких масових видовищ Ви надовго залишитеся в увазі!

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days