Промо-акції

Легенда … BTL — between the lions (між левами), термін винайдений румунським дресирувальником, який, емігрувавши до США, щоб якось зводити кінці з кінцями, став працювати на роздачі безкоштовних зразків косметичної продукції. Він порівняв це з заохочуванням при годовуванні великих хижаків, в результаті чого досягається їх розташування та підпорядкування. Коли ця вдала алегорія дійшла до глави компанії Procter & Gamble, на яку і працював вищезгаданий дресирувальник, він, трохи пом’якшивши термін, ввів його в маркетинговий лексикон.

Приклад BTL акції співробітниками агентства у Львові.  Кому не відома така ситуація: якісний товар лежить на полиці тиждень, інший. І ніхто його не купує. Як раптом за один день покупці змітають все, що є в торговому залі, і запитують, чи залишилося щось на складі і коли буде наступне завезення. Що б це означало? Виявляється в магазині проводилася промоушн-акція … (BTL magazine)

Одним з основних достоїнств BTL є можливість впливати на споживача безпосередньо в момент прийняття рішення. Особливо важливо це для тютюнових і алкогольних компаній, тому що в умовах звуження законодавчих рамок, що стосуються реклами тютюну їм постійно доводиться шукати інші можливості інформувати споживача про свою продукцію, і BTL реклама доводиться тут досить до речі.

Ще одна перевага BTL — точність. На відміну від реклами в ЗМІ, спрямованої на середнього споживача, BTL дозволяє звертатися до конкретної людини. Вартість контакту при цьому трохи дорожче, ніж при використанні масової реклами, але BTL забезпечує марці вибірковий підхід. Крім того, специфіка цього маркетингового інструменту в тому, що він “двосторонній”, тобто BTL-активність дуже успішна, оскільки дозволяє не тільки донести до покупців інформацію, але дає можливість ще й поспілкуватися з ними.

Наше рекламне агентство готове запропонувати Вам декілька видів проведення промо-акцій:

Семплінг роздача пробних зразків товару з метою познайомити з ним покупця і надати можливість випробувати товар прямо в місцях продажів; є одним з поширених видів стимулювання збуту, ефективно застосовується у разі первинного або повторного запуску товару на ринок. Також Семплінг використовується для ефективного стимулювання продажів продукції, для відновлення купівельного інтересу, інформування про зміни в рецептурі, етикетці, упаковці. Семплінг вірний вибір при необхідності переключити купівельну увагу з продукції конкурентів на свій товар

Семплінг »

Дегустація один з популярних видів стимулювання покупців, при проведенні якого потенційним споживачам надається можливість безкоштовно зі смаковими і естетичними властивостями  товару. Дегустація один з найпоширеніших видів реклами на ринку продуктів харчування, це найшвидший і показовий спосіб, який допомагає визначитися з вибором. Всім відомо, що перш ніж купити продукт, його спочатку потрібно спробувати. Дегустація дає споживачеві можливість спробувати пропонований продукт саме тут і зараз, що створює позитивне довірче відношення до бренду і істотно збільшує продажі.

Дегустація »

Роздача листівок один з найбільш простих і ефективних видів реклами. Вибираючи для реклами вашого продукту або послуги саме роздачу листівок, Ви можете бути впевнені, що Ваша інформація потрапить прямо в руки до потенційного споживача.

Роздача листівок не єдиний варіант реклами, також сюди входить роздача флаєрів, роздача буклетів, роздача листівок у Торгово Розважальних Центрах. Всі  роздачі реклами здійснюється в місцях найбільшого скупчення людей, біля зупинок громадського транспорту , в пробках, в торгових центрах.

Співробітники нашого рекламного агентства підберуть для Вас досвідчений промо персонал, допоможуть вибрати найбільш підходяще місце і час для того, щоб роздача листівок з рекламою ваших послуг була найбільш ефективною.

Контроль здійснюється супервайзерами нашого агентства, звіт надається в зручній для Вас формі.

Роздача листівок »

Таємничий покупець (Mystery shopping) – мотиваційна програма, метою якої є підвищення рівня та якості обслуговування клієнтів за допомогою перевірок mystery shopper (таємний покупець). Метод таємного покупця застосовується не тільки для того, щоб виявити порушення в обслуговуванні, які допускає персонал компанії, але і для того, щоб заохотити найкращих і сумлінних співробітників.

Mystery Shopping: таємний (таємничий) покупець у Львові, контроль персоналу та якості обслуговування клієнтів.

Таємний покупець »

Мeрчендайзінг (merchandising) — забезпечення ефективності продажів товару через точки кінцевого споживання шляхом вдалого розміщення продукції, ефективного оформлення торгового місця, забезпечення достатнього запасу товару на полиці і т.д.

Ми пропонуємо своїм клієнтам такі послуги в галузі марчандайзингу:

  • управління продуктовою категорією (вивчення асортименту, оптимальна викладка продукції, контроль товарних запасів)
  • розміщення POSM (оформлення місць продажів)
  • навчання персоналу роздрібних точок
Мерчендайзінг »
Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days