Партизанський маркетинг – це нестандартні, креативні, інноваційні методи просування товару і послуги при вкладенні відносно малих засобів.

Партизанський маркетинг

Рекламне агентство Київ може розробити і організувати нові рекламні ходи в сфері партизанського маркетингу та провести кампанії на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Партизанский маркетинг – це нестандартні, креативні, інноваційні методи просування товару і послуги при вкладенні відносно малих засобів. Такий вид малобюджетного просування дозволяє ефективно просувати товар або послугу, а також залучати нових клієнтів, майже не вкладаючи або взагалі не вкладаючи грошей. Також до цього виду маркетингу відносяться терміни «малобюджетний маркетинг» і «маловитратний маркетинг».

Вперше термін «партизанський маркетинг» використовував в своїй книзі американський рекламіст Джей Конрад Левінсон у своїй книзі, яка була опублікована в 1984 році. До речі Левінсон є творцем образу «ковбоя Мальборо».

Особливістю партизанського виду маркетингу полягає у відмові від традиційних методів реклами, таких як реклама в ЗМІ і т.п. Як правило використовуються нетрадиційні рекламні методи. Наприклад, компанія «Colgate» розмістила свою рекламу на коробках з-під піци з гаслом: «Якщо ви не хочете вранці відчувати запах вчорашньої їжі – чистите зуби»

партизанський маркетинг

Також особливістю «партизанщини» полягає в тому, що його методи в більшості випадків дають результат в короткі терміни, або негайно. Це дає ряд переваг для маленьких фірм, оскільки вони у своєму капіталі не мають багато коштів, щоб чекати кілька місяців бажаного результату.

Важливим плюсом партизанського маркетингу є те, що такі методи просування, як правило, невидимі для конкурентів (наприклад, поштова розсилка), і тому не можуть бути запозичені або зблоковані.

У багатьох випадках «партизани» воліють замість конкуренції співпрацювати зі своїми конкурентами.

Однак партизанський маркетинг застосовується не тільки для малих фірм, а також для середніх і великих компаній. Просто мети таких кампаній відрізняються. Для маленьких компаній партизанські методи є основним методом просування. Середні фірми використовують партизанський маркетинг одночасно і з звичайними методами просування, тим самим збільшуючи ефективність своїх рекламних акцій. Великі фірми проводять партизанські методи, щоб дістатися до потенційних споживачів, що не були зачеплені традиційними методами.

Фахівці нашої рекламної компанії розроблять найбільш креативні і підходящі методи «партизанського» просування, що б Клієнт міг отримати максимальний ефект при мінімальних затратах.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити розробку і проведення партизанського маркетингу, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Залишити коментар