Фірмовий стиль є одним з головних рекламних і маркетингових інструментів будь-якої сучасної компанії.

Фірмовий стиль є одним з головних рекламних і маркетингових інструментів будь-якої сучасної компанії.
Розробка фірмового стилю дозволяє вирішувати наступні завдання:

формування сприятливого іміджу компанії фірмовий стиль, дизайн реклами, рекламний дизайн, рекламне агентство
посилення ефективності рекламного впливу на споживачів
сприяти зростанню впізнаваності торгової марки
викликати довіру у партнерів

Розробка фірмового стилю увазі створення сукупності різних елементів (певних графічних об’єктів і шрифтових рішень), які забезпечують єдність зовнішнього вигляду всіх об’єктів, що мають відношення до фірми (продукції, упаковки товарів, приміщень, обладнання, документації, реклами, одягу).
Наше рекламне агентство пропонує як комплексну розробку фірмового стилю, так і розробку окремих елементів фірмового стилю.
Основні елементи при розробці фірмового стилю:

логотип
фірмові кольори
фірмовий шрифт
візитна картка
фірмовий бланк
конверт

Додатково ми можемо запропонувати створення слогана або девізу, а також розробку дизайну для будь-якої поліграфічної продукції і POS-матеріалів

Детальніше

Як не втратити трильйон – наочний посібник для молодих інтернет-магазинів

Чи знаєте ви про те , що кожен рік інтернет-магазини усього світу втрачають у сумі більше трьох трильйонів доларів ? І причиною настільки катастрофічних збитків є не що інше як відмова користувача здійснювати купівлю та 68 % кошиків в результаті залишаються неоформленими .

Як не втратити трильйон – наочний посібник для молодих інтернет-магазинів

Чи знаєте ви про те , що кожен рік інтернет-магазини усього світу втрачають у сумі більше трьох трильйонів доларів ? І причиною настільки катастрофічних збитків є не що інше як відмова користувача здійснювати купівлю та 68 % кошиків в результаті залишаються неоформленими .

Як показали дослідження , є три причини , за якими покупець може відмовитися від замовлення :

Висока ціна доставки лякає 44 % клієнтів , що спонукає їх кинути оформлення покупки на середині процесу .
У статистиці присутня велика частка тих , хто просто кладе товар у кошик , щоб пізніше здійснити покупку. 24 % користувачів не мають наміру прямо зараз оформляти замовлення . Такі товариші відкладають товар у кошик , щоб оглянути його трохи пізніше.
14 % покупців скаржаться на занадто складний процес оформлення замовлення. Покупець не хоче реєструватися на сайті або надавати про себе надто багато інформації.
57 % покупців відмовляються від своїх замовлень , якщо служба підтримки магазину не достатньо швидко відповідає на їхні запитання.

Що ж , знаючи з якими проблемами слід боротися , можна знизити число відмов від кошика . Ось кілька найбільш ефективних способів підвищення продажів:

« Нагадувалки » – класна система автоматичного оповіщення покупця про те , що він досі не завершив оформлення покупки. Надішліть клієнту лист на електронну пошту і тактовно запропонуйте закінчити процес оформлення замовлення. Також корисно буде простимулювати клієнта до дії , запропонувавши йому купон зі знижкою або будь-яку іншу « плюшки ».
Зберігайте товари в кошику , щоб раптово повернулися клієнти наново не шукали сподобалися їм речі. Це правило діє на перші 12 годин після оформлення покупки.
Можна скористатися ретаргетінг і відшукати користувача на інших сайтах , щоб нагадати йому , що він не завершив процес оформлення кошика.
Чітка інформація про терміни і вартість доставки товару дозволить заздалегідь відсіяти невпевнених у своїх фінансових можливостях покупців і залучити клієнтів , готових скористатися вашими послугами. Також необхідно пам’ятати , що всю інфу , що відноситься до доставки товару, необхідно розміщувати на початку анкети – так ви знизите відсоток недозаповнений кошиків .
Своєчасно розміщуйте інформацію про наявність товару на складі. При цьому не обов’язково детально описувати даний параметр , досить буде звичайної фрази «ні в наявності ».
Користуйтеся повідомленнями – повідомляйте клієнтам про появу на складі необхідного товару , використовуючи електронну пошту.
При відсутності потрібного товару , запропонуйте користувачеві товар – замінник або схожий товар (одяг різних кольорів , наприклад) .
Нагнітати обстановку ! Скажіть клієнту , що товару на складі практично не залишилося і останні дві одиниці продукції довго лежати не будуть. Цим прийомом користуються багато інтернет-магазини , змушуючи клієнта не роздумуючи купувати.
Пам’ятайте , що основна маса споживачів відмовляються від покупки товару через складну системи оформлення замовлення. Занадто довгий і нудний процес, що вимагає від користувача , крім усього іншого , докладної і непотрібної інформації , негативно впливає на відсоток продажів. Таким чином , запитуйте тільки ту інформацію. Яка дійсно необхідна (ім’я , пошта , адреса , коментарі) .
З самого початку покажіть користувачеві всі етапи покупки , щоб він заздалегідь знав , що оформлення замовлення не займе багато часу.
Запропонуйте різні варіанти оплати , що включають електронні гаманці , пластикові картки , банківські рахунки і так далі.
Дайте клієнтові можливість повернутися на будь-який з пройдених етапів оформлення , щоб він міг внести зміни в форму замовлення .
На будь-якому етапі оформлення замовлення будьте готові відповідати на питання – ваша служба підтримки повинна невсипно пильнувати і допомагати стражденним !
Модульний інтернет в даний час превалює над « лептопом » , тому заздалегідь подбайте про працездатною і зручною мобільної версії магазину.
Не забувайте про напрацьованої аудиторії! Якщо людина один раз зробив покупку і залишився нею задоволений , висока ймовірність того , що він знову захоче прикупити що-небудь у вашому магазині . Таким чином, не випускайте з уваги реальних клієнтів , організуйте маркетингову розсилку з інформацією про знижки , нові товари, акції і так далі.

Детальніше

Зле СЕО або як не можна вести себе в «інтернетах»

Розкрутка буває різна і , залежно від того , чого хоче клієнт , веб- майстер може просунути його сайт в ТОП шляхом чесного СЕО (оптимізація сайту, створення якісного контенту , проведення рекламних кампаній в Google AdWords і Яндекс.Директ ) , або зробити ресурс топовим за рахунок витіснення конкурентів з пошукової видачі . Другий варіант в народі іменується «чорним СЕО » і вважається незаконним.
Сьогодні , як ви напевно вже здогадалися , ми поговоримо про чорному СЕО і про те , чому не можна просувати ресурси таким чином .

Для початку розберемо методи негативної розкрутки :

Погані посилання . Для того щоб вивести конкурента з гри достатньо всього лише купити йому пачку посилань , пов’язаних з підозрілим ресурсом (сайти для дорослих , дорвеи , сайти азартних ігор і так далі). Це сильно шкодить ресурсу і його позиції у видачі. Звичайно , веб- майстер , який курирує атакований сайт , в результаті відшукає причину низької видачі та усуне її , але на деякий час конкурент опиниться без роботи .
Крадіжка контенту. Цей спосіб нечесного СЕО є найбільш поширеним і полягає в банальному крадіжці непроіндексованої контенту. Авторство в інтернеті довести дуже непросто і , якщо ресурс – злодій розглядається пошукачем , як більш авторитетний , то всі права на контент йдуть до нього. Більш того , злодій може подати скаргу на автора , і невідомо хто в підсумку переможе.
Видалення якісних посилань. Даний вид зловмисного СЕО донедавна також був надзвичайно поширений і полягав у наступному: «терорист» відшукував «найсмачніші » посилання на ресурс , зв’язувався з веб- майстром сайту- донора і просив видалити їх , спираючись на закон про авторське право . Таким чином хороша посилання , що приносить реальну користь , віддалялася .

Проте нещодавно європейським судом було постановлено , що посилання не є предметами авторського права , що автоматично звело нанівець всі потуги лиходіїв.
Непоганим способом захисту від видалення якісних посилань стала подяку сайтам , які поставили лінк. Зробивши це , можна не хвилюватися за збереження посилання – ймовірність її видалення вкрай мала.

Уповільнення швидкості сайту . Серйозної шкоди ресурсу можна нанести і без використання посилань. Зловмиснику досить відшукати сторінку , яка буде перевантажувати сайт , і зробити величезне число запитів на неї ( ДОС- атака ) . Фішка лиходійства в тому , що відшукати дану проблему дуже непросто , а пошуковий робот , який помітив такий безлад , зафіксує це і сайт втратить позиції.
Review bombing – створення надзвичайно гарного рейтингу для сайту в найкоротші терміни. «Що ж тут поганого? » Запитаєте ви . Так вже вийшло, що велике число ( від сотні і вище) хороших рейтингів пессімізірует сайт в Google+ Local і на YouTube – негативний ефект забезпечений і позбутися від нього буває складно.
Створення фальшивих профілів у соціальних мережах. Даний вид чорного СЕО впливає не на позиції сайту у видачі , але на зниження його репутації.
Скарги на сайт . Сьогодні звинуватити сторонній ресурс можна в чому завгодно , починаючи від крадіжки контенту і закінчуючи наявністю шкідливих програм ( які самі скаржники попередньо і встановили ) .
Злом сайту. Отримавши повний доступ до ресурсу , хакер , фактично може робити все , що його душі завгодно. Для того щоб опустити ресурс у видачі достатньо організувати розсилку спаму , додати посилання в приховану сторінку або запустити вірус – все це значно зашкодить як працездатності , так і ранжирування ресурсу.

На превеликий жаль порчядочних веб- майстрів , багато ділки досі не звикли до того , що вести справи можна чесно, і для того щоб досягти успіху не обов’язково нападати на конкурентів. По суті , кошти, інвестовані в атаку конкурента , принесуть більше користі , якщо витратити їх на удосконалення свого сайту. При цьому ні у кого не виникне претензій , і перемога буде чесною.
Слід також пам’ятати , що зважившись « прикупити трохи чорного СЕО » , можна нашкодити собі і принести користь конкурента. Якщо атакується ресурс досить авторитетний, зле СЕО може вивести його в топ без наслідків. Крім того , рано чи пізно , але система відшукає шкідника і покарає його за всією суворістю закону. По факту це означає беззаперечний бан ресурсу. Таким чином , ділок , що наважився нападати на чесних бізнесменів , позбутися свого сайту і отримає штраф.

Bomb has been planted ? Чи не панікуємо !

Давайте трохи розберемося в тому , що робити , якщо на ваш сайт було скоєно напад. Нижче наведено кілька способів захисту , але це тільки базові «прийоми кунг -фу » , для того щоб захистити свій ресурс на 100 % необхідно найняти профі.

Сайт потрапив під санкції. Так вже вийшло , що в результаті підривної діяльності нечистого на руку веб -майстри, на вас розлютилася система! У першу чергу слід усвідомити для себе одну просту істину – здаватися не можна. Так , довести факт підриву діяльності складно, тому перший час просто усуваємо виявлені помилки ( переписуємо контент , видаляємо погані сторінки і так далі). Якщо це не допомагає , використовуємо запасний план – робимо новий домен (без редиректа зі старого сайту !) . Не забудьте проаналізувати ситуацію, що склалася , бути може ніхто на вас не нападав і на сайті просто є якісь технічні проблеми. Якщо ви переконалися в тому , що спочатку ваш ресурс був нормальним і в наявності атака ззовні , пишемо лист в Google – хлопці там сидять грамотні , вони в усьому розберуться і відшукають винних.
Включаємо всі сповіщення в Google Webmaster Tools . Отримали сповіщення про погані посиланнях ? Що ж , тепер Google знає , що на вашому сайті вони є … але і ви знаєте , що система знає … не суть. Погані посилання є, значить треба їх відшукати ! Своєчасне видалення неякісних посилань дозволить уникнути пониження позицій .
Створюємо контрольний профіль , наближений до натурального . Таким чином погані посилання лише розбавлять його і шкоди від них практично не буде. У профілі має бути не більше 12 % ключових слів , 13 % фраз , 17 % на назву бренду і 25 % на різні поєднання бренду ключевиков і безанкорних посилань. Важливо , щоб посилання були з авторитетних джерел.
Постійний моніторинг – запорука успіху. Періодично вимірюйте швидкість сайту , стежте за числом передплатників у соцмережах , перевіряйтеся на дубльований контент , проводите аудит посилань , не пропускайте повз вуха сповіщення від Google.
Такі от справи , дорогі друзі. На жаль , У 2014 році намітилася явна тенденція зростання популярності негативного СЕО , а це означає , що всім нам потрібно « тримати ніс за вітром » і постійно стежити за своїми сайтами. Тільки так можна забезпечити їм надійний захист і захистити від замахів з боку недобросовісних конкурентів.

Детальніше

не пошукове просування

Так вже вийшло, що основна більшість веб- майстрів щиро вважає , що трафік можна отримати тільки з пошукача , що , по суті своїй вірно , однак не варто обмежувати свої можливості однієї лише роботою з пошуковими системами . На сьогоднішній день існує безліч способів отримання живого трафіку , про які ми вам сьогодні й розповімо !

• Соціальні мережі ( SMM ) – дуже перспективний спосіб залучення уваги живих користувачів . Посудіть самі , число учасників соцмереж з кожним днем зростає , а отже, ймовірність відшукати потенційних покупців набагато вище. Крім того , користувачі самостійно розбиваються на групи за інтересами , так що вивудити цільову аудиторію і працювати на неї буде куди як простіше – ну прямо мрія маркетолога !
Додає «смакоти » система репости і наявність користувацького контенту . Іншими словами , потрудитися над популяризацією бренду доведеться перші півроку , далі (якщо все зроблено як треба) , люди самі будуть рекламувати ваш товар , причому абсолютно безкоштовно!

На даний момент існує купа самих різних ресурсів соціальної спрямованості , але вигідніше бити по найбільш популярним з них – Google+ , Вконтакте , Одноклассники , Facebook , Twitter і іже з ними.

• автосерфи – дуже древній метод розкрутки ресурсу , який здебільшого зжив себе , але ми все ж розповімо про нього. Отже , суть автосерфи – це накрутка лічильників. Як це робиться? Дуже просто – спеціально куплений людина запускає спеціально куплену програму , яка , працюючи у фоновому режимі , завантажує сайти. Куплений людина за це отримує гроші , а замовник – штучну відвідуваність. Вартість даної послуги невелика, а й ефективність відповідна. Відвідувачі , не вчиняють ніяких дій на сайті , що приносить в першу чергу число відмов у статистиці , а це не є «добре». Крім того , працюючи з автосерфінгом , можна нарватися на блок лічильників.

Сьогодні в мережі можна відшукати безліч сервісів , що пропонують за невеликі гроші привести на сайт людей. Які виконуватимуть якісь дії , і вважатимуться реальними користувачами.

• Форуми – старі -добрі читалки , які , навіть через довгий час , залишилися серйозним джерелом якісного трафіку. Однак , для того щоб розкрутити свій сайт за допомогою форумів , необхідно виконати гігантський обсяг роботи . Такого роду робота відрізняється підвищеною трудомісткістю і затратностью , бо заслані на форум копірайтери повинні грамотно і ( найголовніше !) Непомітно рекламувати ваш сайт , щоб не отримати бан від невсипущого модератора.

Детальніше

Рішення конфлікту нескінченної прокрутки з SEO

Нескінченна прокрутка сторінки , поза всяких сумнівів , є найбільш популярною і бажаною темою в мережі . Однак чи настільки вона хороша? У Нейла Пателя ( співзасновник KISSmetrics і CrazyEgg ) є на цей рахунок свою думку – у нескінченній прокрутки є свої проблеми , і найголовніша з них – це конфлікт з SEO. Справа в тому , що для реалізації нескінченної прокрутки найчастіше використовується JavaScript , що впливає на систему індексації сайту тим же Google.
Нейл Патель пропонує покрокове вирішення цієї проблеми:

Поділяємо контент по сторінках так , щоб кожну з них можна було переглядати з відключеним java – скриптом .
Структуруємо URL таким чином , щоб він змінювався в ході прокручування сторінок. Іншими словами , для кожної сторінки буде створюватися свій повний « урл ».
У кожної сторінки в заголовних тегах повинні бути розбивки « rel = next і rel = prev ». Це дозволить гарантувати хорошу індексацію змісту сторінки пошукачами , адже ці розбивки говорять про те , що сторінки пов’язані між собою.
Використовуємо PushState , робота якого полягає у завантаженні нового змісту , керуючись нумерацією сторінок. Також корисно буде використовувати метод ReplaceState , за допомогою якого можна повернутися на сторінки , завантажені раніше.
Не забудемо протестувати прокрутку.

Завершуючи свій майстер – клас , Нейл Патель зазначив , що нескінченна прокрутка , звичайно, допомагає сайту набирати популярність , проте такий вид скролла підходить далеко не кожному ресурсу і перед тим як впроваджувати його , необхідно визначитися з цілями , яких ви бажаєте досягти за допомогою свого сайту .

Детальніше

Важливість поведінкових факторів для Яндекса

Дана стаття є вираженням особистої думки автора і не претендує на повну достовірність . Не виключено також те , що читач знайде в ній відображення власних думок і ідей або навпаки , вкажіть незгоду .

Компанія Яндекс є комерційною організацією , отже , основна мета компанії – отримання прибутку.

Для досягнення фінансового зростання є тільки два шляхи:

зниження витрат ;
збільшення обороту .

Оптимальних результатів можна добитися шляхом комбінування цих двох підходів . Збільшити обороти можна за рахунок приросту аудиторії сервісу ( більше користувачів – більше грошей ) або підняття цін на рекламу. Почасти компанія Яндекс слід по другому шляху , наприклад , знижуючи розміри знижок для клієнтів.

Знизити витрати Яндекс може за допомогою зниження витрат на техніку , яка необхідна для забезпечення нормальної та безперебійної роботи сервісу. Кожен запит до пошукової системи збільшує навантаження на сервера Яндекса. З цієї причини компанія зацікавлена ​​в тому , щоб користувач отримував необхідну інформацію в найкоротші терміни. Ідеальний варіант , коли користувач входить в сервіс пошуку , задає своє питання , клацає по рекламі , йде задоволеним.

Гіпотетично , при зниженні кількості запитів користувача до системи з 5 -ї до 4 -х разів (різниця в один запит ), навантаження на сервера компанії зменшується на 20 %. При зниженні числа запитів в два рази , витрати на апаратуру , необхідну для сервісу , знижуються також у два рази.

У зв’язку з цим компанія Яндекс зацікавлена ​​в тому , щоб користувач отримував відповідь на своє питання відразу на першій сторінці пошукової видачі , і не переходив на другий або більш далекі сторінки. Подібний стан речей значно розвантажує сервера , дозволяє заощадити на додатковій покупці нової дорогої апаратури.
Яндекс.Директ вже сьогодні може задовольнити більшість комерційних запитів від користувачів. У цьому випадку перша сторінка видачі може бути значно розбавлена ​​некомерційної інформацією ( огляди , тести , Вікіпедія) , яка цікавить користувачів, що бажають що-небудь придбати.

Поведінкові фактори безпосередньо пов’язані з поведінкою користувачів, які отримують певні результати пошукової видачі. Таким чином , розробники намагаються визначити зміни , які необхідні для підвищення ефективності роботи системи Яндекс. За допомогою впровадження подібних змін у життя можна надалі значно знизити навантаження на технічний парк Яндекса.

Детальніше

Контекстна реклама Гугл – це сервіс Google AdWords.

Контекстна реклама Гугл – це сервіс Google AdWords. Розміщення інтернет- реклами здійснюється на сторінках результатів пошукової видачі , а також на тематичних сайтах мережі Google , включаючи такі популярні портали , як AOL , EarthLink , HowStuffWorks і Blogger. Щодня Гугл обробляє мільйони запитів , які визначають вид і зміст оголошень . Тобто реклама показується тільки тим , хто в ній зацікавлений. Це ті люди , які складають вашу цільову аудиторію і згодом можуть стати вашими клієнтами або партнерами. Реклама Гугл в даний час є одним з найбільш ефективних способів збільшити обсяги продажів , підвищити впізнаваність бренду і показник конверсії .
Контекстна реклама Гугл , або сервіс Google AdWords , відрізняється такими особливостями:

Надання найбільш широких можливостей таргетингу оголошень . Наші фахівці можуть визначити , кому повинні бути показані оголошення: вік , країну проживання цільових відвідувачів і т. д. Така система роботи дозволяє нам досягати максимальної ефективності оголошень при проведенні будь-яких рекламних кампаній.
Налаштовуючи таргетинг оголошень на певні мови і географічне місце розташування , ми отримуємо можливість коригувати і прогнозувати результати. Оперативний запуск оголошень вигідно відрізняє контекстну рекламу від пошукового просування. Це означає , що інтернет- реклама забезпечує успіх при вирішенні цілого спектру маркетингових завдань : від підвищення попиту на товари і послуги до зміцнення позитивного іміджу бренду.
Результатом проведення рекламної інтернет- кампанії є істотне збільшення кількості відвідувачів вашого сайту. При цьому ви впевнені , що на ресурс потрапляють тільки ті , хто зацікавлений в представленій на ньому інформації. Цільовий трафік забезпечує збільшення попиту і зростання обсягу продажів.

Детальніше

Яндекс.Директ – переваги і нюанси системи

Пошукова система Яндекс в 2001 році запустила Яндекс.Директ , яка зараз в Україні займає друге місце в сфері пошукової реклами . Ця система і сьогодні користується великою популярністю в російськомовному Інтернеті , що відбувається завдяки її незаперечних переваг .

Варто відзначити , що яндекс директ відрізняється такими особливостями:

дозволяє рекламодавцям скласти текст оголошення , а також вибрати певний запит самостійно ;
є можливість вибору країни або міста , в якому знаходяться потенційні клієнти ;
передбачена оцінка обсягу попиту користувачів . Відкривши статистику контекстної реклами, можна точно дізнатися , наскільки користувачі інтернету цікавляться певними речами ;
дозволяє рекламодавцям особисто коригувати рекламу , тим самим впливаючи на результати і успіх своєї рекламної кампанії в пошуку Яндекса ;
рекламодавці зможуть залучити відвідувачів на свій сайт в той же день , коли розмістять рекламу на Яндекс.Директе .

Ні для кого не секрет , що реклама яндекс директ досить ефективно працює. Про цей факт свідчить те , що таку рекламу щодня бачать понад 22 мільйонів чоловік. Підприємці , безумовно , відчують віддачу від витрачених грошей в найкоротший термін. Приємно відзначити , що продажі будуть рости , причому при незначних в порівнянні з SEO просуванням витратах.

Всі оголошення в Яндекс.Директ будуть релевантними . Якщо власник того чи іншого сайту включить поведінковий таргетинг , то відображатися буде реклама , яка цікавить потенційних клієнтів за останній час. В іншому разі оголошення будуть релевантні інформації, що міститься на конкретній сторінці .

Таким чином , в процесі рекламної компанії , якщо попередньо розібратися в нюансах , можна економно витрачати грошові кошти. Також за рахунок грамотної настройки оголошень підвищується рентабельність . Щоб домогтися успіху , рекомендується пройти яндекс директ курси . Так можна створити систему , при якій оплата буде здійснюватися тільки за клік користувачів , реально зацікавилися певним товаром або послугою.

Варто відзначити , що вартість одного кліка в Яндекс.Директ призначається аукціоном . Наприклад , рекламодавець готовий платити конкретну ціну. Виходячи із заявленої ставки , розподіляються місця , визначальні позиції оголошень в пошуковому списку Яндекса. Цілком виправдано , що оголошення тим вище за ранжиром , ніж його вартість більше.

Детальніше

Розклеювання оголошень на зупинці Київ

Розклеювання оголошень на зупинках сьогодні користується підвищеною популярністю . Замовників приваблює такий недорогий спосіб реклами , адже не всім по кишені « розповісти » про свої товари і послуги , використовуючи ТБ або радіомовлення. Та й не всім підприємцям така широкомасштабна рекламна акція потрібна. Ось приклад: у районному взуттєвому магазині проводиться розпродаж літньої колекції , або в перукарню потрібні нові фахівці , або ж в районі відкривається нова аптека. Навіщо , скажіть , на милість , про це повідомляти всьому місту ? Абсолютно вірно : чи не навіщо , це буде безглуздою тратою грошей! Досить донести цю інформацію до адресатів даного мікрорайону , які, можливо , захочуть скористатися пропозицією рекламодавців. Розвісивши рекламні тексти в місцях скупчення людей , якими і є зупинки громадського транспорту , можна за один- два вечори оповістити 80 % жителів. Практика показує , розвішані в людних місцях нами вранці оголошення , дають свій результат вже ввечері. Ну а як може бути по-іншому : людина в очікуванні транспорту шукає , за що б зачепитися очима. І тут листівки припадають дуже до місця : так звичайний городянин коротає нудні хвилини до того моменту поки приїде його автобус або маршрутка. Перебираючи одне оголошення за іншим ( а частіше люди це роблять від нічого робити) , людина, можливо , знайде щось і для себе. Ось так і відбувається контакт рекламодавця і потенційного споживача .
І що ж виходить: за мінімальні гроші про вас дізнаються тисячі людей. Вони дізнаються про вашу пропозицію , запам’ятають його , а значить , захочуть прийти , що і є безпосередньою метою будь-якої рекламної акції.
Наше завдання : правильно оформити листівку, яка повинна буде залучити клієнтів . Вона повинна бути яскравою, що запам’ятовується , текст повинен легко читатися , крім того , він повинен бути лаконічним і чітким. Потрібно відобразити тільки саме основне , яке дасть можливість вловити суть , без зайвих деталей і подробиць . Довгий текст людина не захоче читати , вважаючи це стомлюючим проведенням часу. Пам’ятайте , поруч будуть висіти ще оповіщення , тому ваша реклама повинна чимось виділятися. Ми придумаємо для вас звучний цікавий слоган , який обов’язково зачепить потенційного покупця.
Переваги такого способу реклами
* Це найдешевший рекламний хід;
* Неймовірно швидка реакція аудиторії , реклама починає працювати в той же день ;
* Є можливість охопити рекламою тільки певну частину міста або конкретний район ;
* Оголошення виготовляються в найкоротші терміни.
Недоліком розклеювання оголошень на зупинках вважається їх практично миттєве знищення . Але якщо розклеїти необхідну кількість оголошень , наприклад , в кількості 1000 штук , то результат не змусить себе чекати.
Довіртеся професіоналам!
Ми дорожимо своєю репутацією. Наша компанія розуміє , що сумлінне виконання своїх домовленостей неодмінно принесе нам додаткових клієнтів . Ми не заперечуватиме , що розклеєні нами оголошення також зриваються , тільки трохи рідше , ніж у інших рекламних організацій . При розклеювання ми використовуємо спеціальний клей , намазуємо їм не тільки верхню межу оголошення , але і повністю по периметру. Періодично наші співробітники роблять обхід тих зупинок , де були розклеєні оповіщення наших клієнтів , і при необхідності здійснюють доклейку або повну переклеювання матеріалу. Все це входить у вартість послуги . Наш досвід навчив нас , що в тексті реклами має виділятися одне ключове слово , яке здалеку кинеться в очі стоїть в очікуванні транспорту людям . Іншими словами , професіонали мають свої секрети , які забезпечують вдале завершення рекламної акції. Тому не варто довіряти майбутнє своєї діяльності недосвідченим підліткам. Так, ви заощадите, але при цьому втратите бажану результативність . Як нам здається, чим довіряти просування своєї справи новачкам або школярам , так краще взагалі відмовитися від реклами.

Ми зробимо вашу рекламу помітною !

Детальніше

Розклеювання оголошень на зупинках

Розклеювання оголошень на зупинках

Розклеювання оголошень на зупинках сьогодні користується підвищеною популярністю . Замовників приваблює такий недорогий спосіб реклами , адже не всім по кишені « розповісти » про свої товари і послуги , використовуючи ТБ або радіомовлення. Та й не всім підприємцям така широкомасштабна рекламна акція потрібна. Ось приклад: у районному взуттєвому магазині проводиться розпродаж літньої колекції , або в перукарню потрібні нові фахівці , або ж в районі відкривається нова аптека. Навіщо , скажіть , на милість , про це повідомляти всьому місту ? Абсолютно вірно : чи не навіщо , це буде безглуздою тратою грошей! Досить донести цю інформацію до адресатів даного мікрорайону , які, можливо , захочуть скористатися пропозицією рекламодавців. Розвісивши рекламні тексти в місцях скупчення людей , якими і є зупинки громадського транспорту , можна за один- два вечори оповістити 80 % жителів. Практика показує , розвішані в людних місцях нами вранці оголошення , дають свій результат вже ввечері. Ну а як може бути по-іншому : людина в очікуванні транспорту шукає , за що б зачепитися очима. І тут листівки припадають дуже до місця : так звичайний городянин коротає нудні хвилини до того моменту поки приїде його автобус або маршрутка. Перебираючи одне оголошення за іншим ( а частіше люди це роблять від нічого робити) , людина, можливо , знайде щось і для себе. Ось так і відбувається контакт рекламодавця і потенційного споживача .
І що ж виходить: за мінімальні гроші про вас дізнаються тисячі людей. Вони дізнаються про вашу пропозицію , запам’ятають його , а значить , захочуть прийти , що і є безпосередньою метою будь-якої рекламної акції.
Наше завдання : правильно оформити листівку, яка повинна буде залучити клієнтів . Вона повинна бути яскравою, що запам’ятовується , текст повинен легко читатися , крім того , він повинен бути лаконічним і чітким. Потрібно відобразити тільки саме основне , яке дасть можливість вловити суть , без зайвих деталей і подробиць . Довгий текст людина не захоче читати , вважаючи це стомлюючим проведенням часу. Пам’ятайте , поруч будуть висіти ще оповіщення , тому ваша реклама повинна чимось виділятися. Ми придумаємо для вас звучний цікавий слоган , який обов’язково зачепить потенційного покупця.

Переваги такого способу реклами

* Це найдешевший рекламний хід;
* Неймовірно швидка реакція аудиторії , реклама починає працювати в той же день ;
* Є можливість охопити рекламою тільки певну частину міста або конкретний район ;
* Оголошення виготовляються в найкоротші терміни.

Детальніше