Контекстная реклама Киев: работа над ошибками

Контекстна реклама: робота над помилками
Насправді, найвигіднішою стратегією при плануванні майбутньої рекламної кампанії є завчасне вивчення можливих і найбільш часто скоєних помилок, які можуть зіпсувати весь ефект від такого дієвого рекламного інструменту як контекст.

Тут ми вирішили зібрати декілька найбільш часто зустрічаються промахів, що заважають просуванню сайту за допомогою контекстної реклами. Мова йде в основному про рекламних компаніях, які організовуються в системах контекстної реклами Яндекс.Директ і Бігун.

Не кращим чином на якості рекламної кампанії позначається невелика кількість ключових слів. У таких випадках, як правило, вибираються найбільш очевидні варіанти запитів, які, в свою чергу, є найбільш конкурентними, а значить, дорогими. Недолік такого підходу полягає і в тому, що це виявляються занадто загальні запити, не враховуються «мінус-слова», а тому рекламодавець просто втрачає час і гроші, показуючи реклами тим, хто шукає не зовсім те, що треба.

Припустимо, що контекстна реклама налаштована на ключовий запит «дизайн інтер’єру», за яким користувачі можуть шукати ідеї для натхнення. В цей же час такі запити як «дизайн вітальні під замовлення», або «дизайн проект будинку» та інші більш вузькі види запити залишаються неохопленими, тоді як саме вогні могли б привести потік клієнтів на рекламований сайт.

Рекламодавцеві в такому випадку залишається перебувати в подиві з приводу маленького трафіку на сайт, паралельно переплачуючи за обрані загальні запити, що дають дуже скромну віддачу. У цей час його конкуренти, подбали про більш «смачних» ключових запитах, «гребуть клієнтів лопатою», збільшуючи обороти і прибутку. Ті, хто зіткнувся з такою ситуацією, найчастіше закінчують всякі відносини з контекстною рекламою, розчарувавшись у своїх очікуваннях.

І це ще не єдині граблі, на які припадає наступати недосвідченим рекламодавцям, возлагающим свої комерційні надії на контекст. Є категорія підприємців, яка вирішує налаштувати своє дно єдине оголошення абсолютно на всі підходящі під рекламну кампанію запити. В одну купу валять і «замовлення кухні», і «кухня по ваших розмірах», і «кухня індивідуальний дизайн». У результаті все це лягає на оголошення «Кухні від 7000 рублів. Виготовлення під замовлення. »Далі йдуть адресу і телефон. Але ж якщо людина шукає кухню під нестандартні розміри приміщення, та ще й під власні уявлення, то його цікавить нестандартність, а про неї в оголошенні нічого не сказано. Саме з цієї причини оголошення, налаштоване під ключовий запит «Кухні. Індивідуальний дизайн »має виглядати як« Нестандартні кухні по ваших розмірах. Індивідуальний дизайн. Придумаємо вашу кухню разом. Телефонуйте! »Це оголошення набагато більш емоційне, конкретне, відповідає запиту, введеному користувачем в рядку пошуку. Отже, таке оголошення принесе набагато більше користі, так як воно приверне до себе увагу зацікавленого потенційного клієнта.

Ще рідше помилка рекламодавця полягає в тому, що створивши контекстну рекламну кампанію, він тут же неї забуває. Це нерозсудливо, так як створити відразу ідеальну рекламну кампанію практично неможливо. Вона завжди вимагає корекції. Кожна рекламна кампанія вимагає своїх ходів. Хочете створити дійсно ефективну рекламну кампанію? Не лінуйтеся витрачати час на її доопрацювання: переписувати оголошення, шукати нові ключові слова. Навіть створена досвідченими фахівцями контекстна рекламна кампанія з часом вимагає корекції просто тому, що ситуація в пошуку постійно змінюється. Крім того, конкуренти теж не стоять на місці, їх дії можуть відкинути ваше оголошення далеко назад. Ваші потенційні клієнти також можуть змінити перевагу, так що необхідно весь час бути в курсі останніх трендів.

Краще, якщо ви довірите фахівця роботу по писку транзакційних і неконкурентних запитів. Нехай кожне окреме оголошення буде налаштоване під конкретний пошуковий запит. Рекламна кампанія повинна піддаватися постійному коригуванню, відповідно з діями конкурентів. Якщо не пускати справ на самоплив, то ефективність вашої реклами зростає в кілька разів.

Не економте на ефективності, оплатіть послуги фахівців – віддача перевищить ваші витрати в багаторазовому розмірі.

Ще одна помилка вже не стосується конкретно дії в контекстних системах. Йдеться про власну веб-сторінці, на яку відправляє користувачів ваше оголошення. Як правило, в цій якості виступає сайт компанії рекламодавця, а точніше, його головна сторінка. Це не завжди виявляється кращим варіантом, скоріше навіть у меншості випадків варто робити саме так.

Якщо зацікавлений відвідувач переходить на сайт за оголошенням, то йому потрібно відразу ж бачити те, чого він сюди прийшов. Анна головній сторінці, як правило, містяться більш узагальнені відомості, і користувачеві довелося б ще якийсь час витратити на писку того, що йому потрібно. Не всі будуть це робити, більшість просто перейдуть у ще одній схожим оголошенням. Результат – ви упустили клієнта, заплативши за нього, але не втримавши.

Перевірте, не відходячи від комп’ютера, куди ведуть ваші контекстні оголошення. Поставте себе на місце відвідувача. Ви відразу можете знайти спосіб зв’язатися з продавцем? Вам взагалі подобається, те, що ви бачите? Візуальне сприйняття – вже половина рішення. Як ви переконаєте покупця зробити замовлення саме у вас, а не у ваших конкурентів?

Знайшли недоліки? Дуже добре, значить тепер ви можете їх виправити. Практично на кожному сайті, навіть дуже продуманому і професійно зроблене, є сторінки, здатні занапастити віддачу від контекстної рекламної компанії. Якщо не можете самостійно змінити сторінку так, щоб відвідувачам було зручно скористатися вашими послугами – зверніться до фахівців.

І під завісу. Ваша контекстна рекламна компанія вибудувана ідеально. Ваш сайт відповідає всім перерахованим вище вимогам. Але, хто спілкується з клієнтами в офісі? Саме телефонний дзвінок може виявитися слабкою ланкою у всій цій продумано вибудуваної ланцюга від оголошення до замовлення товару. Статистика говорить про те, що в 70% випадків дзвонять не задоволені відповіддю фахівця. Причому в майже половині цих випадків, саме на цьому етапі у потенційного клієнта пропадає всяке бажання замовляти товар і далі спілкуватися з представниками компанії. Не полінуйтеся самі перевірити свого менеджера – може бути, саме він зводить нанівець всі ваші зусилля по набору ефективності вашої контекстної реклами?

Перш ніж ви визначитеся з тим, яка система забезпечить вашому бізнесу найбільш ефективну рекламу, отримаєте консультацію у фахівців інтернет-агентства «Promoters.lviv.ua».

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекстна реклама Google AdWords – навчання

Контекстна реклама в Google AdWords
Сьогодні реклама в Інтернеті завойовує міцні позиції не тільки серед великих рекламодавців, а й серед невеликих регіональних компаній, яким з найменшими витратами необхідно охопити максимальну цільову аудиторію і збільшити обсяги продажів. Найпопулярнішим з точки зору витрат і ефективності способом просування бізнесу та інформаційних ресурсів в Інтернеті є контекстна реклама. Це швидкий, порівняно дорогий і дуже ефективний спосіб охопити цільову аудиторію навіть при мінімальних базових витратах. На ринку контекстної реклами сьогодні лідирує кілька систем: Яндекс.Директ, Google.AdWords і Бегун. Є ще кілька дрібніших систем, які також пропонують послуги контекстного просування у всесвітній мережі.

Ми вже розглядали особливості налаштування контекстної рекламної кампанії в системі Яндекса. Розберемося з ще однією популярною системою Google AdWords. Дана система розроблена для того, щоб оголошення показувалося тим користувачам, які вводять в пошуку ключові слова. Google AdWords хороша тим, що з її допомогою можна формувати абсолютно будь-яку рекламну кампанію. Тут прийнятні як величезні, так і мінімальні рекламні бюджети, масштабні і дуже обмежені рекламні кампанії. Тут рекламодавці, які вирішили скористатися саме цією системою, можуть скористатися самим широким спектром послуг. Так, своє контекстне оголошення рекламодавець може розміщувати не тільки на сторінці пошуку Google, а й на сайтах, з якими у компанії укладені партнерські угоди. При налаштуванні рекламної кампанії можна компонувати групи оголошень для подальшого управління і підбору ключових слів. Крім того, рекламодавець має можливість регулярно стежити за поточною статистикою, вносити зміни в тексти своїх оголошень, додавати нові оголошення і банери.

Щоб досягти поставлених перед рекламною кампанією цілей, необхідно заздалегідь подбати про декілька важливих моментів, які допоможуть зробити реклами в Google AdWords ефективною.

По-перше, потрібно сформувати основну рекламну кампанію. Це робиться за допомогою налаштувань націлювання, в яких вказується тип кампанії: глобальний, регіональний, замовною.

По-друге, важливо правильно підібрати ключові слова для пошуку. На основі вибраних пошукових слів вже створюється текст контекстного рекламного оголошення. На основі перерахованого вище створюється основна група оголошень.

По-третє, потрібно підібрати налаштування за ключовими словами. Вони можуть бути як досить широкими, так і більш конкретними і навіть точними. Можна зробити так, щоб вони відповідали ключовою фразою або мали негативні ключові слова.

По-четверте, потрібно зрозуміти, хто є вашою цільовою аудиторією. Коли відповідь на це питання стане для вас очевидним, ви зможете скоригувати текст оголошення так, щоб воно надавало найбільший вплив на цікавлять вас користувачів. Визначте максимальну вартість кліка, яку ви готові платити.

Окрім іншого, контекстна рекламна кампанія, яку ви створите, зажадає і контентного підкріплення, яке необхідно розмістити в інформаційному середовищі Інтернету. Коли ця задача вирішена, копіюємо в контентную рекламну кампанію ту ж цільову аудиторію, що була в контекстної кампанії. Після цього потрібно відключити рекламу на інформаційну мережу з головною рекламної аомпаніі потрібно прибрати.

Коли всі ці дії завершені, ваше завдання зводиться до того, щоб розподілити запланований бюджет між тематичній і головною рекламними кампаніями. Завдяки всім перерахованим вище маніпуляціям, вам вдасться розділити свою цільову аудиторію на дві групи. Одна з них буде знаходити ваше оголошення через введення запитів у пошуковій системі Google. Друга частина користувачів буде звертатися до вас через найбільш ефективні групи запитів. Тепер вам залишається подбати про коригування вартості кліка в основній групі. Її рекомендується знизити, щоб оптимальним чином розподілити частину рекламного бюджету всередині контекстної рекламної аомпаніі.

Тепер, коли всі налаштування завершені, ви маєте у своєму розпорядженні дві самостійні рекламні кампанії – головну «контекстну» і контентну, які підтримують одна іншу. Головна рекламна компанія буде фінансуватися з більшої частини рекламного бюджету, вона буде орієнтована на основний потік через пошуковий сайт Google. Контентні оголошення, на які вже не буде потрібно так багато фінансових витрат, будуть показані на тематичних сайтах, які є партнерами системи розміщення контекстних оголошень Google Adwords. Головна компанія налаштована на показ основної та цільової аудиторії. У групі з контентной рекламою запити будуть більш ефективними, так що тут на вартості кліка економити не вийде, але зупиніться на його мінімальній позначці. Ціна в основній групі оголошень не повинна бути занадто високою, але і вкрай занижувати ціну за клік також було б недоцільно, безпрограшний варіант – золота середина.

Якщо ви при налаштуванні власної контекстної рекламної кампанії в системі Google AdWords будете дотримуватися вищенаведеного порядку дій, то ефективність вашої кампанії стане мотором для розвитку вашого бізнесу і поштовхом до збільшення продажів. Якщо ж вам колись самостійно розбиратися в тонкощах і хитрощах контекстної реклами та принципах її налаштувань, зверніться за допомогою в спеціалізовані агентства.

Фахівці з контекстної реклами компанії «Промоутер Львів» допоможуть спланувати і створити ефективно працюючу контекстну рекламну компанію в системі Google AdWords, а також в Яндекс.Директ та інших популярних системах контекстної реклами. До ваших послуг кваліфікована допомога досвідчених менеджерів, дизайнерів, копірайтерів і SEO-фахівців; повний комплекс послуг від створення плану контекстної рекламної кампанії до підбору ключових фраз, створення тексту оголошень, налаштувань націлювання, підтримки та коригування по ходу кампанії. Звертайтесь, і контекстна реклама буде працювати на ваш бізнес.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекстна реклама може працювати на вас

Контекстна реклама може працювати на вас
Яндекс.Директ

Ті, кого цікавлять можливості контекстної реклами, напевно звернули увагу на те, що серед розкручених контекстних рекламних мереж найчастіше згадується Яндекс.Директ. Це цілком зрозуміло, оскільки саме ця рекламна мережа сьогодні є найпотужнішою контекстної майданчиком, якщо розглядати тільки російськомовний Інтернет. Недалеко від Яндекс.Директ відстають системи Бігун і Google Adsens. Якщо ви є постійним користувачем інтернету і користуєтеся для пошуку Яндексом, то напевно не тільки бачили контекстні оголошення цієї системи, і переходили по них на цікаві для вас сайти.

Спочатку такі оголошення Яндекс розміщував виключно в межах власної пошукової системи. Сьогодні з Яндекс.Директ можуть співпрацювати власники власних сайтів, за умови, що це якісні ресурси, що мають високу відвідуваність. По суті, розміщувати на своїй території рекламні оголошення Яндекса може будь-який власник сайту, за умови, що він пройшов через жорсткий відбір. Серед таких умов не тільки загальні стандартні вимоги, як не менше трьохсот нових відвідувачів в день, платний хостинг і тільки якісний контент, що має унікальне походження. Окрім іншого, ваша рекламна площадка повинна відповідати вимогам особливої ​​Ліцензії для пошуку в Яндексі.

Система просто відмовиться приймати форуми, на яких не здійснюється модераторському контроль. Не пройдуть і форуми, блоги та інші майданчики для оголошень, якщо вони не мають строго певної тематичної спрямованості. Система ігнорує домашні сторінки, бібліотеки загального змісту, ЗМІ, що не мають тематичних розділів. Не вдасться прорватися в систему Яндекса в якості рекламної майданчику і службам знайомств, різного роду розважальні майданчики зі збірниками музики та ігор, змішані каталоги.

Якщо ваш сайт розташований на безкоштовному хостингу narod.ru, який належить Яндексу, то у вас також є шанси заробити на контексті. До речі, згідно з умовами такого хостингу, у вас і так розміщуватимуться невеликі міні-блоки з рекламою. Якщо ж ваш сайт настільки хороший, що зможе претендувати на більше, вам варто відіслати заявку в рекламний сервіс Яндекса, і цей міні-блок вже можна буде міняти на контекстну реклами від Яндекс.Директ.

Після того, як модератор схвалить ваш ресурс і прийме його в рекламну систему Яндекса, то всі ваші піддомени також автоматично в нього потрапляють, і контекстна реклама буде розташовуватися і на них, але після того, як ви розмістите на сайтах коди Директа.

Крім того, співпрацюючи з Яндексом, ви маєте право розміщувати на своїх сторінках і реклами інших рекламних систем. Обмеження стосується тільки зовнішнього вигляду, який повинен відрізнятися від блоків Яндекса: інший колір, формат. Крім того, оголошення різних рекламних систем не повинні перешкоджати рекламним показам один одного.

На своїх сайтах ви зможете розміщувати як безпосередньо контекстну рекламу, так і пошукові оголошення. Можна самостійно настроювати зовнішній вигляд рекламних блоків, але цей момент обов’язково повинен бути узгоджений з представниками Яндекса. У самому Яндексі реклама також ділиться на на Яндекс. Директ і Яндекс. Маркет. Перша представляє з себе посилання, в яких описуються послуги компаній. Друга має справу з товарними пропозиціями магазинів.
На одній сторінці можна розміщувати не більше дев’яти рекламних блоків, що не важливо, відносяться вони до однієї або різним рекламним системам.

Власник сайту отримує половину прибутку, заробленого на кліках по оголошеннях системи Директ.

У Яндекс.Директ не можна міняти коди показу реклами і показувати їх стороннім, а також імітувати кліки самому і просити про це інших. Якщо ці правила порушуються, то ваш обліковий запис просто блокується, і ви не отримаєте свій прибуток.

Google AdSense

Це контекстна рекламна система всесвітньо відомого пошуковика, на якій можна дуже добре заробляти, так як її популярність зростає в усьому світі, а не тільки в російському інтернет-просторі. В Україні ця служба також представлена​​, з нею працюють і початківці і досвідчені інтернет-підприємця. Ця система дозволяє заробляти гроші навіть на не дуже відвідуваних сайтах.

За допомогою цього сервісу можна заробляти двома способами. Перший – це розміщувати банери і контекстні рекламні блоки системи у себе на сайтах і отримувати дохід від кліків ваших відвідувачів. Другий – розмістити у себе на сторінках пошукові форми Google. З їх допомогою користувачі шукають релевантні оголошення, клацають по ним, а ви отримуєте за це свою частку заробітку.

Щоб стати партнером системи Google AdSense потрібно мати хоча б один власний сайт, який буде відповідати вимогам цієї програми. Значення мають тема сайту і якість контенту, а також правильно підібрані ключові слова. Цікавий сайт з різноманітним наповненням має шанси заробити високу відвідуваність, а це означає, що і ваш передбачуваний дохід від розміщення оголошень буде вище. Перед тим, як почати процес модерації в Google AdSense, приберіть з сайту всі партнерські програми. Їх можна буде повернути після того, як ви встановите програму.

Зареєструватися в AdSense не складно, вам буде потрібно всього кілька хвилин. Якщо у вас по ходу виникнуть труднощі, то ви зможете знайти відповіді у розділі допомоги. Після реєстрації вам залишиться розмістити код рекламного оголошення на власному ресурсі і все. За допомогою програми вміст ваших сторінок автоматично буде сосканировано, після чого на них розміщуватимуться контекстні рекламні блоки відповідно до їх тематикою. Ці оголошення послужать додаткову службу вашим відвідувачам, так як вони отримають більше корисної для них інформації. До речі, той момент, що програма сама визначає тему сторінки і підвантажує на неї саме підходящі оголошення – це перевага саме цієї рекламної системи.

Скільки коштуватиме один клік, залежить від теми оголошення і самого сайту, на якому він розміщений. Дуже добре оплачуються такі грошові оголошення, як реклама банків, фінансових груп, страхових компаній, агентств нерухомості. Це ті теми, в яких у вас є шанс отримати найбільшу ціну за один клік. Навіть якщо ваша тема не дозволяє отримувати дорогі кліки, заробіток можна збільшити і іншими, причому свершено законними методами. Краще всього розміщувати рекламу над головною частиною сторінки, щоб вона виглядала як її невід’ємна частина. Вона повинна відповідати дизайну сайту і його кольоровій гамі. Користувачі люблять хороші картинки – помістіть їх поруч з рекламою. Головним же критерієм, який приверне відвідувачів на ваш сайт як і раніше залишається контент, так як тільки він змусить їх затриматися на сайті, вивчити його вміст, прийти ще раз.

Ще важливо дотримуватися одне правило: не натискайте на рекламу, розташовану на вашому сайті навіть з цікавості. Ці дії можуть бути витлумачені як маніпуляції, і ваш рахунок просто заблокують. Цього може і не статися, і6о краще не ризикувати. Забороніть знаком і родичам штучно піднімати рейтинг вашої реклами, а також не розміщуйте поруч з рекламою заклики типу «тисни». Все це фактори ризику, які просто можуть позбавити вас заробітку.

Треба зізнатися, що GoogleAdSense – найвигідніша партнерська програма, тому не випробувати її в справі – одна з великих помилок тих, хто марить заробітком в інтернеті.

Begun

Бегун відрізняється тим, що з самого початку, а це з 2002 року, взяв курс на розміщення реклами саме на партнерських ресурсах. Серед великих партнерів Бігуна такі корифеї інтернет-простору як Rambler, Апорт, Mail.Ru, Афіша. Тільки з цих систем до рекламодавців приходять тисячі користувачів, які стають згодом клієнтами, кожен день. Головна умова, яка Бігун пред’являє до майбутнім партнерам – це якісний контент сайту і хороший пошуковий трафік.

Найбільше в якості пошукових майданчиків Бегун любить використовувати пошукові системи. Є шанси у тематичних порталів, інформаційних сайтів, каталогів сайтів, дощок оголошень, тематичних блогів і форумів.

Бігун завжди славився високими вимогами, які система ставить потенційним партнерам. Сьогодні ці стандарти трохи пом’якшилися і звелися до наступного: не менше двох унікумів в день, платний хостинг, цільова аудиторія для рекламодавця, хороший трафік.

Зовнішній вигляд рекламного блоку і їх кількість веб-майстер визначать самостійно, але вигляд повинен задовольняти вимогам системи.

Половину грошей від реклами отримує система, половину – власник сайту. Гроші йдуть, як і скрізь, за переходи по оголошеннях. Виводити гроші з рахунку можна тільки за умови, що сума становить не менше 50 доларів США, Гроші переводяться не частіше одного разу на місяць.

Є і ще варіант розміщення реклами від Бегуна – це розміщення на сайті пошукової форми Рамблер. Господар сайту отримує половину доходу від пошуку, який йде т відвідувачів його ресурсу.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекстна реклама як заробіток в інтернеті

Контекстна реклама відрізняється від інших видів просування способом її розміщення. Особливістю є те, що зміст такої реклами відповідає вмісту сторінки або сайту, на якому її показують. Якщо сторінка сайту присвячена опису особливостей конкретної моделі посудомийної машини, то тут же може розташовуватися і контекстна реклама, яка просуває інші моделі цієї ж марки або супутні товари, так як саме це може зацікавити користувача, який цілеспрямовано перейшов на дану сторінку.

Тема контекстної реклами визначається ключовими словами тієї сторінки, на якій вона виглядатиме логічно. Саме тому на різних сторінках одного і того ж сайту оголошення матимуть різний зміст.

Контекстна реклама виводиться на сторінці у вигляді відокремлених блоків. Якісь із них містять виключно текстову інформацію, інші є текстово-графічними. Також контекстна реклама може відображатися у вигляді банера. Рекламний блок можна налаштовувати за індивідуальними параметрами. Деякі роблять так, що рекламний блок буде повністю відповідати оформленню і стилю самої сторінки.

Контекстна реклама сьогодні користується величезною популярністю, так як вона дуже проста і зрозуміла. Власник сайту розміщує код рекламного блоку на власному сайті, і все. Крім цього власнику сайту буде необхідно стежити за статистикою відвідувань, за числом кліків по банеру. Вся ця робота, на жаль, не завжди виконується сумлінно, але це вже вплив людського фактора.

Але простота способу розміщення – це не єдиний критерій, що визначає затребуваність контекстної реклами. За останні роки вона показала, що може бути набагато ефективнішою інших рекламних інструментів. Це пов’язано з тим, що контекстна реклама дає відповідь користувачеві саме на те питання, яке він набрав в пошуку.

Як заробити на розміщенні контексту?

Заробляти за допомогою контексту можна розміщуючи на своєму сайті рекламні блоки. Ваші відвідувачі бачать рекламу, якщо вона її цікавить, то клікають на оголошення і переходять на сайт компанії, що розмістила своє контекстне оголошення. Чим більше набирається кліків – переходів по банеру, тим більше заробляє власник сайту. Ціна одного кліка варіюється залежно від того, яка тема сайту, який тип самого рекламного блоку і т. д. Оцінка ефективності роботи контекстної реклами виражається одиницею, іменованої CTR.

CTR є абревіатурою від англійського click-through rate, іншими словами «рейтинг клікабільності» або відношення числа кліків по рекламному банеру до числа показів реклами на сайті. Вимірюється CTR у відсотках, тобто, якщо реклама була показана користувачам сто раз, а перейшов по ній на сайт компанії тільки один з них, то CTR такого оголошення дорівнює 1%. Високий показник свідчить про те, що реклама привертає більше число відвідувачів. Нові відвідувачі – це потенційні клієнти компанії рекламодавця. Більше клієнтів – більше продажів у компанії. Отже, високий CTR – ознака того, що контекстна рекламна компанія працює на збільшення прибутку рекламодавця.

Є варіант заробітку на розміщенні контекстної реклами, коли оплата проводиться не за переходи на сайт рекламодавця, а за кількість показів оголошення. Це той варіант, коли ви отримуєте гроші за те, що хтось приходить на ваш власний сайт, але при цьому плата за кожен показ набагато менше.

Тематична і пошукова контекстна реклама

Відмінності між цими двома видами контекстної реклами можна визначити наступним чином. Пошукова реклама виводиться серед результатів пошукової видачі. Для того, щоб оголошення було показано, необхідною умовою є введення відповідного пошукового запиту потенційним клієнтом.

Як у прикладі з Термопот, користувачеві потрібен магазин, в якому він зможе купити товар. Пошук він вирішив вести через Яндекс, так як сьогодні в Росії це найбільш популярна пошукова система. Він водить запит «купити термопот» і отримує в результатах перелік ресурсів, в яких описується даний товар.

Контекстні оголошення відображаються в різних частинах сторінки. Все залежить від умов настройки. При «спецрозміщенні», коли оголошення видно над результатами пошуку, інформація найбільш швидко знаходиться зацікавленим користувачем. За умови гарантованих показах (не більше чотирьох оголошень) реклама розташовується праворуч від пошукової видачі. Тут оголошення менш помітно для користувача, але ціна такого розміщення часто буває набагато нижче. Категорія «динамічні покази» розміщуються під гарантованими, їх може бути не більше п’яти і вони чергуються. Це хороший спосіб заощадити на рекламних витратах при досить хорошому результаті. Часто таке розміщення вибирають новинні портали для збільшення трафіку на свої сайти.

Тематичний контекст увазі показ оголошень на сторінках сайтів, які входять в рекламні мережі пошукової системи, якщо ця тема близька користувачеві. Така реклама виглядає як додаток до того, що міститься на тематичних сторінках, за якими переходить користувач.

Який сайт заробить більше на контексті?

Відповідь на це питання звучить абсолютно чітко і однозначно: більше заробить той сайт, який має високу відвідуваність, а краще дуже високу. Природно, за один день такий сайт не створиш, на його розкрутку може піти від декількох тижнів, до декількох місяців. Якщо новачок вирішує створити власний сайт для того, щоб почати на ньому заробляти за допомогою розміщення контекстної реклами, то потрібно налаштуватися на те, що ця робота займе кілька місяців. Але це тільки створення. Вам для розкрутки знадобиться ще й реклама вашого ресурсу, інакше про високої відвідуваності і хороших заробітках можна і не мріяти. Якщо ваш намір заробляти на сайті все ж досить велике, то приготуйтеся до того, що вам знадобиться приблизно рік для кропіткої роботи. Ваш сайт повинен розташовувати хоча б сотнею різних сторінок. Будьте прискіпливі при виборі тематики сайту. Дуже прибутковою сферою для розміщення контекстних банерів є медична та фармацевтична тематика. У кожному разі, перед тим, як підійти впритул до розробки сайту, подивіться, які тематики найбільш затребувані в даний час в інтернеті.

З чого починати?

В інтернеті вже існує досить багато сервісів для контекстної реклами. Вони виконують посередницькі послуги між безпосередніми рекламодавцями і власниками тих сайтів, які заробляють на розміщенні контексту. Серед усього різноманіття рекламних сервісів є найбільш відомі та розкручені, такі як Яндекс.Директ, Google Adwords і Бигун (Rambler). Ці системи знаходяться в умовах постійної конкурентної боротьби, але ваше завдання полягає в тому, щоб розібратися в їх індивідуальних перевагах і недоліках. Так, рекламні системи Яндекса цікавляться лише тими сайтами, на які заходять не менше трьохсот відвідувачів щодня. Якщо ви тільки почали просувати свій сайт, то це не ваш варіант.

Вибравши відповідний вам рекламний сервіс, ви повинні будете зареєструвати власний аккаунт, після чого зможете ознайомитися з усіма деталями подальшої роботи з сервісом. Тут будуть описані умови, які регламентують зміст реклами і те, скільки її може бути на сторінці. Також уважно поставтеся до такого моменту, як можливість розміщувати на одній сторінці контекстні блоки різних рекламних сервісів.

Потім вибираєте, на чому будете заробляти (кліки або покази), які будуть розміри вашого рекламного блоку, його вигляд і пр. Коли ви все заповніть, вам привласнюють html-код рекламного банера, від розміщення якого ви будете отримувати гроші. Ви можете створювати необмежену кількість рекламних компаній.

Не порушуйте правил рекламних сервісів, з якими ви співпрацюєте, тому що в противному випадку, ваш аккаунт просто заблокують.
З цими знаннями вже можна починати працювати. Подальше – питання вашої працездатності і наполегливого прагнення до підвищення заробітку.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Як виглядає контекстна реклама?

Як виглядає контекстна реклама?
Що дасть моєму бізнесу контекстна реклама? Швидше за все, багато рекламодавців не можуть ясно відповісти собі на це питання. Контекстна реклама – це все ще не до кінця сформований в нашій країні вид інтернет-просування. Навіщо взагалі йти в інтернет, щоб рекламувати свої послуги або товари? Все досить просто: в інтернеті ви знаходите мільйони нових потенційних покупців або споживачів ваших товарів або послуг. Причому, у випадку з контекстною рекламою, це ті люди, які вже зацікавлені саме у вашому реченні.

Щороку в Україні збільшується число користувачів всесвітньої мережі. Інтернет-аудиторія України обчислюється десятками мільйонів осіб на тиждень. Все це відкриває широкий простір для просування свого бренду, залучення великої аудиторії на свої електронні ресурси, причому зацікавленої аудиторії. В інтернеті велика частина людей цікавиться чимось конкретним. У них є цілі і є кошти, щоб оплатити свій інтерес. Такі люди через інтернет шукають інформацію про цікавить їх товар і здійснюють покупки.

Що таке контекстна реклама?

Зміст контекстної реклами визначається інтересами користувача, якому її показують. Це дає їй головна конкурентна перевага перед іншими видами реклами: вона не виглядає нав’язливою, сприймається користувачем як консультація, а не як реклама.

Працює це так: людина хоче купити термопот. У пошуковій системі він вводить запит «купити термопот». У результатах пошуку виводяться посилання на різні сайти, в яких міститься інформація про даний товар, поруч з’являються контекстні оголошення. Користувач переходить за оголошенням на сайт і здійснює покупку. Звичайно, не кожен прийшов на ваш сайт стане його клієнтом, але це вже абсолютно природний процес, де покупець має право вибирати. Можливо, вам слід зробити акцент на ваших конкурентних перевагах.

Чим ще хороша контекстна реклама? Вона коштує дешевше будь-який інший реклами (газети, перетяг, ТВ-реклама, реклама на радіо). Контекстна реклама ефективніша, так як її показують тільки потенційним клієнтам, а не всім підряд. Цей вид реклами дозволяє стежити за витрачанням бюджету в кожен момент часу і вчасно його коригувати.

Найбільш затребувані на сьогодні контекстні рекламні майданчики: Яндекс.Директ, Googke Adwords і Бігун.
Принцип контексту скрізь один і той же, розрізняються лише деякі нюанси в наборі інструментів і налаштуваннях.

Тематична і пошукова контекстна реклама

Відмінності між цими двома видами контекстної реклами можна визначити наступним чином. Пошукова реклама виводиться серед результатів пошукової видачі. Для того, щоб оголошення було показано, необхідною умовою є введення відповідного пошукового запиту потенційним клієнтом.

Як у прикладі з Термопот, користувачеві потрібен магазин, в якому він зможе купити товар. Пошук він вирішив вести через Гугл, так як сьогодні в Україні це найбільш популярна пошукова система. Він водить запит «купити термопот» і отримує в результатах перелік ресурсів, в яких описується даний товар.

Контекстні оголошення відображаються в різних частинах сторінки. Все залежить від умов настройки. При «спецрозміщенні», коли оголошення видно над результатами пошуку, інформація найбільш швидко знаходиться зацікавленим користувачем. За умови гарантованих показах (не більше чотирьох оголошень) реклама розташовується праворуч від пошукової видачі. Тут оголошення менш помітно для користувача, але ціна такого розміщення часто буває набагато нижче. Категорія «динамічні покази» розміщуються під гарантованими, їх може бути не більше п’яти і вони чергуються. Це хороший спосіб заощадити на рекламних витратах при досить хорошому результаті. Часто таке розміщення вибирають новинні портали для збільшення трафіку на свої сайти.

Тематичний контекст увазі показ оголошень на сторінках сайтів, які входять в рекламні мережі пошукової системи, якщо ця тема близька користувачеві. Така реклама виглядає як додаток до того, що міститься на тематичних сторінках, за якими переходить користувач.

цілі контексту

Контекстна реклама використовується як інструмент для збільшення продажів, проведення рекламних акцій, збільшення трафіку, просування нового бренду або товару, підвищення впізнаваності бренду.
Коли мета проведення контекстної рекламної компанії визначена, то стає зрозуміло, як краще вибрати місце, скільки це буде коштувати і пр.

Контекстна реклама дає можливість постійно контролювати витрати бюджету, коригувати їх при необхідності, знати, скільки нових клієнтів вдалося залучити, скільки коштував кожен з них. Крім того, будь-які параметри контекстної рекламної компанії можуть мінятися по ходу процесу.

Всі оголошення складаються з урахуванням пошукових запитів зацікавлених потенційних клієнтів. Для кожного запиту складається окреме оголошення, яке точно співпаде з інтересами вашого майбутнього клієнта.

Контекстна реклама піддається точної статистикою, яку також можна бачити в будь-який час. Рекламодавець завжди знає, скільки користувачів бачили його оголошення, скільки вирішили перейти по ньому на сайт компанії. До речі, платить рекламодавець тільки за тих користувачів, які скликали на оголошення, а не за число показів. Мінімальна ціна кліка, наприклад, в Яндекс. Директ складає всього 30 копійок. Ціна визначається рекламодавцем самостійно через аукціон. Якщо в даному розділі висока конкуренція, то за місця в перших рядках доведеться поторгуватися. Якщо ж територія не зайнята, то і демонстрація оголошення, кліки і нові клієнти вам обійдуться значно дешевше.

Зробити оголошення дешевше можна і за допомогою налаштувань. Наприклад, оголошення повинне максимально точно відображати користувальницький запит. Чим більше бачили оголошення користувачів перейшли по ньому на ваш сайт, тим більше ефективно складено оголошення.

Важливе значення мають таргетинги за часом показу, по місцевості, а також поведінковий таргетинг, який налаштовується з урахуванням інтересів користувачів.

Те, як ви налаштуєте параметри, залежатиме від мети вашого контекстної рекламної компанії. Не існує ідеальних параметрів для всіх без винятку оголошень. Консультації фахівців по контекстного просування інтернет агентства «Промоутер Львів» допоможуть розібратися у всіх деталях проведення рекламної компанії в інтернеті.

Детальніше

Контекстна рекламна кампанія по етапах

Більшість клієнтів, які зверталися в інтернет агенство «Promoters lviv» за послугами зі створення та просування сайту переконуються в тому, що контекстна реклама виявляється в ряді випадків значно ефективнішим інструментом для розкрутки бізнесу і збільшення продажів. Переваги контекстної реклами очевидні навіть для тих, хто чує про неї вперше в житті.

Який ще рекламний носій може похвалитися тим, що реклама буде показана тільки тим, хто дійсно зацікавлений в товар або послугу? Те, що рекламодавець платить тільки за тих клієнтів, які перейшли по оголошенню на його ресурс. У телерекламі або в газеті такого немає, ви просто платите за розміщення, тоді як ваше оголошення, можливо, взагалі ніхто не прочитає, а деякі газети просто не потраплять до читачів і відразу відправляться в утиль. Крім того, контекстна реклама таргетованою таким чином, що вона відразу орієнтована на показ саме цільової аудиторії, а не всім підряд. Це означає, що більшість прочитали вже зацікавлені в вас і ваших товарах, тобто, вони – ваші потенційні покупці. Найвагоміший аргумент на користь контекстної реклами – її вартість. При всій ефективності, вона значно дешевше будь-який інший.

Напевно, якщо ви читаєте ці рядки, значить, вже знаєте про ці переваги і зацікавлені в контекстному просуванні бізнесу в інтернеті. Так, як створити контекстна рекламна компанія ефективної дії.

Реклама, яка працює на вас

Перед тим, як почати планування рекламної компанії, потрібно чітко визначити її цілі і завдання. Контекстна рекламна кампанія найчастіше використовується для таких цілей як збільшення продажів, підвищення трафіку, просування бренду (впізнаваність).

Коли мета позначена, переходимо до визначення параметрів, згідно з якими буде здійснюватися порядок показу вашого оголошення. Тут мова йде про різного роду націлення: по регіону, за часом показу, за тематикою і пр.

Коли всі параметри і настройки обрані, приступаємо до практичних дій, тобто підбору ключових слів. Це досить копітка робота, що вимагає ретельного відбору, так як саме по тематичних запитах ваше оголошення буде з’являтися перед очима потенційних клієнтів. Для кожної рекламної компанії, залежно від специфіки бізнесу і теми, вибирається свій набір ключових слів, наприклад: «пластикові вікна» для компанії, яка займається виробництвом і установкою вікон, або «тури Середземне море» для туристичних агентств. Найширші запити вводяться користувачами найбільш часто. Саме тому більшість рекламодавців воліють налаштовувати свою компанію саме на високочастотні запити, але ціна кліка по таким ключам буде більше. Більш конкретні запити знижують вартість одного кліка, але варто пам’ятати про те, що до таких запитах користувачі звертаються набагато рідше. Золотою серединою, в цьому сенсі, стають продають запити з такими словами як «купити», «продаж», «ціна» і т. д.

Після того, як визначилися з ключовими запитами, переходимо до побудови медіаплану. У плані містяться списки слів, прогноз кількості показів вашого оголошення, очікувана кількість переходів на сайт, вартість одного кліка і всієї рекламної компанії.

Коли медіаплан написаний і затверджений, приходить черга самого рекламного оголошення, яке покликане залучити на ваш сайт цільову аудиторію. У всіх системах контекстної реклами, будь то Яндекс.Директ, Goole Adwords або Бигун, існують власні вимоги до параметрів контекстних оголошень. У загальному і цілому вони зводяться до того, що:

Оголошення повинно відповідати на питання потенційного клієнта. Якщо користувач зацікавлений в покупці квартири, то не потрібно йому показувати оголошення про породистих кошенят.

На кожне ключове слово має припадати окреме оголошення.

В оголошенні має міститися ключове слово, так як воно буде виділено в пошуковику кольором або шрифтом. Крім того, в оголошенні буде розумно вказати на ваші конкурентні переваги, такі як ціна, умови, знижки та ін.)

Добре використовувати слова-стимулятори, які спонукають користувача зайти на сайт, зателефонувати менеджеру, замовити послугу або товар.

Ваша реклама повинна чимось відрізнятися від аналогічних оголошень, розміщених вашими конкурентами.

Коли ви підібрали ключові слова і склали текст оголошень, додаєте його в інтерфейс системи сервісу контекстної реклами. Тепер саме час визначитися з тим, скільки ви готові витратити на один клік по вашому оголошенню. Для кожного запиту ціна буде індивідуальною і визначається вона через аукціон, в якому беруть участь компанії-конкуренти. Природно, якщо ви пропонуєте найбільш високу ставку, то ваше оголошення займає саму верхню строчку над пошуковою видачею. Щоб визначитися з розміром ставки, яка вас влаштує, це відповісти собі на питання, скільки ви особисто готові витратити на одного віртуально залученого клієнта.

Підіб’ємо підсумок

Щоб визначити, наскільки ефективно працює ваша контекстна рекламна компанія, можна встановити на ваш сайт спеціальні лічильники (у кожній системі вони свої). Зроблені вони для того, щоб рекламодавець міг знати, скільки відвідувачів прийшло на сайт, скільки сторінок вони подивилися, скільки часу залишалися на ресурсі, динаміку зростання або зниження відвідуваності, звідки були зроблені переходи на сайт і пр.

Для контекстної реклами лічильники корисні тим, що дають уявлення про те, звідки прийшов на сайт користувач (з рекламного оголошення або якось інакше), чи дійшов він до потрібної йому сторінки, чи зробив покупку (оформив замовлення, пройшов реєстрацію).

З усього вищесказаного зрозуміло, що ведення ефективної рекламної компанії за допомогою контекстних оголошень – це складний процес, в якому важливо враховувати безліч доданків. Якщо ви відчуваєте, що у вас недостатньо досвіду, знань або часу, щоб у всьому цьому розібратися, зверніться за допомогою до професіоналів, на боці яких досвід, спеціальні навички та десятки успішних контекстних рекламних компаній. Звертайтеся в компанію «Promoters lviv» і обговоріть всі питання з фахівцем з контекстної реклами.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекстна реклама: як розрахувати бюджет на місяць

Розрахувати, у скільки обійдеться контекстна рекламна кампанія на місяць, потрібно привести приблизний прогноз того, на яку кількість кліків ви розраховуєте. Природно, при цьому в розрахунок береться його середня ціна. Щоб знати, скільки буде коштувати вам один клік, зверніться до допомоги сервісів рекламних майданчиків.

Підбір запитів

Перед тим, як почати розраховувати бюджет, визначитеся з тим, які запити знадобляться для вашої рекламної кампанії.

Справа в тому, що багатомільйонна аудиторія інтернет-простору використовує зовсім різні запити для того щоб знайти одну і ту ж інформацію. Чим краще ви вивчите тему, тим більше варіантів можливих запитів у вас вийде. Щоб зрозуміти, про що йде мова, візьмемо як приклад, здавалося б, один і той же запит, але виражений різними граматичними формами: купити квартиру і покупка квартири. Крім того, якщо ви маєте справу з іноземним брендом, то в російській варіанті у нього може бути кілька варіантів написання. Крім того, користувачі часто вводять свої запитів з помилками, і це теж доведеться врахувати. Важливо не забувати, що багато до теми запиту додають і регіон, наприклад, «старі авто Львів».

Вам здається, що це занадто складно? Не впадайте у відчай, в рекламних сервісах, таких як Яндекс.Директ, Google Adwords, Бігун, для підбору запитів передбачені спеціальні інструменти. З їх допомогою можна охопити максимальну кількість цільових запитів. Там же ви зможете ознайомитися зі статистикою слів за запитами та їх географії.

Щоб підібрати оптимальну кількість підходящих запитів, зверніться до фахівців інтернет агентства «Promoters.lviv.ua», на рахунку яких безліч вдало організованих контекстних інтернет-кампаній.

Мінус-слова

Щоб не платити за кліки тих, хто може прийти по вашому оголошенню помилково, запити повинні бути максимально точними. Для цієї мети використовуються мінус-слова або стоп-слова. Як приклад, ви займаєтеся професійною підготовкою за робочими спеціальностями. У вашої рекламної кампанії є слово «Профпідготовка», але по ній можуть прийти студенти, які просто пишуть роботи на цю тему і вам доведеться платити за їх кліки, хоча вони не є вашою цільовою аудиторією, їм потрібні безкоштовні джерела інформації, а не послуги. У цьому випадку вам доведеться додати такі мінус-слова як «реферат», «скачати» і т. д.

Мінус-слова також підбираються за допомогою інструменту «Підбір слів», наприклад, в Яндексі. Не забувайте про таке поняття як перехресна минусовка. Тобто, наприклад вашої рекламної кампанії використовуються такі запити як «купити машину» і «Купити машину Київ», в яких зустрічаються пересічні фрази. Щоб оголошення показувалося саме за своїм запитом, потрібно до запиту «купити машину» додати мінус-слово «Київ». Деякі сервіси дозволяють це робити ще на етапі розрахунку, деякі тільки після того, як ви вже завели рекламну компанію.

починаємо розрахунок

Інструменти для прогнозування вартості контекстної рекламної кампанії є в усіх рекламних сервісах.

Найзручніший в цьому сенсі рекламний сервіс Яндекс.Директ, в якому можна побачити розгорнутий медіаплан вашої рекламної кампаніі за допомогою інструменту «прогноз бюджету». Ви вносите в таблицю ключові слова, і програма розраховує ваш бюджет. Тут важливо вказати ті регіони, в яких буде показуватися ваше контекстне оголошення.

У Google Adwords є свій інструмент для цих цілей «Оцінювач трафіку», але його недолік в тому, що статистику відображає переважно по великих запитам, що для розрахунку рекламної кампанії зовсім недостатньо.

У Бігун також передбачений сервіс для розрахунку, але скористатися ним можна тільки через акредитовані агентства.

Яндекс.Директ складає прогноз на кількість переходів, приблизне число показів, CTR, тобто відсоток переходів від кількості показів оголошення, середня вартість одного кліка, рублевий бюджет контекстної рекламної кампанії на місяць.

Заощаджуємо рекламний бюджет

Коли ви розраховуєте бюджет рекламної кампанії за допомогою інструментів в сервісі, то в розрахунок береться цілодобовий показ по сім днів на тиждень. Якщо у ваші плани входить зменшити вартість рекламної кампанії, то можна відрегулювати її вартість за допомогою додатковим налаштувань, таких як геотаргетинг, часовий таргетинг або створення подкампаній.

З геотаргетингом все зрозуміло, з його допомогою робимо так, щоб оголошення з’являлося тільки в тих регіонах, на які розрахований ваш бізнес. Часовий таргетинг регулює годинник показу оголошення, які можна налаштувати так, що контекстна реклама буде показана тільки у ваші робочі години, а на вихідні її можна зовсім відключити. Створення подкампаній виправдано там, де рекламодавець націлений на просування в декількох регіонах. Це пояснюється тим, що в різних регіонах і вартість кліка буде різною. До того ж, ви зможете створювати тексти, адаптовані під кожен регіон індивідуально.

Оголошення можна розміщувати по-різному. Наприклад, в Яндексі є позиція «Спецрозміщення» а є «Гарантовані покази». Перші зазвичай коштують дорожче, але якщо ваше оголошення досить ефективно і демонструє високе значення CTR, то «Спецрозміщення» для вас може обійтися навіть дешевше.

Можна заощаджувати і заздалегідь відсікати нецільову аудиторія за допомогою тексту самого оголошення. Наприклад, ви продаєте елітну косметику та розміщуєте оголошення за запитом «косметика». В оголошенні відразу потрібно використовувати формулювання, які отметут тих користувачів, яким ваша косметика не по кишені, наприклад, «елітна косметика», «дорога косметика» і т. п.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Як пиляти рекламний бюджет по ключових запитах?

Аналізуємо і ще раз аналізуємо!

Питання про розподіл бюджету по декількох рекламним компаніям і ключовими словами найчастіше постає перед нашими клієнтами в той момент, коли вони починають рекламуватися в тематиках, що відрізняються високим рівнем конкуренції. Якщо спочатку грамотно визначити найбільш важливі для вашого бізнесу напрямки, то в цьому випадку можна розраховувати і на те, що кошти, вкладені в інтернет-рекламу, не принесуть максимальну віддачу. Якщо ж у такій ситуації не сильно вникати в деталі, то ризики розтратити рекламний бюджет без користі на багато разів. Навіть якщо прибуток від вкладених в рекламу грошей достатньо відчутна, упереджене розподіл цих коштів дасть набагато більш істотну віддачу.

Коли рекламодавці вибирають ставки за різними ключовими словами, то дуже часто вони керуються виключно власними уявленнями про те, які з них найбільш часто використовуються для пошуку потенційними покупцями. Як же велике буває їх розчарування, коли до них у руки потрапляють статистичні звіти, які наочно показують, що однією тільки інтуїції і самовпевненості для ефективного розподілу рекламного бюджету по ключових запитах зовсім недостатньо.
Чіткий поділ ключових запитів при плануванні рекламного бюджету допомагає приводити на сайт максимальну кількість потенційних покупців ваших товарів і послуг. У процесі рекламної компанії стане ясно, які з ключових запитів призводять
найбільшу цільову аудиторію, і, спираючись на ці дані, буде вже легше розставляти пріоритети.

Ще один момент, на який завжди звертають увагу початківці контекстні компанії рекламодавці, це те, скільки коштуватиме один залучений на сайт потенційний покупець. На кожній рекламного майданчика розміщена статистика вартості одного кліка. Коли буде планувати рекламний бюджет, можете керуватися саме цими показниками. Вони на сто відсотків достовірні, так що вам навіть не потрібно встановлювати систему статистики на власний сайт. В принципі, багато хто саме таким чином орієнтуються. Однак, якщо ви хочете заощадити, поставивши на чільне місце низьку вартість одного залученого відвідувача, то будьте готові до того, що на ваш сайт можуть прийти не зовсім ті люди, яких ви чекали. Йдеться про ті випадки, коли відвідувачі не конвертуються в покупців, переслідуючи якісь власні цілі від відвідування вашого сайту.

Ті, хто прагнути максимально контролювати ефект від контекстної рекламної компанії, встановлюють на своїх сайтах системи аналітики, щоб мати можливість самостійно проводити аналіз якості трафіку, який проходить через контекст. Мітки можна розставити за кожного ключового запиту. Це дозволяє не тільки підрахувати число відвідувачів за ним, а й визначити, скільки часу той перебував на сайті, скільки сторінок переглянув, чи стався процес конвертації його в клієнта компанії. При такому детальному аналізі у рекламодавця з’являється можливість управляти вже не тільки кількістю відвідувачів, а й їх якістю. Така інформація дає можливість більш направлено розподіляти бюджетні гроші для збільшення цільового трафіку на сайт.

На жаль, навіть такий скрупульозний аналіз все ще не гарантує на сто відсотків віддачі від трафіку. На сайті можуть бути сторінки, які безпосередньо підводили б відвідувача до здійснення покупки. Це умови може давати негативну динаміку в звітах, а на ділі виявляється, що відвідувач просто напряму перейшов до покупки товару. З іншого боку, є й така група відвідувачів, які будуть скільки завгодно довго розглядати товари, бродити по сторінках сайту, але так і не зроблять покупки, оскільки їх дії були обумовлені всього лише дозвільним інтересом.

Всі ці нюанси стали передумовою для того, щоб в аналітичних системах з’явилися кошти, які з найбільшим відсотком ймовірності визначали б якість трафіку з контекстної реклами. Можливо, що саме на частку якогось певного запиту
припадає велика частина таких відвідувачів, які скачують ваш прайс-лист, дивляться сторінку контактів, заповнюють форму замовлення. Орієнтуючись на ці дані вже можна з більшою часткою ефективності розподіляти рекламний бюджет компанії.

Також відомо, що здебільшого тематик покупці вибирають такий спосіб контакту як телефонний дзвінок або особистий візит. Природно, що такий дзвінок або візит не зможе зафіксувати жодна аналітична система. Втім, і ця проблема вирішувана. Наприклад, для того, щоб була можливість фіксувати дзвінки, для покупців, що прийшли через сайт, виділяється окремий телефонний номер. Крім того, покупця можна просто запитати, звідки він отримав інформацію про компанію. Спираючись на дані опитування можна отримати найбільш повне уявлення про те, використання яких ключових слів є найбільш ефективним, і вже, виходячи з цього, розподіляти рекламний бюджет з прицілом на збільшення віддачі.

Смішно, але і це все ще не гарантує максимальної прибутковості від контекстної реклами. Справа в тому, що не кожен потенційний покупець на ділі стає покупцем. І ці що не закінчилися покупкою дзвінки також можуть по-різному розподілятися по різних пошукових запитах. Крім того, має значення і сума покупки. Адже по одному із запитів можуть прийнятті сто чоловік і зробити покупок на сто тисяч рублів. А по іншому запиту прийде всього один, але зробить замовлення на суму, у кілька разів перевершує. Природно, цінність для бізнесу таких різних звернень також не може бути однаковою.

Всі ці особливості змушують рекламодавця правильно і всебічно оцінювати віддачу від різних звернень з контекстної реклами. Причому, найбільшої уваги, як правило, стоять ті нюанси, які найважче прорахувати. У першу чергу, необхідно визначити саме цінність звернення по конкретному ключовому слову, причому оцінювати його і за кількістю замовлень, і по їх сумі. У другу, прорахуйте вартість кожного такого звернення та скоректуйте ціну кліка на власний розсуд. Природно, орієнтиром у цьому випадку стає якість що цікавить вас цільової аудиторії. Всі ці нюанси допоможуть вам правильно розподілити ставки за запитами і оптимально витрачати рекламний бюджет компанії.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

З чого починається контекстна реклама?

З чого починається контекстна реклама?
Якщо ви вже переконалися, що для ефективної роботи вашого сайту контекстна реклама просто необхідна, то починайте діяти. Алгоритм приблизно наступний: якщо ви вирішили розібратися у всьому самостійно, можете присвятити плануванню і веденню рекламної кампанії свій робочий час і готові самі развирается у всій нюансах цього напрямку, зайдіть на будь-який з сервісів контекстної реклами, наприклад, на direct.yandex.ru, і почніть вивчати питання. Другий варіант – зверніться до професіоналів.

У другому варіанті міститься безліч переваг. Основний плюс – це досвід і компетенція фахівців, на рахунку у яких не одна рекламна кампанія в інтернеті. Професійне володіння темою дозволяє на початковому етапі оцінити перспективи контекстного просування саме вашого сайту (бізнесу). Якщо це необхідно, фахівці складуть детальний медіаплан, згідно з яким потім проводитиметься контекстне просування. Під планом маються на увазі персональні налаштування рекламної компанії вашого сайту. Необхідно ретельно опрацювати всі можливі ключові запити, які будуть вводити потенційні клієнти. Чим більше вам вдасться знайти варіантів, враховуючи навіть неузгоджені або написані з помилками форми запитів, тим вище шанси залучити на сайт максимальне число представників цільової аудиторії.

У медіаплан також включена інформація про вартість розміщення контекстних оголошень, геотаргетинг, прогноз числа показів та очікуваних кліків на оголошення. Щоб медіаплан був складений найбільш ефективно, необхідно проаналізувати підібрані продають запити з точки зору вашого бізнесу.

Наступним важливим кроком є ​​грамотно складений текст для контекстного оголошення. Це може бути що продає оголошення, щоб його скласти максимально вигідно для себе, найкраще проаналізувати аналогічні оголошення своїх конкурентів, потім врахувати особливість вашої цільової аудиторії, переваги вашої пропозиції, умови роботи. Коли текст та інші персональні налаштування готові, їх коригують, щоб домогтися максимального показника ефективності (кликабельности) і зупинитися на тій вартості кліка, який буде для вас найбільш вигідним. Паралельно ведеться робота, спрямована на підвищення зручності для користувачів вашого сайту, які перейшовши на нього, повинні стати вашими покупцями. Як це не дивно, але часто саме незручно влаштований сайт відлякує потенційних покупців, які перейшли до вас по контекстного оголошенню. Чим вище юзабіліті вашого сайту, тим більше що прийшли на нього по відвідувачів залишаться вашими клієнтами.

Щоб мати уявлення про ефективність інтернет-реклами. Для цього на ваш сайт можна встановити лічильник, який і буде фіксувати число переходів з оголошення на рекламований сайт. Також лічильник показує, з якою саме рекламного майданчика був зроблений перехід, таким чином даючи вам можливість оцінити рентабельність розміщення оголошення і внести коректування в рекламну кампанію. Якщо вам відомо число переходів, їх легко можна порівняти з числом звернень в компанію допомогою сайту. Таким чином, у вас з’являються дані про конверсії, тобто про те, скільки відвідувачів зробили заявки, подзвонили до вас завдяки контекстній рекламі. Облік дзвінків і заявок можна вести, щоб з’ясувати джерело інформації звернувся, можна вести самостійно або за допомогою фахівця, якому у вашій компанії буде доручена ця функція (ресепшен). Ця інформація допоможе вам визначити, окупається Чи ваша контекстна реклама в інтернеті і як далі вести свою рекламну кампанію.
Ви вже зрозуміли, що інтернет-реклама – це дуже складний процес, в якому для ефективного ведення справи необхідно враховувати величезну кількість різних умов. Але це також дуже гнучкий і рухливий інструмент, який дозволяє максимально наблизити хід рекламної компанії до індивідуальних потреб. Вона доступна, здатна швидко збільшити продажі і число клієнтів. Щоб ваші зусилля і витрати гарантовано виправдали ваші очікування, зверніться за послугами з розробки та ведення контекстної рекламної компанії до професіоналів.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекст – технологія підвищення продажів

Контекст – технологія підвищення продажів
Реклама, яку шукають

Складна ситуація, яка переслідує бізнес у зв’язку зі зниженням купівельної спроможності громадян, склалася після того, як світова фінансова криза змусила людей все частіше замислюватися над тим, щоб витрачати гроші тільки на те, що дійсно приносить їм прибуток. Це стосується як покупців товарів і послуг, так і рекламодавців, яким сьогодні доводиться все більш чітко розраховувати рекламні бюджети. У сформованій ситуації увагу багатьох підприємців переключилася з традиційної реклами на рекламу в інтернеті, а точніше, на контекстну рекламу. Це не дивно, так як саме контекстна реклама виявилася здатне дати рекламодавцеві максимальну віддачу (потік клієнтів), ніж інші друковані та електронні ЗМІ, реклама на банерах і перетяг, в транспорті і торгових центрах.

Контекстна реклама спрямована на те, щоб задовольнити вже існуючий попит на товари і послуги. Суб’єктом контексту стає не випадкова людина, а користувач, який сам зацікавлений в даній тематиці, який шукає інформацію про товар або послугу. Контекстна реклама в інтернеті працює більш ефективно, тому що вона сприймається потенційним клієнтом ні як реклама, а як джерело інформації, а тому у рекламодавця більше шансів дістати на свій бік більше число користувачів з цільової аудиторії.

Контекстну рекламу користувачі юанету бачать в той момент, коли набирають у рядку пошуку цікавить їх запит. Над результатами пошукової видачі вони бачать контекстні оголошення по їх цікавить. Природно, що в таких умовах шанс того, що користувач перейде по оголошенню і потрапить на сайт рекламодавця, а отже, і стане потенційним покупцем товарів і послуг, зростає в багато разів. Завдяки цій особливості контекстна реклама дозволяє багаторазово збільшувати продажі, забезпечуючи приплив зацікавлених користувачів на сайт рекламодавця.

Більше і дешевше

Більш того, контекстна реклама значно здешевлює вартість одного клієнта, що прийшов за оголошенням. Особливість оплати за контекст у тому, що рекламодавець платить не за показ оголошення, а за переходи по оголошенню на свій сайт. Тобто, вам не доводиться платити за незацікавлених користувачів, які бачать ваше оголошення. Результативність контекстної реклами визначається її адресною подачею.

При розробці контекстної рекламної компанії враховується безліч параметрів. Серед них не тільки ключові слова запитів, які вводить користувач. Враховується також регіон, в якому повинно бути показано оголошення, час доби і навіть дні тижня. Все це не тільки максимально адресно направляє оголошення, а й оптимально розподіляти витрати на рекламну компанію.

В умовах жорсткої ринкової конкуренції все більше число рекламодавців відкривають свої представництва на просторах інтернету, тобто створюють сайти компаній, що представляють напрям бізнесу. Завдання віртуального представництва полягає в тому, щоб вчасно опинятися на очах у цільової аудиторії. Для цього необхідно проводити ретельну роботу з просування сайту в інтернеті.

Контекстна реклама сьогодні займає все більш об’ємну частку загального інтернет-ринку реклами та реклами взагалі. Це й не дивно, тому що поряд з оптимізацією сайту під запити пошукових систем цей метод просування бізнесу як ніякий інший виправдовує фінансові вкладення. Враховуючи, що з кожним роком інтернет аудиторія української мережі зростає величезними темпами, все більше число людей переорієнтується на пошук потрібних товарів і послуг, а також інформації про них в інтернеті, то у контекстної реклами в нашій країні очікується велике майбутнє.

Просто і ефективно

Контекстна реклама може виглядати як текстове оголошення або як банер. Інформація, яка розміщується в контекстному оголошенні, як правило, зводиться приблизно до наступного: «Опори трубопроводів всіх типів. Власне виробництво. Мінімальні терміни і ціни. Сертифікати якості … »Можуть розташовуватися адреси, телефони, адреса сайту. Такого роду оголошення показуються над пошуковою видачею за конкретним запитом практично на всіх пошукових порталах мережі інтернет. Якщо користувач «клацає» на таке оголошення, він автоматично потрапляє на сайт компанії, на якому вже дізнається подробиці про товари і послуги, в яких він зацікавлений.

Контекстна реклама відрізняється точністю, так як користувачу цікавий саме відповідь на введений запит. Контекстна реклама може бути використана для багатьох цілей, від промоакцій та продажів до проведення опитувань.

Те, що найчастіше цікавить рекламодавця, це підвищення продажів і взаємодія із споживачем, а контекстна реклама – найбільш ефективний спосіб зробити це.

100% аудиторії

Серед незаперечних перевага контекстної реклами можна назвати і те, що вона відсилає на сайт рекламодавця не тільки існуючу вже в мережі цільову аудиторію. Перевага полягає в тому, що число людей, що приходять в мережу, постійно збільшується, а значить зростає і число тих зацікавлених у ваших товарах і послугах користувачів, яким буде продемонстровано ваше оголошення.

Привабливість контекстної реклами пов’язано також з її ненав’язливим підходом. Вона не змушує незацікавлених людей сприймати марну інформацію. Всі, хто бачить оголошення, самі вводять ключовий запит, а тому і інформація в контекстному оголошенні сприймається ними в позитивному ключі. Тут без перебільшення можна говорити про стовідсоткове попаданні в цільову аудиторію. Крім того, контекстна реклама починає працювати відразу ж після запуску рекламної компанії. Тактика її ведення може бути різною, так що всі пов’язані з нею питання можна буде обговорити з фахівцями, до яких ви звернулися за цією послугою.

Контекстна реклама ефективна практично для будь-якого напрямку бізнесу: товари поточного попиту, робота з індивідуальними замовниками або компаніями. Контекстна реклама особливо активно використовується в таких напрямках як туризм, продаж нерухомості, кредитні організації, індустрія моди і краси, медицина, авто-мото, інтер’єр, товари для дітей.

Детальніше