ПРОМОУТЕР ВІД РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА PROMOTERS.lviv.ua

Промоутер – одна з найпопулярніших професій на сьогодні. Їх можна зустріти всюди: в магазинах, супермаркетах, торгових центрах, кафе і навіть на вулицях, де вони пропонують продегустувати новий продукт компанії або взяти участь в різних акціях. Промоутерів можна вважати фахівцями з просування будь-яких послуг або товарів, в їх обов’язки зазвичай входить робота з відвідувачами, налагодження контакту з ними і стимулювання зробити покупку в даний час і в даному місці. При цьому промоутер – не продавець, адже він рекламує товар, а не продає його.

Рекламне агентство надає кращих промоутерів Києва для проведення btl-акцій від ваших компаній. Наші співробітники молоді, ініціативні, комунікабельні, швидкі й оперативні, легко яких навчають і відповідально підходять до роботи. З ними промо акції компаній завжди проходять на найвищому рівні. Будь то дегустація товару, семплинг або роздача листівок, ми завжди підберемо перевірений персонал, робота якого буде мати великі результати.

Наші промоутери – професіонали своєї справи, у них великий досвід проведення різних btl-акцій по всій Україні. Вони акуратні і стримані, при цьому зможуть залучити належну увагу до пропонованої продукції. Крім того, наші співробітники досконало володіють інформацією не тільки про товар, який вони представляють, а й про саму торгову марку, про самому бренді для можливості консультування покупців в цілому. Запорука успішної роботи наших промоутерів – відповідальність, комунікабельність і оригінальний підхід до кожного клієнта.

Наші співробітники займають лідируючі місця по залученню покупців і підвищенню продажів серед промоутерів Києва. Адже їхня робота – найважливіший елемент просування тієї чи іншої торгової марки і її продукції до кінцевого споживача завдяки успішному проведенню промоакцій. Створення позитивного іміджу компанії, ефективність реалізації товарів – все це залежить від грамотного проведення btl промо акцій і бездоганної роботи промоушн персоналу.

БТЛ-агентство Promo грамотно підбере і займеться професійною підготовкою промоутерів, а також організацією промо-акцій в цілому.

Для отримання більш детальної інформації по проведенню btl-акцій Ви можете звернутися за телефонами  або заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Таємний покупець (Mystery shopping, таємничий покупець)

У рекламному агентстві Promoters.lviv.ua Ви можете замовити послуги таємного покупця на території всієї України і у Львові і за найнижчими цінами!

Таємний покупець (Mystery shopping, таємничий покупець) – метод збору інформації під час маркетингового дослідження, в якому бере участь таємний покупець (Mystery Shopper). Це співробітник рекламного агентства, який виконує візит або дзвінок в точки продажів під виглядом звичайного клієнта. Поведінка таємничого покупця описано в легенді. Потреба в таємному покупця може виникнути, якщо Ви не задоволені результатами діяльності менеджерів або продавців, продавці працюють не з повною віддачею, покупець йде без покупки, є підозри в несумлінності працівників, реклама не приносить бажаного результату і т. П.

В результаті проведеного дослідження нашим рекламним агентством методом таємного покупця Ви зможете оцінити якість обслуговування клієнтів, його сильні і слабкі сторони; оцінити чесність і лояльність персоналу, оцінити знання персоналу щодо товарів, продуктів і послуг; контролювати ступінь виконання існуючих стандартів, стимулювати зростання продажів, визначити позицію компанії щодо конкурентів по цікавлять показниками роботи персоналу і т. д.

Послугами таємного покупця користуються також і при вивченні конкурентів. Своїх конкурентів Ви можете дізнатися при проведенні якісного сеснуса території.

Результати досліджень будуть представлені у вигляді звіту в презентації PowerPoint, а також заповнених анкет в паперовому або електронному вигляді.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити послугу “таємний покупець”, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Сенсус (англ. Census) – перепис торгових точок, захід, який дозволяє вивчити всі торговельні точки на певній ділянці території. сенсус

У нашому рекламному агентстві Ви можете замовити проведення і організацію послуги сенсус. Ми забезпечуємо проведення послуги на території всієї України і в Львові за найнижчими цінами.

Сенсус (англ. Census) – перепис торгових точок, захід, який дозволяє вивчити всі торговельні точки на певній ділянці території. Сенсус є важливим методом маркетингових досліджень. На основі даних перепису створюються стратегічні плани просування товарів, формування і реструктуризації мереж дистрибуції.

За допомогою даного виду досліджень Ви можете отримати інформацію про торгову інфраструктурі району, міста або країни: асортимент магазинів, типи, площі, кількість магазинів, середня кількість спеціального устаткування і т. П. Якщо Ви хочете більш глибоко вивчити ринок, знати слабкі місця конкурентів і використовувати ці знання при розвитку свого бізнесу, рекомендуємо Вам додатково скористатися послугою store-check. Також при досягненні успіхів необхідно знати і свої слабкі місця, завчасно їх усувати, щоб конкурент не мав шансу ними скористатися. В цьому Вам допоможе моніторинг торгових точок.

Наше рекламне агентство організує і проведе сенсус в найкоротші терміни. У нашому розпорядженні добре кваліфікований персонал, який має величезний досвід в проведенні сенсусу.

Після проведення перепису торгових точок і збору всієї необхідної інформації нашому Клієнту буде представлена база даних в електронному вигляді в зручному для Вас форматі.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити проведення сенсусу, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Store-check (store check, сторчеки) – це вид маркетингових досліджень, який дозволяє відстежувати зміни в боротьбі з конкурентами

Рекламне агентство Promoters пропонує Вам організацію та проведення store-check на території всієї України і у Львові за найнижчими цінами.

Store-check (store check, сторчеки) – це вид маркетингових досліджень, який дозволяє відстежувати зміни в боротьбі з конкурентами, контролювати роботу персоналу в магазинах, контролювати роботу торгових агентів по дистрибуції продукції, освоювати нові методи розповсюдження продукції. Для якісної перевірки необхідних показників наше агентство посилає кваліфікованості таємного покупця. По суті, store-check – це система дій, які спрямовані на перевірку ефективності роботи торгових точок.

За допомогою даного методу можна перевіряти будь показники, які важливі для замовника. Найчастіше store-check проводять за такими показниками: асортимент, характеристики та ціна товарів, особливості викладки, кількість фейсінга на полицях, кваліфікація персоналу, якість обслуговування, оформлення торгових точок, промо-активність, кількість кас, орієнтовна площа торгового залу.

Головною перевагою моніторингу торговельної точки методом store-check є можливість неупередженої оцінки роботи каналів реалізації. До недоліків цього методу – менталітет української культури, тобто заборона багатьох магазинів на моніторинг асортименту продукції і цін. Незважаючи на ці труднощі, дані заборони не заважають співробітникам нашого рекламного агентства проводити якісний моніторинг за параметрами, які цікавлять Клієнта.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити послугу store-check, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону

Детальніше

акции для покупателей (Consumer-Promotion)

За легендою термін BTL народився в обстановці звичайних ділових буднів менеджера рекламного відділу компанії Procter & Gamble. Нібито той, підсумовуючи витрати на стандартну рекламою кампанію, звично підвів риску, але, згадавши про додаткові статті витрат типу концерту на ярмарку і роздачі сувенірів, вписав все це нижче. Проробивши цей нехитрий пас наш герой увійшов в історію, а з ним і термін BTL (Below The Line, англ. “Під рисою”), автоматично протиставивши те, що з’явилося знизу – тому, що являє рекламу в традиційних видах ATL (Above The Line , англ. “над рисою”) – пресі, ТБ, радіо, зовнішній рекламі, кіно, а також інтернету.

Ми не з чуток знаємо, що саме нетрадиційні засоби BTL здатні максимально точно і швидко донести інформацію про вашу продукцію споживачеві і сформувати завідомо позитивний відгук з його боку. Ми порізно і разом роками відточували інструменти спілкування з людьми і зараз із задоволенням надаємо їх для вирішення ваших завдань. Згідно вашим вимогам, ми організуємо і проведемо будь комплекс промо-заходів, будь то прямий, партизанський або трейд-маркетинг, стимулювання збуту у торгівельних представників або покупців, розробимо і проведемо будь-який вид POS-матеріалів.

І все це в короткі терміни і на найбільш вигідних для вас умовах!

Детальніше

Гороскоп на 2015 рік

Гороскоп на 2015 рік

2015 за китайським (східним) календарем – рік зеленою або синьою дерев’яної Кози. Символ 2015 Коза візьме кермо влади в свої копитця 19 лютого 2015, в перший молодик Водолія. Згідно зі східним гороскопом 2015 синьою Кози внесе глибокі зміни в кожну сферу нашого з вами життя. Запальність, упертость, непередбачуваність – ось які, невідь утішні, характеристики притаманні цьому знаку гороскопа.

Будувати будь-які глобальні плани гороскоп на 2015 рік не радить. У рік Кози це справа марна і невдячна. Вперта Коза поверне все по своєму і все задумки доведеться переглядати в авральному порядку. Після спокійного і врівноваженого року Коні до капризна і примхлива Кози потрібно буде звикнути. Звичайно, як і кожен знак гороскопу, Коза усіма силами прагне до статку, любові та добробуту. Але ось те, як вона буде досягати своїх цілей сподобається не кожному.

2015 стане важливим періодом, принісши багато змін. Що ж відбуватиметься на небі, і як положення планет відіб’ється на нашому житті? Юпітер пробуде в сузір’ї Лева до 12 серпня, благотворно впливаючи на все, що пов’язано з родиною і любов’ю. Сатурн до 18 вересня буде продовжувати рух по сузір’ю Скорпіона, а це означає, що від нас буде потрібно посилена увага до фінансових справах, уважність і точний розрахунок. Нептун весь 2015 залишиться в знаку Риб, впливаючи на сферу медицини. Виникнуть нові альтернативні методи лікування багатьох захворювань, будуть успішними дослідження в галузі психіатрії.

У 2015 році трапиться два повних місячних і сонячних затемнення. Це – дуже значущі події. У ці дні потрібно дотримуватися обережності; можуть виникнути зміни в діловій і любовній сфері, не завжди позитивні. Щоб вони не стали фатальними, прораховуйте кроки, продумуйте можливі наслідки. 4 квітня 2015 відбудеться перше повне місячне затемнення; друге – 28 вересня в 2:47. Місячні затемнення сигналізують про завершення одного циклу розвитку життя і початку другого. Чи не найкращий момент для початку нових проектів. Активність бажано знизити. Зате легко пройде відмову від шкідливих звичок. Повне Сонячне затемнення 20 березня 2015 року активізує сексуальну енергію; велика ймовірність спалахів ревнощів. Сонячне затемнення в 13 вересня створить сприятливі умови для збагачення, придбання нерухомості.

Цей рік обіцяє бути вельми продуктивним в плані наукових відкриттів і розробок. Уран, який весь рік пробуде в сузір’ї Овна сприятливо відіб’ється на роботі вчених і дослідників. Люди зайняті інтелектуальною працею зможуть легко реалізувати свої самі амбітні проекти. У тому випадку якщо ваша діяльність не має відношення до науки, але ви постійно прагнете вчитися новому і розвиватися, покровитель наук Уран також допоможе реалізації ваших планів.

Сприятливим буде 2015 і для тих, хто планує поповнення в родині. Діти, народжені цього року, отримають від володарки року безцінні подарунки – здатність нестандартно мислити, пристосовуватися до будь-яких життєвих обставин і знаходити вихід навіть із самих складних ситуацій.

Далі пропонуємо вам ознайомитися з докладним гороскопом на 2015 рік для кожного знака зодіаку.

Детальніше

Сценарії і конкурси для святкування Нового Року 2015

Нарядити ялинку, приготувати олів’є, подивитися телевізор і вийти прогулятися на центральну площу – ось, мабуть, повний сценарій зустрічі Нового року в багатьох наших сім’ях. Але навіщо знову слідувати цим сценарієм? Давайте зустрінемо свято по-іншому!
Плануємо новорічну ніч

Беремо в свої руки головну, найважливішу задачу – підготовку сценарію новорічної ночі. Чим більше часу у вас буде на підготовку свята, тим краще. Можна буде без стресу знайти все необхідне, десь крупно заощадити і за пару вечорів зробити самим необхідні атрибути свята, не купуючи готового в магазині.

Перше, що потрібно враховувати в плануванні сценарію нового року, – коло присутніх у вашому домі. Як правило, це кілька поколінь рідних або близько знайомих людей. Дуже добре, значить, ви дуже добре знаєте все, що відбувається в їх житті. Стандартні заготовки – вірші, який повинен вивчити ведучий, краще виключити. Погодьтеся. виглядає це завжди дуже натягнуто. Щоб свято вдалося, потрібно все максимально індивідуалізувати.
вручення грамот

Так можна організувати «урочисту частину» свята. Знайдіть порожні бланки почесних грамот (їх можна роздрукувати з Інтернету, напишіть в пошуковику Яндекса «грамота» або «диплом»). Далі все залежить тільки від вашого почуття гумору.

Текст для нагородження краще зробити жартівливим, стилізуючи його під офіційну промову. Припустимо, син друзів одружився цього року на дівчині з сусіднього міста чи області. Нагородите його за розвиток міжрегіональних зв’язків! Дитина навчився ходити – грамота і йому, як що освоїв вертикальне положення. Приводів ще раз похвалити своїх близьких багато завжди: хто ремонт пережив, хто вступ дитини до вишу, хто просто пенсію оформив. Такий початок вечора задасть відмінну дружню атмосферу.

Можна заздалегідь зібрати старі фотографії святкування Нового року у вашій родині і сім’ях ваших гостей і закріпити їх на плакаті або на простягнутою через кімнату мотузочці, або ж просто відсканувати і запустити їх перегляд на екрані (але розрахуйте час презентації-краще вкластися максимум хвилин в 20) . Уявіть, як мило виглядав дідусь в костюмі зайчика!
Конкурси та ігри на новий рік

Звичайно, завжди потрібно мати під рукою пару-трійку конкурсів та ігор, які дозволять зробити вечір захоплюючим. Наприклад, конкурс на знання прислів’їв. Ведучий зачитує просте пояснення прислів’я та пропонує назвати її саму.

Подарунок не обговорюють, приймають те, що дарують … (Дарованому коню в зуби не дивляться.)
Вчитися потрібно протягом усього життя, кожен день приносить знання. (Вік живи – вік учись!)
Неприємності трапляються зазвичай там, де що-небудь ненадійно. (Де тонко, там і рветься.)
Як ти ставишся до іншого, так і до тебе поставляться. (Як відгукнеться, так і відгукнеться.)
Не берися за незнайомі справи. (Не знаючи броду, не лізь у воду.)

Запропонуйте гостям вгадати тварина, до якого підходить прочитана вами прислів’я. Хто це?

«Повторення – мати навчання!» (Папуга).
«Тримай кишеню ширше!” (Кенгуру).
«Сльозами горю не допоможеш!» (Крокодил).
«Йти нога в ногу» (гусениця).

Можна підготувати та провести конкурс «Візьми приз!». Правила нескладні: на стілець кладеться пакеті призом. Навколо стільця – учасники конкурсу. Ведучий читає вірш «Раз, два, три!». Ті, хто намагається схопити приз несвоєчасно, вибувають з конкурсу.

“Розповім я вам розповідь
У півтора десятка фраз.
Лише скажу я слово «три»,
Приз негайно бери!
Одного разу щуку ми зловили.
Розпатрали, а всередині
Рибок дрібних нарахує
І не одну, а цілих ДВІ.
Мріє хлопчик загартований
Стати олімпійським чемпіоном,
Дивись, на старті не хитруй,
А чекай команду «раз, два, СІМ».
Коли вірші запам’ятати хочеш,
Їх не зубри до пізньої ночі,
А про себе їх повтори
Разок, інший, а краще П’ЯТЬ
Недавно поїзд на вокзалі
Мені ТРИ години довелося прочекати.
Але що ж ви приз, друзі, не брали,
Коли була можливість брати? ”
Дід Мороз для дітей

Якщо Новий рік святкується з маленькими дітьми – обов’язкове повинна бути дитяча програма. Візьміть до уваги, що напруга для дітей буде дуже великим, тому дитяча частина повинна бути стислою. Якщо до вас зайде Дід Мороз, діти повинні бути готові прочитати для нього і всіх присутніх короткі вірші.

Якщо Дід Мороз «не встигає» до вас, повинна бути версія для дітей. Нехай мішок з подарунками з’явиться за дверима разом зі сніговими слідами, або заваріть разом з дітьми чай для Діда Мороза. Потрібні дві однакові гуртки. Одна коштує на столі і чекає Діда Мороза – гаряча, а другу, яку діти не бачили, поставте заздалегідь з тим же чаєм в морозилку. Коли малюки виявлять подарунки, підмінивши гуртки. Пояснення буде просте: Дід Мороз був, відпив чаю (тому гуртка замерзла) і в подяку залишив подарунки.

Якщо тема дива не так актуальна, можна вибрати своїх Діда Мороза і Снігуроньку. В шапку покладіть записки з іменами всіх кандидаток на роль Снігуроньки і претендентів на роль Діда Мороза. Нехай хтось із гостей витягне щасливі імена.

Найголовніше – не забувайте робити фотографії або записувати на камеру: таких кадрів вам не повторити!

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Новий рік 2015: як зустріти, що одягнути, що приготувати

Новий рік 2015: як зустріти, що одягнути, що приготувати

Новий рік 2015 з нетерпінням чекають як діти, так і дорослі. Адже новорічні свята – одні з наших найулюбленіших незалежно від віку. І для того, щоб створити дійсно гідне святкування підготуватися до Нового року 2015 краще заздалегідь. А зірки нам зможуть підказати, як організувати цей захід, щоб синя дерев’яна Коза, символ наступаючого року, принесла удачу. Зараз ми постараємося дізнатися, як прикрасити, ваш будинок, де і з ким краще відсвяткувати і, безумовно, що приготувати до святкового столу.
Як прикрасити будинок на новий рік 2015

Будь-яке свято починається з оформлення приміщення, будь то величезний зал в ресторані або ж власний будинок. Так як символом 2015 є коза, а її стихією дерево, то і при прикрасі вашого будинку коштує це враховувати. Різні дерев’яні атрибути принесуть вам тільки удачу, це можуть бути дерев’яні статуетки, рамки і так далі. Однак не перестарайтеся, занадто багато подібних штучок теж не створять новорічного настрою.

Так як квітами наступаючого року є синій і зелений, то, я думаю, буде актуально додати їх у ваш інтер’єр. Також варто відзначити, що коза любить затишок, а такі кольори як бежевий і кремовий тільки допоможуть у створенні комфорту. Не зайвим будуть і дзвіночки, розміщені над входом в квартиру. Це принесе вам удачу і везіння в наступаючому році. Також не забувайте про те, що Коза дуже любить зелень, непогано було б додати кімнатних рослин, подібне рішення буде тільки в радість для Кози. А головний атрибут – це ваша фантазія, чим більше ви фантазуєте і вигадуєте, тим краще.
Що надіти в святкову новорічну ніч 2015

Вічне питання – що вдягнути. Ми і в повсякденному житті кожен день задаємо собі подібні питання. Особливо ретельно вибирають свій наряд дівчини, тим більше в Новорічну ніч 2015. Головні принципи, за якими варто вибирати новорічне плаття – натуральні тканини. При зустрічі Року Кози важливо, щоб воно було вишуканим, бажано виконаним в одній колірній гамі. Образ краще розбавити аксесуарами, також з натуральних матеріалів.

Я думаю, що Козі не принесе задоволення наявність величезної кількості страз і пайеток, краще віддати свою перевагу бурдюки, кашеміру, оксамиту, загалом м’яким і приємним на дотик тканинам. Вдало доповнить ваш образ кучерики будь-якої форми, головне уникайте гладко зачесане волосся.
Де і з ким зустрічати Новий рік 2015

В Новорічних святах одним із найголовніших принципів, завдяки якому можна гідно провести час – це вибір місця і компанії. Так як Коза дуже спокійна, обережна і сором’язлива, то і стиль святкування варто оформити в такому ж руслі. Вдалим рішенням буде – родинне коло. Не варто вибирати галасливу компанію з непередбачуваним фіналом. Адже Коза – домашня тварина, і любить спокій і стабільність. А щоб свято не було занадто нудним краще придумати заздалегідь сценарій. Дуже вдалою ідеєю буде – виїхати з родиною за місто на дачу і там провести новорічні вихідні.
Новорічний стіл 2015

Новорічне частування є однією з найважливіших частин нового року, адже яке свято без смачно приготованого вечері. А що ж воліє наша Козочка в цей день? Дуже важливо, щоб на столі була достатня кількість зелені. Різні овочеві салати, прикраси із зелені, я думаю, дуже сподобаються нашому символу. У виборі м’яса особливих обмежень немає, тут господиня може дати волю своїй фантазії і приготувати на свій розсуд. Однак при приготуванні десерту варто враховувати його калорійність, спробуйте створити щось більш легке, наприклад, морозиво, желе або ж просто поставте на стіл фрукти. Я думаю, що Коза буде тільки рада таким солодощам. А особливе задоволення їй принесуть такі солодкі напої як соки і морси. Однак при приготуванні вечері головне не перестаратися, не перетворюйте свято в буденний процес поглинання їжі. Особливу увагу приділіть краще ідеї проведення свята. Будьте впевнені – Коза це відзначить.

Онлайн вакансії
  1. (обов'язкове поле)
  2. Анкетні дані
  3. (обов'язкове поле)
  4. (обов'язкове поле)
  5. (обов'язкове поле)
  6. Стать
  7. Дата народження
  8. (обов'язкове поле)
  9. (обов'язкове поле)
  10. (обов'язкове поле)
  11. (обов'язкове поле)
  12. Контактна інформація
  13. (обов'язкове поле)
  14. Резюме
  15. (обов'язкове поле)
  16. Форма навчання
  17. Досвід роботи на промо-акціях
  18. Медична книжка
  19. (обов'язкове поле)
  20. (обов'язкове поле)
  21. (обов'язкове поле)
  22. (обов'язкове поле)
  23. Додаткові знання та навички:
  24. Адреса місця проживання
  25. (обов'язкове поле)
  26. (обов'язкове поле)
  27. (обов'язкове поле)
  28. (обов'язкове поле)
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

За легендою термін BTL народився в обстановці звичайних ділових буднів

За легендою термін BTL народився в обстановці звичайних ділових буднів менеджера рекламного відділу компанії Procter & Gamble. Нібито той, підсумовуючи витрати на стандартну рекламою кампанію, звично підвів риску, але, згадавши про додаткові статті витрат типу концерту на ярмарку і роздачі сувенірів, вписав все це нижче. Проробивши цей нехитрий пас наш герой увійшов в історію, а з ним і термін BTL (Below The Line, англ. “Під рисою”), автоматично протиставивши те, що з’явилося знизу – тому, що являє рекламу в традиційних видах ATL (Above The Line , англ. “над рисою”) – пресі, ТБ, радіо, зовнішній рекламі, кіно, а також інтернету.

Ми не з чуток знаємо, що саме нетрадиційні засоби BTL здатні максимально точно і швидко донести інформацію про вашу продукцію споживачеві і сформувати завідомо позитивний відгук з його боку. Ми порізно і разом роками відточували інструменти спілкування з людьми і зараз із задоволенням надаємо їх для вирішення ваших завдань. Згідно вашим вимогам, ми організуємо і проведемо будь комплекс промо-заходів, будь то прямий, партизанський або трейд-маркетинг, стимулювання збуту у торгівельних представників або покупців, розробимо і проведемо будь-який вид POS-матеріалів.

І все це в короткі терміни і на найбільш вигідних для вас умовах!

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Моделі на виставку, стендистки, хостесс у Львові

Моделі на виставку, стендистки, хостесс

Для точного і прорахунку звертайтеся до менеджера агентства. Можливо, саме для вас будуть додаткові бонуси та знижки на послуги.

Немає нічого простіше для нас, ніж організувати вашу презентацію на виставці. Грамотно і точно, підібравши персонал та інші атрибути, ми доб’ємося того, що вас, обов’язково помітять!

Моделі на виставку, стендистки, хостесс у Львові

Моделі на виставку, стендистки, хостесс у Львові

Виставки, будучи одним з інструментів BTL, грають важливу роль у розвитку компанії і зміцненні її конкурентних позицій. Ми розуміємо, як важливо для вас представити свою компанію на належному рівні, і тому пропонуємо весь спектр послуг касаемо вашої участі у виставках.
Щоб ефективно впливати на партнерів і замовників вам буде потрібно не тільки оригінальний виставковий стенд, а й персонал (моделі стендистки), який, безумовно, є одним з домінантних чинників успіху на виставці. Тому ми надаємо великого значення підбору стендисток, які повинні залучати до вашого стенду аудиторію, роздавати рекламні та інформаційні матеріали, а також консультувати зацікавлені особи.
Безумовно, при підборі персоналу для виставки є свої нюанси. Наприклад, вони не тільки повинні володіти модельною зовнішністю, а й мати запас артистичних даних, які допоможуть завоювати увагу відвідувачів.
Отже, можна сказати, що модель стендистка не просто виконують функції промо-персоналу, але і є обличчям вашої фірми. Ми візьмемо на себе всі турботи, щоб ця особа максимально вам відповідало і зачаровувало манерою спілкування і зовнішністю.
Ми надаємо «особи» на умовах оренди персоналу. Також як і добре підготовлених промоутерів для роздачі листівок.
Модель стендистка на виставку, хостесс, перекладачі, промоутери -
Рекламу на виставках прийнято розглядати як набір чотирьох основних інструментів. Головний елемент увазі під собою стимуляцію продажу, тобто спонукання цільової аудиторії купити товар і закріпити позитивні емоції від покупки.
Друга складова – це PR або створення позитивного споживчої думки про компанію і продукцію, яку вона пропонує. Сучасні піарники використовують безліч ефективних способів, серед яких промо-акції та інші спеціальні події, які характеризуються невеликими витратами. Наприклад, гонорар моделі на виставку або конференцію буде набагато менше, ніж за її участі в модному показі, а ефект такі промоутери виробляють просто приголомшуючий.
Третя частина – це direct marketing. Прямий маркетинг дозволяє інформувати конкретно обрану групу цільової аудиторії, для чого використовуються особливі рекламні інструменти.
І, нарешті, остання складова – це індивідуальні продажу. Завдяки налагодженню особистого контакту з споживачем можна істотно підняти рівень продажів. Причому для цього не обов’язково вдаватися до промо-акцій – найняті моделі на виставку не тільки проінформують потенційного клієнта про вашу компанію, але і допоможуть заздалегідь сформувати у нього позитивне ставлення до вас.
Промо персонал для роботи на заходах:
модель стендистка на виставку
промоутер на виставку
перекладач
хостесс
Рекламне агентство Promoters Lviv – організація та проведення виставок та презентацій. Супровід ділових заходів, підготовка виставкових стендів, пошиття промо-форми, розробка і втілення оригінальних ідей для рекламної кампанії.

 

Детальніше