Таємний Покупець Львів / Mystery Shopping Lviv

Таємний Покупець Львів / Mystery Shopping Lviv

Моніторинг дозволяє приймати управлінські рішення. На даний момент український рітейл досяг того ступеня насичення, що для підтримки конкурентоспроможності на ринку недостатньо лише виробляти і реалізовувати якісні товари та послуги. Багато в чому це пояснюється тим, що  сприймалався споживачами загальний рівень якості, надає вплив не тільки на технічну досконалість товару або послуги, але якість клієнтського сервісу під час процесів вибору товару або послуги, покупки і післяпродажного обслуговування.
Накопичений позитивний або негативний досвід спілкування споживача з продуктом або послугою є ключовою складовою у формуванні бренду компан ії.
Рекламна агенція Promoters Львів пропонує професійні послуги з моніторингу якості обслуговування, якості дистрибуції товару на Ваших власних місцях продажів, підрозділах / філіях або в підрозділах дистриб’юторів і дилерів по зарекомендувала себе методикою “Mystery Shopping”
Складність організації і проведення моніторингу за методикою “Mystery Shopping” полягає в тому, що структура і проект моніторингу розробляється індивідуально в кожному конкретному випадку.
На підготовчому етапі проекту потрібна участь високопрофесійного фахівця з маркетингу; на етапі реалізації потрібно високопрофесійна команда оцінювачів і аналітиків.

Основою для оцінки якості обслуговування або дистриб’юції є прийняті в компанії корпоративні стандарти. У випадках, коли вони відсутні, або мають обмежений незавершений вигляд, фахівці Promoters Львів візьмуть на себе розробку стандартів і критеріїв якісного обслуговування і дистрибуції, які ляжуть в основу моніторингу.
У ролі “Таємних покупців” Promoters Львів виступають люди, які є фахівцями роздрібного бізнесу чи типовими представниками цільової аудиторії. Ми додатково акцентуємо увагу на цьому пункті: у нас не працюють студенти, тимчасові безробітні та інші випадкові люди – тільки професіонали з роздрібного бізнесу та освічені представники цільової аудиторії, що глибоко розбираються в продукті досліджуваної компанії. Займаючись рітейлом професійно багато років, ми знаємо ціну помилки, некоректних даних “з полів”, усвідомлюємо, що на основі інформації отриманої шляхом залучення некваліфікованих, випадкових кадрів неможливо вибудувати і реалізувати конкретні управлінські рішення необхідні бізнесу наших партнерів.
Фахівці Promoters Львів:
Розроблять детальну анкету для перевірки.
1. Про Mystery Shopping

Метод маркетингового моніторингу, що передбачає оцінку якості роботи точки продажів за допомогою фахівців, що виступають у ролі покупця / клієнта. Оцінка проводиться на основі попередньо розроблених критеріїв, шляхом особистого відвідування або по телефону, у відповідності з докладним сценарієм поведінки Покупця.

2. Завдання Mystery Shopping:

Проведення оцінки:
Якості обслуговування
Техніки продажів
Конкурентного середовища
Мерчандайзингу, POS-матеріалів
Популярність бренду
Охайності співробітників

3. Замовники Mystery Shopping:

Роздрібні торговельні мережі, включаючи преміум-класу
Банки та Керуючі компанії (для визначення якості клієнтського сервісу філіях / відділеннях / точках продажів)
Виробничо-торгові компанії (для оцінки представленості бренду і роботи дистриб’ютора)
Автомобільні салони, у тому числі з продажу а / м представницького класу HoReCa
Оздоровчі та спортивні центри
Кур’єрські і транспортні компанії

4. Схема проведення Mystery Shopping:

Моніторинг розбивається на кілька етапів:
Підготовчий. На цьому етапі відбувається конкретизація проблеми або об’єкта моніторингу, розглядаються цілі та завдання моніторингу, розробляється інструментарій, за допомогою якого проводиться дослідження. Із замовником узгоджується анкета спостерігача, сценарій проведення і частота проведення. Підбирається метод для обробки результатів моніторингу, розробляються і затверджуються параметри підсумкового звіту.
Безпосередньо моніторинг. Спостерігачі виїжджають на місце проведення моніторингу. Виконується обумовлений з замовником сценарій; після відвідування заповнюється анкета спостереження, що включає в себе кількісні та якісні оцінки, підписується акт у керівника точки продажу.
Аналіз результатів, звіт. Після завершення моніторингу всі анкети обробляються. Підбиваються підсумки, складається звіт.

5. Результати Mystery Shopping:

Істотне збільшення рівня продажів в результаті розробки або коригування системи якості обслуговування, системи дистриб’юції товару, прийняття дієвих управлінських рішень на основі незалежної експертної інформації про якість роботи в місцях продажів.

 

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Роздача і розповсюдження листівок Львів

Роздача листівок Львів

Один з найбільш популярних сьогодні методів  донесення інформації при проведенні рекламної кампанії – поширення листівок. Невеликий листок паперу містить у собі всю необхідну для споживача інформацію – просту в розумінні і цікаву самому клієнтові. Рекламне агентство  «Promoters ( промоутер ) Львів» раде запропонувати вам свої послуги з виготовлення та розповсюдження листівок. Ми врахуємо ваші індивідуальні вимоги, застосуємо свій професійний досвід, зробимо рекламну кампанію максимально ефективною!

Першими оцінили ефективність листівок … пропагандисти. Найбільш дієвим їм здавалося публікувати інформацію та гасла на невеликих аркушах паперу, а після роздавати їх на вулицях чи пускати «з рук в руки». Час показав нам, наскільки ефективним був їх метод: більшість світових революцій починалися саме з активної роботи.  Сучасні рекламні агентства взяли на озброєння досвід попередніх поколінь, і сьогодні розповсюдження листівок стоїть на одному з перших місць серед промо-ходів.

Професійне розповсюдження листівок
Існує величезне різноманіття методів розповсюдження листівок, що використовуються в залежності від побажань замовника і особливостей рекламної кампанії. Ось основні з них

Роздача листівок на вулиці, в жвавих місцях;

· Роздача листівок безпосередньо біля товару;

· Розкладка листівок на промо-стійках;

·Розкладка листівок у фойє офіс-центрів, громадських будівель, навчальних закладів;

· Закладка листівок під двірники автомобілів.

Поширення листівок  рекламне агентство «Промоутер  ( Promoters ) Львів» підберуть найбільш оптимальні методи розповсюдження листівок, зроблять вашу рекламну кампанію максимально ефективною. Точки для роздачі матеріалу підбираються в залежності від особливостей пропонованих товару або послуги, цільової аудиторії і інших важливих чинників, врахувати які можуть тільки фахівці.

У поширенні листівок беруть участь професійні промоутери. Перед кожною рекламною акцією вони проходять короткий навчальний курс – одержують докладну інформацію з презентованого продукту або послуги. Промоутер – це не просто розповсюджувач рекламного матеріалу, але ще й живий консультант, готовий з радістю відповісти на всі питання клієнтів. Нерідко при роздачі листівок використовується промо-форма, виготовлена ??нашими фахівцями на замовлення для вашої компанії.

Звертайтеся до нас за телефоном (067) 18 18 019, ми охоче відповімо на всі ваші запитання. Фахівці рекламного агентства «Promoters Львів» докладно проконсультують вас щодо вартості наших послуг та інших умов співпраці. Адреса та схему проїзду до нашого офісу ви знайдете в розділі «Контакти».

Детальніше

Технологія рекламного агенства, або як скласти план для Promoters Львів

Технологія рекламного агенства, або як скласти план для Promoters Львів

Індустрія BTL-послуг останнім часом розвивається величезними темпами. У комплекс “Below The Line” включають PR, sales promotion, спеціальні акції. Але будь-який динамічно розвивається ринок привертає увагу інвесторів, швидко стає «модним». Саме це відбувалося останнім часом з Інтернет-рекламою і незабаром може статися зі стимулюванням збуту. Ні, фінансового міхура не буде, але тим не менш неабияк кількість грошей може бути вкладено не за призначенням. Всі компанії поділяються на ті, які творять (не обов’язково в плані креативу, а й маркетингового планування), вирішують проблеми Клієнта, а решта (яких більшість) штампують певне число стандартних типів промоушн-акцій, не замислюючись про реальну користь цього для Клієнта. Чому? Тому, що засіб досягнення мети саме стає метою. Тому для ефективного вкладення грошей необхідно правильно ставити мету. Ця стаття саме про те, як правильно визначити мету промоушн-кампанії, як зрозуміти, коли стимулювання збуту необхідно, а коли краще задіяти інші рекламні комунікації.
Визначення

Серед фахівців на сьогодні є деяка плутанина у визначеннях маркетингових, рекламних та sales promotion цілей. Справа в тому, що до цих пір не сформувалася єдина термінологія. Тому пропоную користуватися нижченаведеними визначеннями.

Маркетингові цілі: певні цілі, які повинні бути досягнуті торговою маркою в таких великих областях, як оборот, управління запасами, частка ринку і прибуток. Досягнення цих цілей залежить не тільки від елементів маркетинг-мікс (включаючи стимулювання збуту), але і від взаємозв’язків між усіма маркетинговими змінними (наприклад, дистрибуції, ціни, прямих продажів, реклами та ін.)
Наприклад:

Збільшити частку на ринку бренду Х з y% до z% протягом одного року.
Збільшити прибуток з бренду Х з y% до z% протягом наступних шести місяців.

Рекламні мети: спрямовані на досягнення певного комунікаційного ефекту за допомогою рекламних повідомлень. Рекламні мети в основному включають заходи щодо поінформованості або пізнанню повідомлень, переданих за допомогою телебачення, преси тощо Вони, як правило, не спрямовані на досягнення змін у поведінці (тобто не генерують купівлі), тому що реклама – це тільки одна з частин marketing & promotion mix, який впливає на поведінку покупців.
Наприклад:

Зробити так, щоб 50% цільової аудиторії були інформовані про новий запаху бренду Х протягом 3-місячного терміну.

Цілі стимулювання збуту: на відміну від реклами, де складно заміряти певні поведінкові еффета, результат стимулювання збуту видно відразу. Отже, цілі sales promotion полягають у специфічних змінах, які відбуваються в торговельній точці.
Наприклад:

Змусити 20% споживачів цільового ринку конкуруючого бренду Х спробувати бренд Y протягом перших 3 місяців.
Збільшити споживання серед 40% поточних споживачів бренду Х (з y до z упаковок щомісяця).
Розширити дистрибуцію бренду Х всередині окремо обраного каналу чи торгової мережі з y% до z% протягом року.

Умови, при яких постановка цілей коректна.
Цілі стимулювання збуту повинні бути

Конкретними.
Нічого спільного. Що саме передбачається зробити і протягом якого проміжку часу?
Вимірними.
Щоб бути конкретними, вони повинні бути вимірними. Повинно бути початок, кінець і спосіб виміряти різницю між етітмі двома моментами.
Чітко сформульованими, що не допускають подвійного тлумачення.
Цілі повинні бути легко доступні розумінню. Робити мети незрозумілими або складними значить зменшувати ймовірність того, що вони будуть досягнуті.
Практичними та реалістичними.
Цілі повинні відповідати фінансовим та матеріальним можливостям організації.
Досяжними
Великі запити (серед цілей стимулювання збуту) повинні бути підтримані знанням ринку, хорошою організацією, фінансовими ресурсами та можливістю sales promotion кампанії реалізувати, досягти поставленої мети.
Сумісними
Цілі стимулювання збуту повинні бути повністю інтегровані з іншими елементами маркетинг-міксу для досягнення більшого синергетичного ефекту.

Перелік можливих цілей і стратегій

Незважаючи на те, що всі програми стимулювання збуту сильно залежать від бренду та ситуації, можна виділити декілька основних цілей, які можуть бути досягнуті при проведенні програми стимулювання збуту.

Sales promoton ділиться на trade і consumer promotion. Відповідно, і цілі стимулювання збуту діляться на торговельні та споживчі.
Серед цілей consumer promotion можна виділити наступні:

Досягти нових покупців (Reach new users)
Можливість здійснити пробу продукту новим споживачем – дає реальний ефект.
Утримати існуючих споживачів (Hold current users)
Поточні споживачі можуть бути поощряеми для того, щоб вони продовжували купувати продукт, а не переключалися на конкурентів.
«Завантажити» існуючих споживачів (Load current users)
Мотивувати існуючих споживачів закупити більшу кількість продукції. У результаті це попереджає ситуацію перемикання на продукцію конкурентів.
Збільшити споживання продукту (Increase product usage).
Як збільшення постійного споживання існуючими клієнтами, так і через залучення нових споживачів.
«Розторгувавшись» покупця (Trade consumers up).
Заохочувати покупців користуватися продуктом кращої якості або більш рентабельного для виробника.
Посилити вплив реклами (Reinforce brand advertising).
Просто посилити повідомлення, образ або ідею реклами в медіа.
Вивести, презентувати новий продукт (Introduce a new product).
Допомога в презентації нового продукту – можливо одна з найбільш широко використовуваних цілей.

Торгова мережа являє собою досить специфічну мету з особливими потребами і запитами. Добре спланована промо-акція може використовуватися для:

Розширення дистрибуції (Gain new distribution).
Одна з пріоритетних цілей багатьох торгових промо-акцій або угод – досягнення нових каналів дистрибуції продукту і збільшення представленості в наявних.
Збільшити або зменшити кількість торгового обладнання (Build or reduce trade inventories).
Найчастіше метою є зміна кількості торгового устаткування.
Забезпечити підтримку в торговельній мережі для споживчої промоушн-кампанії (Obtain trade support for a consumer sales promotion program)

Побудова інтересу і робота в злагоді зі стимулюванням споживчого попиту, тобто заохочення роздробу виділяти продукт, розробка та розміщення спеціальних дисплеї в їхніх магазинах або отримання переваг при проведенні спеціальних заходів будь-яким іншим способом.

Покращити торговельні відносини (Improve trade relations).

Іноді, як виявляється, досить поліпшити відносини з торговою мережею, і тоді варто поставити це в якості мети. Необхідність поліпшити відносини з торговою мережею може бути викликане підвищенням оптових цін, або зменшенням прибутку, або це може просто бути способом боротьби з конкурентами.
Залежність цілей від життєвого циклу товару

На ранніх стадіях життєвого циклу товару стимулювання збуту має різне значення. І, відповідно, ставляться різні цілі.
На стадії впровадження стимулювання збуту має величезне значення. Адже саме sales promotion – індустрія володіє величезними можливостями змусити людину зробити першу пробну покупку. Завоювання все нових і нових покупців є основне завдання на стадії зростання. Ефективно проведеної кампанією на цьому етапі можна вважати таку, при якій більше половини (50%) цільової аудиторії спробували новий продукт. З іншого боку, при виході на ринок продукту-конкурента деколи потрібно «завантажити» існуючих споживачів, змусити їх купити багато Вашої продукції для того, щоб захистити їх від зовнішнього впливу, зробити їх до нього нечутливими.

На стадії зростання стимулювання збуту відіграє істотну роль лише в тому випадку, якщо на ринку представлені продукти-аналоги. Тоді основним завданням стане перетягування споживачів інших марок. На стадії росту слід продовжувати залучати нових клієнтів. Відносно ж існуючих на той момент споживачів варто проводити політику заохочення покупок великих обсягів.
Коли сформувалася певна споживацька аудиторія, лояльна до торгової марки, основним завданням стає захист завойованих позицій від агресивних кампаній конкурентів. Тут можна назвати і протидія шляхом «завантаження» покупців, і різні програми з утримання, т.зв. «Клуби лояльності марці».

Стадія спаду знову виводить стимулювання збуту на перше місце щодо традиційної реклами. Основним напрямом стає стимулювання торгівлі, що супроводжується стимулюванням попиту. Щоб зберегти купівельну аудиторію продукту, що минає з ринку, мають сенс програми з переключення на інший бренд тієї ж компанії, що знаходиться на стадії зростання. Так, передаючи покупців від однієї торговельної марки до іншої, можна зберегти накопичений споживчий потенціал.
Цільова аудиторія

Як вже було сказано, виходячи на ринок, новий продукт повинен залучити нових покупців. Звідки вони беруться, хто вони – ці нові покупці? Як правило, це або непостійні споживачі інших марок, або ті, хто вперше спробував дану товарну групу. Але мало ознайомити споживачів з новим товаром, необхідно, щоб через деякий час вони не повернулися до колишньої марці. Насправді, як показує аналіз промо-акцій, після їх проведення настає спад, а потім продажу вирівнюються на колишньому рівні. Висновок звідси наступний – за залученням нових покупців з необхідністю повинні слідувати акції щодо підвищення їхньої лояльності. Мало змусити людину спробувати Ваш продукт, треба ще й вплинути на його подальшу поведінку. І чим більше лояльних покупців придбає бренд, тим краще. Звідси випливає, що активність зі стимулювання збуту повинна бути добре спланована протягом певного періоду. Хороші результати має побудова концептуально єдиних, що випливають одне з одного програм стимулювання збуту строком на один рік. З цього не випливає, що треба проводити акції багато і часто. Просто одне повинно логічно випливати з іншого. І для забезпечення такої послідовності потрібно займатися не вирішенням нагальних проблем, а чітким планування на весь рік.
Поділ за термінами

Загальноприйнятою є думка про короткостроковий ефект промо-акцій. Так, дійсно, більшість використовуваних інструментів sales-promotion дають саме такий ефект. Це дегустації, преміум і інші акції, спрямовані на стимулювання споживчого попиту. Даний тип consumer promotion акцій збільшує обсяг продажів за рахунок залучення нелояльних покупців інших торгових марок. Але, як було показано вище, цей ефект має потребу в закріпленні.

Крім короткочасних ефектів, викликаних тимчасовими покупками, в середньостроковому періоді (близько року) важливо створення стимулів до скоєння повторних покупок. Саме завдання збільшення споживання новими покупцями стоїть перед нами при плануванні щорічних промо-планів. Не можна залишити осторонь trade promotion. Торгова мережа – система більш інертна, ніж пересічні споживачі. Тому короткі акції trade promotion не матимуть належного успіху.

У самій довгостроковій перспективі варто створення найбільш стійкою частини лояльної аудиторії, якогось ядра, яке називається «клубом лояльності марці». Способи створення таких клубів різні, але майже всі вони будуються на чіткому розумінні споживчих груп, на їх чіткої диференціації. В основному, це область директ-маркетингових технологій.
Планування бюджету

Планування рекламного бюджету взагалі і тієї його частини, що виділена на BTL, зокрема,-тема дуже серйозна, тому згадаємо лише основні пункти, які стосуються теми статті. З чим доводиться стикатися? Як правило, багато Клієнти хочуть абсолютно чітку стандартну акцію. Для них головне-вартість. Мета вони визначили самі. Інші – їх менше, але, як правило, вони мають більш серйозні бюджети, визначають бюджет і мета, а BTL-агентство планує акцію. Ми бачимо, що спеціалізовані BTL-агенції не впливають на постановку цілей. Інша ситуація в агентствах повного циклу, які керують бюджетом клієнта і займаються плануванням. BTL-відділам таких агентств простіше реагувати у випадку неправильної постановки (формулювання) мети. Але, як показує досвід, в остаточному підсумку, у багатьох випадках Клієнт самостійно займається плануванням. Тому йому слід особливо уважно підходити до коректної постановки задачі і вибору мети.

Правильне планування – це коректний вибір мети і необхідного інструменту для її досягнення. Сьогодні, в умовах різко збільшеного рівня коммуннікацій, коли кількість рекламних звернень перевищує поріг сприйняття, використання BTL-технологій являє собою один з головних способів досягнення цілей:

Підвищення рівня продажів
Формування лояльного ставлення споживачів
Реалізації маркетингової політики компанії.

Детальніше

Промо-акції очима покупців

промо акція

Промо-акції очима покупців

В даний час промо-акції проводяться дуже часто. Дані заходи є важливим інструментом збільшення продажів компаній і припускають безпосередній контакт промоутера з потенційним покупцем.

Багатьом з нас добре знайомі ті емоції, які виникають при зустрічі з приємними промоутерами, які надають цікаві подарунки. Зрозуміло, що такі заходи, особливо якщо при їх проведенні лунають потрібні подарунки, дуже приваблюють споживачів. Причому, як показує статистика, швидше за все покупці реагують на такі промо-акції, які мають на увазі отримання призу або ж подарунка «тут і зараз». У зв’язку з цим непогані результати дають семплінг та дегустації. Адже в ході проведення даних заходів споживач має можливість безкоштовно спробувати будь-яку нову продукцію. Витрачати ж гроші на покупку невідомої продукції мало хто буде. Природно, що реальний відгук при проведенні дегустації та семплінгу можна отримати, якщо покупець відчує переваги наданої йому продукції і необхідність придбати її для задоволення своїх потреб.

Очевидно, що покупець зацікавиться, запам’ятовує   креативні  промо акції, які не зажадають від нього яких-небудь додаткових грошових витрат. Як показує практика, подібні заходи дають позитивний результат досить швидко.

На яких промоутерів покупці звертають особливу увагу? В ідеалі роботу промоутера повинен виконувати приємна  і товариська людина, яка має унікальну здатність виділитися з натовпу і звернути на себе увагу оточуючих людей. Дійсно, з таким персоналом промо-акції окупаються дуже швидко і стрімко збільшують популярність рекламованого товару. Покупці люблять, коли до них ставляться з повагою і зрозуміло пояснюють всі особливості того чи іншого товару. Дану роботу непогано можуть виконувати студенти вищих навчальних закладів. Зрозуміло, що це мають бути цілеспрямовані люди, які ніколи не зупиняються на досягнутому результаті.

Таким чином, для того щоб промо акції принесли найбільший успіх і збільшення продажів рекламованого товару, організаторам необхідно подивитися на цей захід очима покупців. Такий підхід дасть можливість вчасно виявити недоліки в тих чи інших моментах цього процесу і знайти оптимальні шляхи для вирішення поставлених завдань.

Детальніше

Реклама на дошках оголошень

Реклама на дошках оголошень

Сьогодні поговоримо реклами на дошках оголошень. Можна докладніше розглянути методи роботи з подібним рекламним інструментом. Для початку необхідно заздалегідь підготувати ваше оголошення в текстовому редакторі. Краще всього кілька різних текстів майбутнього оголошення. Звичайно воно повинне буде підходити для відповідних розділів. Скласти код вашого посилання, якщо є банер, так само приділити цьому увагу. Вказати координати. Розглянемо на прикладі:
- Дошка безкоштовних оголошень у Львові
- Http://www.promoters.lviv.ua/
– Info@promoters.lviv.ua
– 067 18 18 019
Наступне що необхідно зробити – скласти заздалегідь список дошок оголошень і їх розділів, де будуть розміщуватися ваші оголошення. Все це можна зробити в окремій папці в закладках браузера. Зазвичай дошка безкоштовних оголошень згрупована за темами:  робота, нерухомість, продаж автомобілів, квартири. Так само це може бути згруповання по містах  – Київ, Одеса, Донецьк, Львів і т.п. На подібних дошках зазвичай можна залишити вашу рекламу, адже для цього вони створюються. На початку розкрутки будь-якого сайту можна віддати перевагу дошкам оголошень, адже там можна розмістити посилання на ваш ресурс.
Як же вибрати потрібну вам дошку і яким віддати перевагу. Варто приділити увагу тим, які оновлюються щодня. Відсутність спаму, гарна перевірка модератором. Важливо відношення до тематики сайту. Так само добре би ознайомиться з правилами кожної окремо взятої дошки оголошень. Не варто додавати оголошення на одну дошку частіше одного разу на день. Багато дощок звичайно вимагають реєстрації. Краще всього використовувати один і той же нік. Краще не залишати на дошках адресу основної пошти. Не варто довіряться сервісів, які пропонують автоматичні розсилку оголошень по дошках безплатних оголошень.

Детальніше

Таємний покупець

 

Таємний покупець

Післяобідній час. Розслаблений персонал не поспішає обслужити вашого потенційного покупця. У торговий зал входить людина у довгому плащі і жовтому черевику …

У більшості випадків приблизно таку ситуацію представляють люди, коли чують фразу «таємний покупець». Дійсно, метод «Mystery Shopping» дозволяє точно оцінити роботу персонал магазинів, торгових центрів та інших підприємств з точки зору споживача і отримати цінну інформацію для підвищення якості обслуговування. Однак це неєдиний варіант.

Наша компанія «Promoters  Львів» використовує для перевірок методом «Таємний покупець» наступні способи:

візит таємничого покупця в точки продажів товарів або послуг – традиційний і дуже ефективний спосіб перевірки ваших продавців;

 

 

перевірка якості роботи співробітників по телефону – оціните здібності ваших працівників до переконання покупців на відстані;

 

 

перевірка Call-центрів – підніміть якість обслуговування ваших клієнтів на більш високий рівень;

 

 

купівля товарів / перевірка через Інтернет – відмінний спосіб оцінити пристосованість співробітників до роботи в глобальній мережі;

 

 

конкурентна розвідка – ми надамо вам цінну інформацію про роботу обслуговуючого персоналу ваших конкурентів.

Тобто операція «Таємничий покупець» може виконуватися як з контрольною купівлею, так і без неї. Це значно збільшує область застосування і результативність дослідження.

Які завдання дозволяє вирішити метод «Таємний покупець»?

Визначити якість роботи працівників, зробити висновок про відповідність вимогам сучасних стандартів з обслуговування покупців.
Створити відмінну мотивацію персоналу до якісної роботи – після першої ж такої операції ваші співробітники в кожному клієнті буду бачити таємничого покупця.

Результат такого побоювання цілком очевидний – якість обслуговування буде завжди на висоті.
Виявити позитивні і негативні сторони не тільки своєї компанії, але і конкурентів. У результаті можна буде зробити дуже показовий порівняльний аналіз.
Оцінити якість оформлення точок торгівлі, перевірити правильність використання POS-матеріалів і т. д.

Які інструменти використовуються для перевірок?
анкета таємничого покупця;
відео -, фотозйомка;
запис розмови обслуговуючого персоналу з покупцем на диктофон;
оціночний лист.

Як бачите, інструменти ми застосовуємо цілком традиційні. У чому ж секрет переваги нашої компанії перед конкурентами? Він якраз полягає в тому, що ми використовуємо технології, що містять унікальні ідеї наших фахівців, які виникли в процесі тривалої роботи у сфері маркетингових досліджень. З нашою допомогою ви зможете виявити всі помилки в роботі ваших співробітників, отримати повну інформацію про динаміку якості обслуговування клієнтів. Ми допоможемо вам заощадити час, гроші і ефективно вирішити наявні проблеми.
Наші послуги «Таємний покупець» включають:

  • розробку методики дослідження (сценарію);
  • складання анкети, опитувального листа;
  • отримання кількісних і якісних даних;
  • розшифровка даних;
  • аналіз отриманої інформації;
  • розробка програм удосконалення роботи співробітників.

Фактори, що впливають на вартість послуги «Таємничий покупець»:

число і регулярність проведення операції;
географічні параметри перевірок – місце розташування, доступність і т. д.;
час, необхідний для виконання операції на одній точці;
портрет цільової аудиторії;
вартість контрольної покупки;
вимоги до отриманих даних після виконання перевірки.

Так, факторів досить багато. І поряд з цим ми можемо з упевненістю сказати, що кращого співвідношення ціни і якості досліджень вам не знайти.
Послуга «Таємний покупець» від компанії «Promoters  Львів» – ваш успіх!

Бажаєте отримати правдиві відомості про те, як ваші співробітники презентують товари або послуги споживачеві? Хочете знати, наскільки переконливими ваші продавці при спілкуванні з покупцями? Скористайтеся нашими послугами і дуже скоро ви отримаєте детальний звіт з переліком зауважень і рекомендацій щодо поліпшення роботи ваших співробітників.

Все, що від вас вимагається на даному етапі, – це просто зв’язатися з нами за вказаними контактними даними. Після чого за роботу з поліпшення стратегії вашого бізнесу візьмуться справжні професіонали в області маркетингу.

Нехай операція «Таємний покупець» буде максимально ефективною!

Для замовлення послуги таємний покупець і будь-яких питань телефонуйте:

(067) 18 18 019   Promoters  Львів

 

Детальніше

Як зробити промо-акції успішними?

Як зробити промо-акції успішними?

В даний час залучити вимогливого покупця непросто. Компанії прикладають чимало зусиль для того, щоб збільшити число продажів свого товару. При цьому одним з найбільш широко застосовуваних методів є промо-акції. Проте, навіть використовуючи такі підходи, досягти бажаних результатів вдається не завжди. І справа може бути не тільки в низькій кваліфікації промоутерів. Адже крім правильного підбору відповідного персоналу для проведення цих заходів, існують деякі інші моменти, від яких безпосередньо залежить успіх тієї чи іншої компанії.

Так, для підвищення ефективності промо-акцій потрібно якомога більше уваги приділяти всіляким нестандартним рішеням. Адже покупець швидко звикає до класичних методів реклами, що робить розробку нових технологій btl особливо актуальною. Причому важливо не просто розробити нові методи промо-акцій, а й забезпечити їх оптимальний контакт з потенційним покупцем товару. А для цього необхідно вчасно запропонувати покупцеві потрібну продукцію. Наприклад, засіб для миття стекол дозволяє зробити життя набагато простіше, проте дуже важливо, щоб споживач це зрозумів в потрібний момент і випробував його. Іншими словами, необхідно намагатися пропонувати свій товар тоді, коли в цьому є максимальна необхідність. У деяких випадках важливе значення мають погодні умови, сезонність, час доби і т. д. Головне – це щоб покупець відчув переваги і необхідність рекламованого товару. Далі ж можна бути впевненим у тому, що найближчим часом він обов’язково купить запропоновану продукцію.
У ході проведення промо-акцій дуже важливо знайти «свого» споживача. Вивчивши спосіб життя, звички, інтереси і психологію потенційного покупця певного товару, можна розробляти найбільш оптимальні засоби і методи для залучення його уваги. Кінцевий результат неминуче залежить від промоутерів, однак без вищевказаної бази навіть висококласні фахівці не зможуть забезпечити істотне збільшення продажів товару.
Зрозуміло, що для кожної людини характерні свої індивідуальні особливості, своя психологія. Тому «достукатися» до кожного потенційного покупця дійсно дуже складно. Тим не менш, розробку нових методів промо-акцій треба виконувати таким чином, щоб вони охоплювали якомога більшу кількість споживачів. Вся інформація, яку покупці отримують в процесі даних заходів, повинна бути максимально доступною і зрозумілою.
Таким чином, при розробці нових методів промо-акцій є достатній простір для творчої діяльності. Однак у будь-якому випадку для креативного рішення повинні бути характерні яскравість, адекватність і простота.

Детальніше

Робота промоутер: заробіток, спілкування, досвід

Робота промоутер: заробіток, спілкування, досвід

Бути промоутером – заняття для молодих, вільних, сміливих і товариських. Це хороший заробіток, безцінний досвід, безкоштовне навчання. І. .. це весело!
Може бути, Ви про це вже замислювалися. Може бути, і ні. Але, якщо Ви молоді, комунікабельні і життєрадісні, ми впевнені, цей спосіб заробітку саме для Вас. На даний момент стати промоутером – це універсальне, найшвидше і простий засіб поліпшити своє фінансове становище. При цьому робота промоутера, не тільки добре оплачується, ще й неймовірно цікава, різноманітна і цікава. Ця робота забезпечить Вас новими корисними і приємними знайомствами, а також позитивним і тродовим досвідом.

Часто молоді люди стикаються з проблемою працевлаштування: важко поєднати повний робочий день і навчання у вузі, та й просто нелегко влаштуватися, не маючи ще диплому та досвіду роботи. А та робота, яка все-таки трапляється, часто виявляється нудною й рутинною, та ще й низько оплачуваною. Крім того, завжди є небезпека потрапити на шахраїв. Але вихід є! І цей вихід – робота промоутера. Судіть самі:

Заробіток промоутера, незважаючи на невелику завантаження і відсутність підвищених вимог до кандидатів (таких як обов’язковий досвід роботи), відносно високий і, що важливо, стабільний.
Промоутеру не доводиться нудьгувати на роботі, адже його діяльність пов’язана з різноманітністю самих цікавих проектів.
Досвід, отриманий на цій роботі безцінний для будь-якої подальшої професійної діяльності. Адже це, в першу чергу, досвід спілкування з людьми, досвід комунікації. Крім того, у своїй роботі промоутер стикається з основами маркетингу та піару – вкрай важливими сторонами сучасного життя.
Рекламне агентство комунікацій «Promoters  Львів» проводить з промоутерами навчання та тренінги. Так що відсутність досвіду не стане для Вас нездоланною перешкодою. А в якості заробітку Ви отримаєте не тільки гроші, а й важливі і потрібні в подальшому житті знання.
Робочий день промоутера – це лише середньому  4 години на день. Тобто Ви зможете легко поєднувати роботу з навчанням не на шкоду ні першому, ні другому. І у Вас залишиться вільний час, який Ви можете використовувати для спілкування з друзями, спорту, розваг.
Ви зможете працювати до 5 днів на тиждень – це гарантує постійну зайнятість і високий дохід.
Якщо Ви молоді і активні. Якщо Ви хочете фінансової самостійності і впевненості в собі. Якщо спілкування з людьми для Вас – задоволення. Якщо Ви студент, і повний робочий день для Вас неприйнятний. Ваш вибір – робота промоутера! Робота для зухвалих і активних. Для тих, хто звик досягати всього сам. Для життєлюбних і позитивних.
У сучасному суспільстві, в умовах вільного ринку, PR і просування товарів і послуг – це найширший шар суспільного життя, в якому зайнято величезна кількість людей, в якому народжуються найсміливіші ідеї і виникають найцікавіші проекти. Це потужний двигун ринку. І бути частиною цього – престижно і цікаво.
Стати промоутером – значить зробити величезний крок вперед. Крок до досягнення найсміливіших життєвих цілей. І зробити його нескладно. Як відомо, «дорога в тисячу миль починається з одного кроку».

 

Запрошуємо до Нас.

В Promoters Львів багато вакансій!

Детальніше

Промо акція – найкращий спосіб заявити про себе

Промо акція – найкращий спосіб заявити про себе!

Живе спілкування людей незамінне в наше століття технологій, що розвиваються!

Промо акції -це не тільки роздача рекламних листівок у метро, ??хоча і цей спосіб заслуговує окремої уваги.

Уявіть, яку масу людей, що поспішають на роботу або просто по своїх справах, що входять і виходять з головної артерії нашого прекрасного міста Львова, зустрічає промоутер. Це сотні й сотні різних людей, можливо промо акція біля головних артерій міста є майже таким же за масовістю охоплення людей, як і телебачення! Задача рекламного агентства при даному способі реклами, надати правильно навчених, позитивних і сумлінних промоутерів. Розробити макет найбільш підходящий для Вашої рекламної листівки і зробити професійний друк рекламного матеріалу.

Розглянемо інший вид промо акції, такий як дегустація.

Дегустація, безумовно, підходить для компаній виробляють продукцію, пов’язану з продуктами харчування, напоями і т.д. Дегустація з професійно підготовленими промоутерами, одягненими в промо одяг з Вашим логотипом, дає можливість потенційному покупцеві ознайомитися з Вашою продукцією. Вибір на ринку продовольства в наш час величезний. Як же розібратися покупцеві що смачніше, якісніше і корисніше? Адже спробувати в магазині шматочок від кожного продукту неможливо!

Дегустація покликана до ознайомлення покупця саме з Вашим продуктом, вона дає можливість оцінити як смак, так і якість пропонованого товару.

А як же корисність продукту запитає покупець? Ось тут на допомогу і прийдуть промоутери, які з готовністю розкажуть про продукт, ознайомлять з рекламним проспектом і дадуть відповіді на всі запитання.

І як ви думаєте, наступного разу споживач проходячи повз полиці з товарами аналогічними Вашим, вибере саме Вашу продукцію? Так! Оскільки він знайомий з нею, володіє всією інформацією про продукт, і вибір буде заснований саме на володінні інформацією! Завдання промо акції – дегустації виконана. Інформація передана детально і чітко, вироблено смакове орієнтування покупця і ефект не змусить себе довго чекати!

Промо акція на виставці – чудовий спосіб придбати нові зв’язки, заявити про себе на ринку, показати товари (послуги) так би мовити обличчям!

Погодьтеся виставка це завжди цікаво, багато бажаючих ознайомитися з нововведеннями, придбати, або навпаки показати свої нові проекти.

Величезна кількість павільйонів, стендів, як не загубитися у всьому цьому пишноті? Відповідь проста – Промоутери! Люди, одягнені в спеціальні костюми, або промо форму, гордо носять Ваш логотип на ній, що володіють інформацією з радістю обділяє нею з проходять повз потенційними замовниками, партнерами, спонсорами!

Знайшовши в натовпі народу яскраво одягненого промоутера, Ви завжди будете знати, що це співробітники певної фірми і при бажанні можете поставити їм питання, що цікавлять, попросити проводити до стенду або обмінятися контактами. Без промоутерів виставка буде мати на 50% менше успіху, ніж з ними! Пам’ятайте це при виборі, на чому саме заощадити і краще економте на чому-небудь іншому.

Детальніше