POS матеріали – панель-кронштейни Львів

Панель-кронштейн – це консоль для розміщення POS матеріалів. Кріпиться перпендикулярно до несучої конструкції, може монтуватися на будь-яку поверхню. Панель-кронштейни мають типове рекламне поле 1,8х1,2 метра – так званий сіті-формат.

види
За наявністю освітлення

Світлові. Такі панель-кронштейни схожі з лайтбоксами. Світловий короб виготовляється з металевого або пластикового профілю, який ламінується плівкою або покривається порошковою фарбою. Рекламний матеріал переноситься на лицьову сторону конструкції методами фотодруку або аплікації. В якості внутрішнього підсвічування таких POS матеріалів використовуються світлодіоди, люмінісцентні лампи або неонові світильники.

Несвітлові. Такі панель-кронштейни є простий інформаційної площиною, виконаної з пластика або металу. Рекламний матеріал наноситься методом аплікації ПВХ-плівки, вирізаної на плоттері, і захищається склом.

За типом конструкції

Статичні. Консоль закріплена жорстко для демонстрації одного рекламного матеріалу.

Динамічні. Рекламна консоль обертається за допомогою вітру або спеціального мотора. Додатково в конструкції можуть використовуватися технології Прізмаборди, стробоскопів і відкритого неону. Якщо застосовується технологія Прізмаборди, то консоль послідовно демонструє кілька рекламних матеріалів.

За типом кріплення

Під прямим кутом до поверхні. Такий POS матеріал видно з двох напрямків.

Під кутом 45 градусів до поверхні на кут споруди. Така панель-кронштейн видна з чотирьох напрямків.

На опорних конструкціях або стовпах. Точки огляду залежать від конкретної рекламної площадки.

по конструкції

Самостійні. Такі панель-кронштейни є окремою рекламною площею. Реклама нанесена тільки на демонстраційні поверхні конструкції, а її підставу використовується в якості технологічного елемента.

Суміщені. Такі панель-кронштейни поєднуються з іншими рекламними конструкціями (прилавками, вивісками і т. Д.)

Детальніше

Реклама і криза. Чи поєднуються?

нашу країну, слідом за Сполученими Штатами і Європою, прийшла криза. Зараз вже багато компаній відчули на собі його вплив, продажі знизилися і довелося «підтягнути пояси».

Перед керівниками комерційних фірм тепер стоять непрості питання, головне завдання зараз – залишитися на ринку, виплисти і не збанкрутувати.

В цей період вкрай важливим стає вміння правильно розпланувати бюджет. Окрім необхідності виділити фінанси на забезпечення працездатності підприємства та оплати роботи співробітників, керівникові треба вирішити, як проводити рекламну кампанію.

Тут одразу виникає питання: а чи треба її проводити?

Досвід показує, що не просто треба, а необхідно. Щоб компанія вижила, їй потрібні клієнти, а звідки ж їм взятися, якщо про вас ніхто не буде знати?

Другий виникає питання: а як проводити рекламну кампанію, щоб не розоритися?

Тут важливо все правильно розрахувати. Навіть з невеликим бюджетом можливо провести виграшну рекламну кампанію і залучити до себе зацікавлених покупців.

Розпорошуватися на рекламу по телебаченню, радіо, зовнішню рекламу може бути недоцільно – така реклама коштує дорого, а бачить її НЕ цільова аудиторія, а випадкові люди.

Ми радимо звернути увагу на інтернет-рекламу і стимулюючу рекламу на місцях продажу. Головні переваги цих видів реклами в тому, що, при порівняльній дешевизні, вони впливають конкретно на цільову аудиторію, на людей, які готові витратити свої гроші, щось придбати. За допомогою реклами тут ви маєте можливість схилити покупця, що вибирає товар, звернути увагу саме на вашу продукцію.

Визначившись з бюджетом і методами проведення рекламної компанії, ви повинні вибрати рекламне агентство, яке для вас втілить ці ідеї. При виборі такого агентства ви повинні пам’ятати, що не варто гнатися за зайвою дешевизною, надійні і досвідчені агентства з хорошим портфоліо будуть, безсумнівно, найкращим вибором.

Реклама і криза більш ніж поєднуються, тільки в умовах економічної нестабільності необхідно більш ретельно прораховувати рекламну компанію. Добре продумана рекламна компанія призведе до вас нових клієнтів, які допоможуть пережити вашої компанії складні часи.

Детальніше

Зі збільшенням інтенсивності online-реклами, прямо пропорційно возрасоа значимість PR в Інтернет.

Зі збільшенням інтенсивності online-реклами, прямо пропорційно возрасоа значимість PR в Інтернет. Інтернет живе за рахунок реклами, але сенс його існування – це задоволення постійного інформаційного голоду користувачів: новини, огляди, відео, спілкування, пошук … В цей сенс неможливо вписатися з класичним рекламним інструментарієм, так як між цінним контентом і рекламою – прірва: користувача з кожної щілини Інтернету заливає рекламою, реклама закриває текст новин, перед 20-ти секундним роликом користувач змушений витратити 10-ть секунд на неактуальне для себе рекламне відео. Звичайно, класична реклама в Інтернет тримає планку ефективності, але найчастіше викликає роздратування у користувачів посилюючи їх підсвідому рекламну блокування.

Коли в класичній рекламі нові теми під кінець, то є сенс задуматися про рішення рекламних цілей за допомогою PR-інструментів: події, новини, цікавий контент за участю Вашої торгової марки.

В “Інтернет піарі” (PR) універсальних рішень не буває. Кожен проект – результат інтелектуальної праці та холодних розрахунків, але популярний алгоритм все ж існує:

Перш за все потрібна ідея для PR події, яка побічно перетинається (можна ув’язати) з Вашою торговою маркою або видом діяльності. Можливо, така подія вже існує і його необхідно виявити або подібна подія назріває у Вашому колективі, необхідно продумати, як його ефективно піднести клієнтам і пресі.
Продумати механіку втілення або участі в події таким чином, щоб про це можна було написати і відзняти фото- / відео-контент. Мають бути умови для появи новин, які не залишать Ваших клієнтів байдужими.
Виконати роботи по формуванню медіаплану анонсування та висвітлення події у ЗМІ. Відібрати Інтернет-ЗМІ і обговорити з ними алгоритми взаємодії.
Провести анонсування, втілити подія, підготувати унікальний контент, проконтролювати пост освітлення.

Подібні завдання виходять за боковий вівтар Інтернет, але все ж, мережа залишається максимально ефективним рупором. Інтернет PR агентство  надасть креативну і адміністративну підтримку, якщо створення і публікація інформаційних приводів є для Вас актуальним інструментом просування бізнесу.

Детальніше

SEO (Search Engine Optimization або пошукова оптимізація) – спосіб просування в Інтернет, без якого складно уявити сучасний Інтернет-маркетинг.

SEO (Search Engine Optimization або пошукова оптимізація) – спосіб просування в Інтернет, без якого складно уявити сучасний Інтернет-маркетинг.

Суть пошукової оптимізації проста. Коли користувач запитує у пошукових систем (Google, Yandex, ін.) Про товар або послугу, а пошуковик видає йому список результатів, де ваш сайт №1, то покупець сприймає Вашу компанію як лідера і переходить до Вас на сайт. Якщо Вашого сайту в списку результатів пошуку немає, то користувач може не дізнатися про Ваше існування. Використання SEO в рекламній кампанії забезпечить Вашому сайту перші позиції в результатах видачі пошукових систем, а значить і додатковий трафік покупців.

SEO просування має ряд особливостей і делікатних нюансів:
Вам не потрібно оплачувати кожен перехід покупця з пошукової системи (Google, Yandex, ін.) На ваш сайт, як це відбувається в класичній контекстній рекламі Google і Yandex. Для виведення Вашого сайту на перші місця по конкретним запитам, SEO-проект необхідно щомісяця фінансувати в рамках затвердженої SEO-стратегії.
Починаючи SEO просування, перший крок – це пошукова оптимізація сайту (внутрішня оптимізація). Пошукові системи (Google, Yandex, ін.) Для визначення результатів пошуку використовують арифметичні алгоритми, які регулярно вдосконалюються на благо якості пошуку. Пошукові системи регулярно сканують і Ваш сайт і оцінюють його. Коли зміст і структура сайту адаптована під алгоритми пошукових систем, більш висока позиція в результатах пошуку гарантована. При сильній конкурентному середовищі внутрішня оптимізація сайту не виведе Ваш сайт на перші позиції результатів пошуку, але послужить хорошим фундаментом для подальшого зовнішнього SEO просування.
Зовнішнє SEO-просування глобально зводиться до принципу – «Чим більше авторитетних сайтів (в т.ч. і соціальні мережі) посилаються на Ваш, тим вище Ваш сайт виявиться в результатах пошуку». Принцип простий і зрозумілий, але що б його правильно застосувати і вийти на перші місця пошуку, необхідно врахувати сотні практичних SEO факторів.
Відчутні результати від робіт по пошуковій оптимізації чи не з’являються миттєво. Залежно від кон’юнктури ринку для появи сайту в “топових” результатах видачі може знадобитися від 6-ти до 16 тижнів. Це плавний процес, який відображається в щотижневих звітах seo агентства. Як приклад, на протязі 3-х місяців SEO просування по конкретному запиту зростання позицій сайту в результатах пошуку може виглядати так: «ні в зоні видимості», 68-місце, 34-місце, 14-місце, 21-місце, 12-місце , 8 місце (вже перша сторінка видачі, трафік на сайт збільшився), 3-місце, 4-місце, 1-місце, 3-місце, 1-місце.
Після появи сайту в результатах видачі на перших позиціях, роботи по SEO повинні тривати, т.к. Ваші конкуренти почнуть дії, щоб потіснити Вас з перших місць.

Будьте вкрай уважні при виборі діджитал агентства для пошукової оптимізації, прислухайтеся до рекомендацій колег, друзів, знайомих, вибирайте перевірених підрядників. При неправильному використанні SEO-інструментів, так обраної стратегії або використанню ризикових прийомів, пошукові системи можуть викреслити Ваш сайт зі списку довірчих.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Контекстна реклама в Інтернет – інструмент з миттєвим ефектом.

Контекстна реклама в Інтернет – інструмент з миттєвим ефектом. Контекстна реклама на рівні програмування – це титанічна праця розробників, результатом якого став цілком зрозумілий і вже для багатьох бізнесів незамінний спосіб залучення клієнтів.

Принцип контекстної реклами – Ваше рекламне повідомлення показується тільки користувачам, які шукають Вашу продукцію або послугу і знаходяться на вказаній Вами території (як приклад Київ). Ваше текстове рекламне повідомлення показується в Google або Yandex, як тільки користувач ввів в пошук ключове слово- або фразу-запит (саме звідси назва “контекстна реклама”). У Вашому рекламному повідомленні користувач побачить опис компанії, контактну інформацію і, натиснувши на рекламне повідомлення, потрапить на Ваш сайт.

Принцип оплати контекстної реклами прозорий і зручний – оплачуються тільки «кліки», тобто якщо користувач натиснув на Ваше оголошення і потрапив на сайт компанії. Якщо користувач не натиснув на оголошення, пошуковій системі оплата не проводиться. Вартість «кліка» по кожному конкретному запиту пошукові системи рекомендують автоматично, враховуючи ряд факторів. Рекламодавець або агентство Інтернет реклами самостійно приймають рішення, погодитися на рекомендовану пошукачем вартість або призначити свою ставку за «клік».

Місця на екрані під контекстні оголошення в пошукових системах мають певну ієрархію, а якщо спрощено – помітніші і менш помітні користувачеві. У контекстній рекламі Ви побачите своїх конкурентів. На самих видимих місцях показуються ті оголошення, за які рекламодавцем / діджитал агентством призначена найбільша грошова ставка за “клік”.

Контекстна реклама Київ – профільний сервіс діджитал агентства:
Аналіз конкурентного середовища в контекстній рекламі по Вашому бізнес напрямку.
Формування переліку ключових слів, при введенні яких користувачі побачать Вашу рекламу.
Створення контекстних оголошень Вашої компанії.
Прогноз вартості та ефективності контекстної реклами.
Щоденне адміністрування контекстної реклами компанії та аналітичні звіти.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Подієвий маркетинг (event-marketing) – це організація заходів для проведення масових та корпоративних подій.

Маркетинг подій

Рекламне агентство Київ може надати Вам широкий спектр послуг в сфері подієвого маркетингу. Організація і проведення різних заходів на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Собитійний маркетинг (event-marketing) – це організація заходів для проведення масових та корпоративних подій. В основному корпоративні заходи спрямовані на зміцнення внутрішнього духу компанії, а проведення масових подій призначені для підтримки потужних рекламних акцій і PR-кампаній, в які також може входити організація дегустації та розіграш подарунків. Головна задача подієвого маркетингу – це зробити зі звичайного заходу грандіозне і запам’ятовується подія.

Залежно від необхідних цілей, заходи подієвого маркетингу можна розділити на такі види:

Ділові – це заходи для клієнтів, партнерів, дилерів і дистриб’юторів. До них можуть ставитися презентації, конференції, семінари, форуми, заходи на виставках-ярмарках. Також сюди входять і різні BTL-акції.
Корпоративні заходи – даним видом подієвого маркетингу користуються компанії, для яких турбота про своїх співробітників – престиж компанії. До таких заходів можна віднести вечірки, ювілеї компанії, дні народження, свята, пікніки і т.п. Саме на таких подіях керівництво зможе донести співробітникам ідеї компанії.
Спеціальні заходи – фестивалі, рекламні тури, шоу, концерти. Такі заходи позитивно впливають на імідж компанії.
Бюджет проведення вищевказаних подій може бути дуже різним і залежить звичайно ж від багатьох факторів.

Наше рекламне агентство має досвід в проведенні наступних заходів і з задоволенням допоможе Вам у цьому:

Організація Дня Народження компанії
Організація Торгової конференції
Організація Прес-конференції
організація Виставки
організація Шоу
Організація Роад-шоу
відкриття магазину
Чому варто звернутися саме в наше рекламне агентство, а не організувати все самим? Тому що наше агентство має досвід роботи з проведенням подібних подій і, взявши на себе тягар організаційних робіт, ми зможемо позбавити Вас від багатьох клопоту. Наші фахівці розроблять спочатку загальну концепцію, застосувавши весь творчий потенціал колективу, і запропонують Вам креативну ідею, яка запам’ятатися усім відвідувачам Вашого заходу. Потім ми перетворимо ідею в реальність – візьмемо на себе роботу з підбору обладнання, матеріалів та приміщення, пошук професійних звукорежисерів та ведучих. Кожній дрібниці буде приділено максимум уваги і вся робота з організації свята буде доведена до ідеалу.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити організацію і проведення події, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Партизанський маркетинг – це нестандартні, креативні, інноваційні методи просування товару і послуги при вкладенні відносно малих засобів.

Партизанський маркетинг

Рекламне агентство Київ може розробити і організувати нові рекламні ходи в сфері партизанського маркетингу та провести кампанії на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Партизанский маркетинг – це нестандартні, креативні, інноваційні методи просування товару і послуги при вкладенні відносно малих засобів. Такий вид малобюджетного просування дозволяє ефективно просувати товар або послугу, а також залучати нових клієнтів, майже не вкладаючи або взагалі не вкладаючи грошей. Також до цього виду маркетингу відносяться терміни «малобюджетний маркетинг» і «маловитратний маркетинг».

Вперше термін «партизанський маркетинг» використовував в своїй книзі американський рекламіст Джей Конрад Левінсон у своїй книзі, яка була опублікована в 1984 році. До речі Левінсон є творцем образу «ковбоя Мальборо».

Особливістю партизанського виду маркетингу полягає у відмові від традиційних методів реклами, таких як реклама в ЗМІ і т.п. Як правило використовуються нетрадиційні рекламні методи. Наприклад, компанія «Colgate» розмістила свою рекламу на коробках з-під піци з гаслом: «Якщо ви не хочете вранці відчувати запах вчорашньої їжі – чистите зуби»

партизанський маркетинг

Також особливістю «партизанщини» полягає в тому, що його методи в більшості випадків дають результат в короткі терміни, або негайно. Це дає ряд переваг для маленьких фірм, оскільки вони у своєму капіталі не мають багато коштів, щоб чекати кілька місяців бажаного результату.

Важливим плюсом партизанського маркетингу є те, що такі методи просування, як правило, невидимі для конкурентів (наприклад, поштова розсилка), і тому не можуть бути запозичені або зблоковані.

У багатьох випадках «партизани» воліють замість конкуренції співпрацювати зі своїми конкурентами.

Однак партизанський маркетинг застосовується не тільки для малих фірм, а також для середніх і великих компаній. Просто мети таких кампаній відрізняються. Для маленьких компаній партизанські методи є основним методом просування. Середні фірми використовують партизанський маркетинг одночасно і з звичайними методами просування, тим самим збільшуючи ефективність своїх рекламних акцій. Великі фірми проводять партизанські методи, щоб дістатися до потенційних споживачів, що не були зачеплені традиційними методами.

Фахівці нашої рекламної компанії розроблять найбільш креативні і підходящі методи «партизанського» просування, що б Клієнт міг отримати максимальний ефект при мінімальних затратах.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити розробку і проведення партизанського маркетингу, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Подарунок за покупку – часто вживана і популярна BTL-акція стимулювання збуту.

ПОДАРУНОК ЗА ПРИДБАННЯ

Рекламне агентство Promoters.lviv.ua може організувати і провести маркетингову акцію – подарунок за покупку на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Подарок за покупку – часто вживана і популярна BTL-акція стимулювання збуту. Основною властивістю даного BTL-інструменту є короткочасний скачок продажу продукції. Але в комплексі з іншими видами маркетингових кампаній може мати тривалий еффект.Подарок за покупку Подарунком за покупку може бути інший товар, купон на знижку, сувенірна продукція або додаткове бонусне кількість такого ж товару.

Акція «подарунок за покупку» мотивує покупця придбати Ваш вид продукції. Така акція приверне найбільшу кількість споживачів, тим самим Ви отримаєте перевагу покупця саме до Вашої продукції.

При проведенні заходу «подарунок за покупку» потрібно визначити цільову аудиторію і вибрати механіку акції. Наше рекламне агентство має величезний досвід в проведенні таких акцій. Співробітники нашого агентства підберуть Вам оптимальний варіант і розроблять стратегію акції «подарунок за покупку».

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити проведення акції «подарунок за покупку», можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Дегустація – це вид рекламної акції, під час якої співробітники рекламного агентства пропонують продегустувати певний вид продукції, щоб споживач надалі її купив.

ДЕГУСТАЦІЯ

У рекламному агентстві Promoters Ви можете замовити проведення дегустації на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Дегустація – це вид рекламної акції, під час якої співробітники рекламного агентства пропонують продегустувати певний вид продукції, щоб споживач надалі її купив. Дегустація має перевагу в тому, що людині легше довіриться своїм відчуттям і оцінити власними силами продукт на смак, ніж повірити на слово. Тому такий вид промо-акцій максимально зближує Ваш продукт і потенційного споживача. Під час проведення акцій дегустації ймовірність першої покупки споживачем багаторазово збільшується, по скільки у споживача створюється хороше ставлення до продукту.

Дегустація продуктів продовольства зазвичай проводиться під час найбільшої активності покупців – з 16:00 до 20:00 в четвер, п’ятницю і в суботу з 11:00 до 15:00.

Проведення дегустацій досягає найбільшого ефекту при появі нового товару на ринку. Тому дегустація має за собою головну мету – інофрмірованіе про нову продукцію. Якщо товар можна дати на дегустацію тільки в упаковці, то проводять роздачу (семплинг) зразків продукції.

Обладнанням для дегустації є одноразові пластикові тарілки, виделки, ложки, стаканчики, зубочистки, серветки, рукавички для промоутера і урна. Під час того, як споживач дегустує продукцію, промоутер розповідає про товар, його переваги та особливості, і відразу пропонує купити його. Зазвичай товар для дегустації маркується «Не для продажу».

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити проведення акції дегустації, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше

Семплинг (англ. Sample – зразок) – це різновид маркетингового промоушена, суть якого полягає в поширенні товарів для споживачів безкоштовно.

У рекламному агентстві Promoters.lviv.ua Ви можете замовити організацію і проведення акції семплинг на території всієї України і в Києві за найнижчими цінами!

Семплинг (англ. Sample – зразок) – це різновид маркетингового промоушена, суть якого полягає в поширенні товарів для споживачів безкоштовно. Зразки можуть лунати на вулиці, в магазині, надсилатися поштою або розноситися по квартирам. В основі цього методу стимулювання збуту лежить банальний закон психології: людина вірить власним почуттям більше, ніж чужим словам. Однак семплинг має негативні сторони. В першу чергу – семплинг набагато дорожче ніж інші. Роздача зразків товару вимагає набагато більших витрат, ніж друк листівок. Витрати на семплинг в магазинах можуть бути в межах 100-200 доларів. Однак прорахунок точної суми залежить від багатьох факторів: складність проведення, вартість робочої сили, витрати на тренінг працівників, на доставку товарів, матеріалів і устаткування. І помножте цю суму на кількість днів, протягом яких проходить семплинг і на кількість магазинів. Після цього стане ясно, що організувати семплинг може скласти значну частку бюджету.

В основному семплінги продукцію, яка відповідає таким вимогам:

низька собівартість
Можливість багаторазових продажів одному й тому особі
Великий потенціал ринку
Націленість на широкого споживача
Під ці вимоги ідеально підходять товари, які можна з’їсти, випити або недовгострокового використання, які можна купити знову.

Після припинення проведення семплинга весь ефект від кампанії може і зовсім пропасти.

Кращий період для організації семплинг-кампанії – це поява на ринку нової продукції. Також семплинг можна проводити і при виводі старого товару на новий ринок. У дні таких акцій реалізації продукту може в середньому збільшуватися в 4-6 разів. І це далеко не повний приріст при семплінги. Адже деякі люди після проби товару воліють купити його, наприклад, на оптовому ринку. Так що реальна ефективність семплинга вище, ніж збільшення обсягу продажів в місці акцій. Для збільшення продажів в місці акцій слід скористатися проведенням дегустації товару.

Дуже важливо враховувати наступний момент: в магазині повинен знаходитися достатній запас продукції для семплинга і подальшого продажу. Немає нічого гірше, ніж втратити майбутніх продажів через те, що запас зразків закінчився незабаром після проведення семплинг-акції.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете замовити організацію і проведення семплинга, можете заповнити форму зворотного зв’язку в розділі контакти або зв’язатися по телефону.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Детальніше