Мобільна реклама

Мобільний маркетинг – це формат інтерактивного просування продукції і послуг з використанням потенціалу бездротової стільникового зв’язку. Така медійна майданчик дозволяє встановлювати прямий зв’язок зі споживачем і оперативно охоплювати величезну цільову аудиторію.
Засоби мобільного маркетингу

Мобильная реклама и мобильный маркетинг

Мобильная реклама и мобильный маркетинг

Століття цифрових технологій відкрив багаті можливості для впровадження нових рекламних методів. Сьогодні в мобільному маркетингу для стимулювання збуту найчастіше використовується:

служба передачі коротких (SMS) і мультимедійних (MMS) повідомлень, а також передача відомостей через Bluetooth;
текстова / графічна реклама на сайтах мобільного Інтернету (WAP);
реклама в додатках (Android, iPhone);
заставки на екрані (ICB);
реклама на каналах мобільного телебачення;
брендовані Java-додатки.

В рамках деяких варіантів (наприклад, при використанні служби передачі коротких повідомлень) можна проводити не тільки інформування споживачів, але і опитування, голосування, анкетування, вікторини, лотереї та інші форми взаємодії з цільовою аудиторією.
Переваги мобільного маркетингу

Мобільний маркетинг дозволяє вирішувати цілий ряд різнопланових завдань і вважається одним з найбільш дієвих рекламних знарядь в стимулюванні збуту і збільшенні купівельної аудиторії. Основні плюси такого інструменту:

невисока вартість кожного контакту;
оперативний старт рекламної кампанії;
широкі можливості для заохочення активності споживачів (наприклад, миттєве поповнення балансу);
зворотній зв’язок;
охоплення цільової аудиторії в будь-яких масштабах;
таргетинг за географічним і демографічним ознаками;
персоніфікований контакт;
різноманіття форм (адресна розсилка, банери, поширення QR-кодів, аудіо-та відеоролики).

Крім того, кошти мобільного маркетингу дозволяють створювати позитивний імідж сучасної компанії.

Агентство «Промоутер мобільний» пропонує задіяти потенціал цифрових технологій для ефективного просування товарів і сервісів. Наші фахівці підберуть оптимальні варіанти методів мобільного маркетингу з урахуванням бажаних цілей і бюджету.

На даний момент смс розсилка є невід’ємною складовою рекламної кампанії. Проте основна перевага смс розсилки в тому, що рекламне повідомлення звернена не на маси, а на кінцевого потенційного споживача послуги, можливість моментального контакту, надання інформації безпосередньо своєї цільової аудиторії. Смс розсилка дає можливість не тільки своєчасно інформувати партнерів, клієнтів, але також і колег про важливі події або акціях, що відбуваються у Вашій компанії. Причому оповіщати Вашу потенційну аудиторію за допомогою смс розсилки Ви можете в будь-який зручний для Вас час. Беручи до уваги всі плюси смс розсилки, переваги очевидні. Взяти хоча б до уваги, що вартість смс розсилки в багато разів менше різних рекламних заходів. Завдяки цьому підвищується ефективність рекламної кампанії при мінімальних фінансових витратах. Використовуючи смс розсилку, Ви можете надати актуальну інформацію в потрібний час.

Форма замовлення
  1. (обов'язкове поле)
  2. (обов'язкове поле)
  3. (обов'язкове поле)
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days

Залишити коментар